Generalen_InnleggNO Skrevet 5. februar 2010 Del Skrevet 5. februar 2010 (endret) Demoen til Heavy Rain slippes den 11 Februar, men det er mulig å få tilgang allerede nå ved å spille et slags alternate reality spill. Om du ønsker kan du spille det (les mer her), men om du bare ønsker demoen kan du lese videre: 1. Gå til http://www.precinct5...se1117_briefing 2. Registrer deg 3. Logg inn 4. Åpne døren 5. Velg følgende beviser 1. Short cigarette (117b) (gå til "cigarette butts" og velg den til høyre, den korte med "117/B" skrevet på) Bilde 2. Origami bird (nederst til venstre på kartet) Bilde 3. Coffee shop C (trykk på den som det står "DINER" på sånn ca nederst på kartet, under sigaretten) Bilde 4. Tyre tracks 117/H. (trykk på det bildet nederst til høyre på kartet hvor det står "tyre prints" på, og så velger du de nest siste sporene (det er nummer 3 fra venstre)) Bilde 6. Motta kode 7. Løs inn kode 8. ???? 9. Enjoy! Demoen er på 1754 MB, og du får styre to forskjellige personer i forskjellige situasjoner (den ene er en action sekvens). Demoen er ganske kort, men viser greit hvordan kontrollene fungerer. edit: Det kan være stor pågang, så vær tålmodig. edit2: endret litt for å unngå misforståelser. Endret 7. februar 2010 av Generalen Lenke til kommentar
TCi_InnleggNO Skrevet 5. februar 2010 Del Skrevet 5. februar 2010 (endret) For stor pågang We are currently working to address some site issues caused by overwhelming demand.Sincere apologies for the delay, and please check back shortly Endret 5. februar 2010 av TCi Lenke til kommentar
Toman18 Skrevet 5. februar 2010 Del Skrevet 5. februar 2010 Ja det er enorm stor pågang Jeg og vil teste det, men jeg klarer nok å vente til neste torsdag Lenke til kommentar
Bromlexl Skrevet 5. februar 2010 Del Skrevet 5. februar 2010 Har det ikke så travelt, tror det er et bra spill med et godt konsept. Men det er ikke noe god of war for å si det sånn :-p Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 5. februar 2010 Del Skrevet 5. februar 2010 Har det ikke så travelt, tror det er et bra spill med et godt konsept. Men det er ikke noe god of war for å si det sånn :-p Og takk Gud for det... Lenke til kommentar
thadon Skrevet 5. februar 2010 Del Skrevet 5. februar 2010 Komme inn på siden, men går sirupstregt. Er nok en hel haug med mennesker som har lyst å få kloa i koden, meg inkludert. Lenke til kommentar
nub_nutz Skrevet 5. februar 2010 Del Skrevet 5. februar 2010 Skal sitte oppe med ME2 i natt, så satser på siden er i gang før eg sløver meg til køys! Veldig nysgjerrig på denne tittelen Lenke til kommentar
thadon Skrevet 5. februar 2010 Del Skrevet 5. februar 2010 Fått spilt gjennom nå, og må si at det var ekstremt interessant. Tror dette spillet kommer til å bli ekstremt, blir et garantert kjøp. Ser at elkjøp har det til 400,-, noe som er en knallpris. Lenke til kommentar
Joananas Skrevet 5. februar 2010 Del Skrevet 5. februar 2010 Spilte gjennom istad. Utrolig flott grafikk og et svært engasjerende spill. Blir nok kjøp, ja! Lenke til kommentar
nub_nutz Skrevet 5. februar 2010 Del Skrevet 5. februar 2010 No klikker det snart for meg, siden loader og loader i ett sett...funker ikkje på jobb og heller ikkje hjemme. What gives! Lenke til kommentar
Kadaju Skrevet 5. februar 2010 Del Skrevet 5. februar 2010 No klikker det snart for meg, siden loader og loader i ett sett...funker ikkje på jobb og heller ikkje hjemme. What gives! Bare å fortsette å prøve. Må ha holdt på i over 2 timer med å komme meg gjennom, men klarte det til slutt og laster ned nå^^ Lenke til kommentar
Kenichi-san Skrevet 6. februar 2010 Del Skrevet 6. februar 2010 Nettopp gått igjennom demoen og dette var morro saker. Helt uvant iforhold til hva annet jeg har spillt (-fahrenheit). Men jeg like dette bedre, fordi FH var elendig på å gi tips (brukte over 1 time på og komme meg ut av huset husker jeg) Gleder meg til å "bli kjent" med de 2 andre man kan spille som å. Lenke til kommentar
nub_nutz Skrevet 6. februar 2010 Del Skrevet 6. februar 2010 Det gikk faktisk kort tid etter forrige innlegg Lenke til kommentar
Sniperwolf Skrevet 6. februar 2010 Del Skrevet 6. februar 2010 Fikk nettopp koden. Kudos til Generalen! :] Lenke til kommentar
TCi_InnleggNO Skrevet 6. februar 2010 Del Skrevet 6. februar 2010 Fikk ordnet en kode i natt. Skal til å prøve det nå. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 6. februar 2010 Del Skrevet 6. februar 2010 Fikk en kode for fem minutter siden. Stakars dere som måtte vente i flere timer osv på at siden skulle laste. Lenke til kommentar
Avean Skrevet 6. februar 2010 Del Skrevet 6. februar 2010 (endret) Skjønner ikke helt instruksene her. Velg dekkene nederst til høyre og så nummer 3 fra venstre ? Det vil si 5 items. Short Cigarette, Origami, Coffee Shop, og 117/H. Lar meg kun velge 4 items. Har prøvd både siste dekkspor og nestsiste. Alle feilet. Endret 6. februar 2010 av Avean Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 6. februar 2010 Del Skrevet 6. februar 2010 Noen som vil gameshare demoen med meg? Flere brukere kan bekrefte at jeg er til å stole på. Lenke til kommentar
Akrabra Skrevet 6. februar 2010 Del Skrevet 6. februar 2010 Er nest siste dekkspor, dekkspor H også rett under der ligger det en som heter Diner, istedenfor coffe shop. Velg den og du skal være good to go. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 6. februar 2010 Del Skrevet 6. februar 2010 Har ikke engasjert meg noe særlig i Heavy Rain før, men nå som jeg fikk tak i en kode (gikk på første forsøk) må jeg jo prøve demoen. Kanskje jeg blir hekta, jeg spilte gjennom og likte Fahrenheit. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå