venomzorg Skrevet 21. juli 2003 Del Skrevet 21. juli 2003 Arctic Silver Thermal Adhesive Arctic Silver Thermal Adhesive /termisk lim inneholder 62-65% rent sølv (mikronisert). En optimal løsning for festing av ribber o.a. på chipset. Pakken inneholder to tuber som blandes sammen (Part A + Part B), begge på 3ml, samt en rørepinne. -------------------------------------------------------- Er dette lim sterkt nok til å holde en 212 grams vifte på et skjermkort? viften henger jo på under når den er montert. Lenke til kommentar
Fallingwater Skrevet 21. juli 2003 Del Skrevet 21. juli 2003 Det må vel holde så lenge du er forsiktig og kjernen er av den gamle innpakningstypen. (Med det så mener jeg at kjernen er en stor svart brikke, og ikke en sånn liten fragil en som alle radeon kortene nå er for eksempel, eller alle AMD CPU-ene for den saks skyld) Lenke til kommentar
Sagacious Skrevet 21. juli 2003 Del Skrevet 21. juli 2003 Er dette lim sterkt nok til å holde en 212 grams vifte på et skjermkort? viften henger jo på under når den er montert. Jeg har festet en kjøler på skjermkortet med ASTA. Og den sitter så godt at jeg får den ikke av igjen. :wink: Bare vær sikker på at det har stivnet skikkelig. La den ligge over natta. Njaal Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå