Gå til innhold

AvP Rapefest

Allistaar

Anbefalte innlegg

Hver Mann/Xenomorph/Predator for seg selv!

Aliens_vs_Predator_-_E3-Xbox_360Screenshots16871AVP_E3_Online_4.jpg

i går kveld Lastet jeg ned Alien VS predator Demoen til PC, Og Xbox. Dette var kort og godt en dårlig demo, til et tilsynelatende utrolig bra spill. Det føltes rettogslett ikke tilfrestillende å være en klossete Predator som med omhu sniker seg rund i mørke koridorer. Skulle tro at dette var en effektiv strategi for de store og sterke Predatorene, Men det viste seg at jeg ikke helt levde opp til navnet mit, ettersom jeg ikke kunne måle meg front to front med en Marine sin "one two punch combo"

(Block, Slag og Headshot!)og den eneste måten og knuse noen stakkarslige Soldat hoder var og "Snike" meg bak dem og rive hodene (Og ryggraden) av dem.

Det er her problemet entrer banen:

1.  
  2. Kartet: Denne banen viser VELIDIG lite av den prakfulle graffiken i AVP, mørke korridorer og brun-rød graffikk. Stakkars Marine Soldatene, de er jo sveisblinde fra før av.
  3. Alle mot Alle: Det føles ille å skyte en ensom broder i ryggen når det er langt farligere fiender lurkende i mørket. Uten sammarbeid, blir alt utrolig mye mindre fengende.
  4. Manuvrering: Som denne store predatoren var manuvreringen svært vanskelig i disse trange korridorene, ser du en enslig soldat sprinngende mot deg, så er det ingen måte og komme bak han. (Hvis ikke han er smart og ser seg bak i ny og ne)
  5. Ta han bakfra: Dette er et problem jeg ikke har sett før, men mord sekvensene i AvP er utrolig lange (Og pene) Dette introduserer et helt nytt problem, Nemmelig lange rekker med ymse gremlinger som stiller seg i kø for og drepe hverandre. Hvis jeg er heldig og finner en soldat med ryggen til, stikker jeg wolverine knivene mine i ryggen hans for så og sakte men sikkert rive ut ryggraden til min nå døde fiende. Før jeg får tid til og inspisere ansiktsutrykket til soldaten ser jeg en alien over skulderen min som hveser hest før han bestemmer seg for og spise trynet mitt. Bak han står det enda en Predator som følgte etter Alienen til ground zero han venter på sin mulighet til og stikke knivene i ryggen på han, og slik fortsetter det.

Dette var mine intrykk fra DEMOEN, spillet i seg selv ser utrolig bra ut, men demoen var rettogslett dårlig.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...