Mr. Pants Skrevet 6. februar 2010 Del Skrevet 6. februar 2010 (endret) Da er altså X10 like rundt hjørnet. Med tanke på hvor lovende årets messe ser ut så synes jeg at X10 fortjener en egen tråd. Nyheter: * The Halo Reach multiplayer beta will kick off on May 3. You will be able to access the beta via the Halo 3: ODST game disc. * Dead Rising 2 will release in North America on Aug. 31, Japan on Sept. 2 and Europe on Sept. 3. * Dead Rising: CASE ZERO an exclusive download only on Xbox LIVE, will launch prior to the full game and provide a playable prologue that bridges the story between the two titles. * Alan Wake will launch May 18 in North America and May 21 in Europe. Players can pre-order the title to receive the Bright Falls Bonus Pack, which includes exclusive content like Avatar gear, an Xbox LIVE theme, and a “making of” video. * The Xbox 360 Final Fantasy XIII Special Edition Bundle will release starting March 9 for $399, and include a 250GB Hard Drive, two Wireless Controllers, exclusive downloadable content and a Standard Edition copy of the game. * Toy Soldiers will kick off the Xbox LIVE Arcade Block Party on March 3 * Perfect Dark, Scrap Metal and Game Room will launch this March as a part of the Xbox LIVE Arcade Block Party. * Tom Clancy’s Splinter Cell Conviction will release at retailers starting April 13 in North America, April 16 in the United Kingdom, and April 28 in Japan. * Lost Planet 2 will launch in North America and Europe on May 18. * Fable III will be available this holiday. * In a video interview earlier this month, Molyneux said players would be “pissed” to hear about one of Fable III’s features. What’s the scoop? There’s no health bar, he said. In fact, there’s no heads-up display elements on the screen at all. Endret 11. februar 2010 av Leflus Lenke til kommentar
Frode789 Skrevet 7. februar 2010 Del Skrevet 7. februar 2010 (endret) Hmm, bruker egentlig å være meget dårlig på spådommer når det kommer til nye spill, så holder meg unna den Satser på beta info om Reach og er også meget spent på hvilke endringer som Molyneux kommer med angående Fable 3 : O Endret 7. februar 2010 av Frode789 Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 7. februar 2010 Del Skrevet 7. februar 2010 selv om jeg har mine tvil om det så håper jeg noe nytt om Rage Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 7. februar 2010 Del Skrevet 7. februar 2010 Njaa, jeg tror nok ikke vi får se de største nyhetene på X10. Jeg tror Microsoft sparer en del av kruttet til E3 går av stabelen, hvor de ikke er alene. X10 er jo Microsoft sitt arrangement så der er de "trygge". Gleder meg, nonetheless. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 7. februar 2010 Del Skrevet 7. februar 2010 Jeg gjetter på en dato for Reach-betaen, muligens i nærheten av GOW3. Forventer også snakk om DLC til ME2 og Bioshock 2, muligens med eksklusive avtaler. Håper på en annonsering av PGR5. Èn ting jeg håper på mer enn noe annet, men som er veldig, veldig lite sannsynlig, er en oppfølger til Banjo-Kazooie/Tooie i samme plattformsjanger som de originale spillene. Gleder meg! Lenke til kommentar
Blackbuck_InnleggNO Skrevet 7. februar 2010 Del Skrevet 7. februar 2010 Jeg tipper vi får vite dato på Alan Wake, Joyride, Perfect Dark XBLA og Reach-beta. Samtidig få litt ny info om Reach. Håper også Gears 3 blir lansert. Drømmer: Diddy Kong Racing og ISS 64 til XBLA Lenke til kommentar
Mr. Pants Skrevet 7. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 7. februar 2010 Det virker som fornuftige spådommer Mr. 170. MS vil mest sannsynlig bruke messen til å spikre på plass resten av lineupen for dette halvåret. Selv gleder jeg meg mest til å se Fable 3 og Perfect Dark 64 i aksjon. Lenke til kommentar
EtFjernetNavn Skrevet 8. februar 2010 Del Skrevet 8. februar 2010 Håper på noe mer sidescroll snadder fra Epic. Lenke til kommentar
Jikla Skrevet 8. februar 2010 Del Skrevet 8. februar 2010 (endret) jazz jackrabit 360 (håp), nytt spill fra Rare, Moleynoux kommer til å hype Fable som vanlig, litt mer info om den nye dlc'n til ME som Bioware jobber med, Moleynoux viser frem Milo på åpen scene istedenfor lukkede rom. Tror ikke det blir noe nytt gears i år. Kanskje noen flere Natal ting å vise frem? Microsoft forteller mer om sine fremtidsplaner. Jeg googlet magic 8 ball angående min første spekulasjon og fikk svaret: Most likely no :'< Endret 8. februar 2010 av Jikla Lenke til kommentar
Whackedorange Skrevet 8. februar 2010 Del Skrevet 8. februar 2010 X10 kommer med følgende nyheter: * Halo Reach beta starter i slutten av april 2010 * Microsoft og Epic Games kunngjør Gears of War III * Vi får se mere av Project Natal * Konkrete datoer for spill som Alan Wake, Crackdown II. Og til sist...... Rockstar og MS kunngjør "The Agent" for xbox360. Lenke til kommentar
Kamizage Skrevet 8. februar 2010 Del Skrevet 8. februar 2010 Tviler på at Molyneaux kan skuffe, uansett hvor fan jeg er av serien. Gjelder å holde seg positiv Lenke til kommentar
Mr. Pants Skrevet 8. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2010 (endret) Tviler på at Molyneaux kan skuffe, uansett hvor fan jeg er av serien. Gjelder å holde seg positiv Jeg krysser fingrene jeg også. Fable 2 er et herlig spill, så jeg skal la Molyneux få holde presentasjonen sin før jeg deler ut ris eller ros. Jeg håper bare at grafikkstilen og sjarmen fra 2'ern blir ivaretatt i oppfølgeren. Endret 8. februar 2010 av Leflus Lenke til kommentar
Laland Skrevet 8. februar 2010 Del Skrevet 8. februar 2010 jazz jackrabit 360 (håp), nytt spill fra Rare, Der nevnte du de to ønskedrømmene mine. Hvis Cliff kommer på scenen og annonserer både Jazz Jackrabbit og OMF 2097 i tillegg til et nytt Rare-spill er jeg happyface ut året. Lenke til kommentar
iStephano Skrevet 9. februar 2010 Del Skrevet 9. februar 2010 Når er datoen for denne fantastiske dagen? Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 9. februar 2010 Del Skrevet 9. februar 2010 12feb tror jeg Lenke til kommentar
Frode789 Skrevet 9. februar 2010 Del Skrevet 9. februar 2010 Står i tittelen fra OP at det er 11. Lenke til kommentar
Mr. Pants Skrevet 9. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 9. februar 2010 X10 foregår i USA, så det er godt mulig at den tar sted den 12. for oss som bor i Europa. Siden det kun har blitt oppgitt dato og ingen klokkeslett valgte jeg dog å skrive 11. februar. Lenke til kommentar
Frode789 Skrevet 9. februar 2010 Del Skrevet 9. februar 2010 X10 foregår i USA, så det er godt mulig at den tar sted den 12. for oss som bor i Europa. Siden det kun har blitt oppgitt dato og ingen klokkeslett valgte jeg dog å skrive 11. februar. Ah, så klart ^^ 12 da Lenke til kommentar
Mr. Pants Skrevet 9. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 9. februar 2010 Ah, så klart ^^ 12 da Nja. Ikke nødvendigvis. Det er 9 timers tidsforskjell mellom Norge og San Francisco. Dersom messen starter om morgenen i USA så vil det være kveld for oss her i Norge. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 9. februar 2010 Del Skrevet 9. februar 2010 Jeg finner veldig lite offisiell informasjon om X10. Noen andre som har gjort det? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå