Bjoolz Skrevet 5. februar 2010 Del Skrevet 5. februar 2010 Dette gleder jeg meg til! Likte Fallout 3 veldig godt, men DLCene følte jeg at var sløste penger. Skal bli godt med noe ordentlig innhold igjen. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 5. februar 2010 Del Skrevet 5. februar 2010 Fallout 3 var en veldig, veldig underholdende opplevelse, særlig med mods. Ser frem til dette også - især hvis det kan gi et innblikk i hvordan originalspillene var. Har til gode å prøve dem selv. Lenke til kommentar
Mr. Pants Skrevet 5. februar 2010 Del Skrevet 5. februar 2010 (endret) Jeg har ikke spilt dem selv, men det virker som om Obsidian prøver å binde sammen de gamle spillene med New Vegas. Flagget helt på slutten av teaseren viser at NCR, New Calfifornia Republic, kommer til å være med i New Vegas. NCR var en viktig aktør i Fallout 2. Endret 5. februar 2010 av Leflus Lenke til kommentar
Lord Reanicus Skrevet 5. februar 2010 Del Skrevet 5. februar 2010 Om eg hugse rett, som det ikkje er ein garanti for, so vart NCR etter Fallout 2 'tidsonen' ein mykje meir aggressiv og imperialistisk stat enn det som staten/byen gjorde intrykk for i Fallout 2. Trur kanskje det vart nemnt i Fallout Tactics eller ein annan stad der at NCR invaderte store territorium og tok over f.eks Vault City. Lenke til kommentar
Mr. Pants Skrevet 5. februar 2010 Del Skrevet 5. februar 2010 Hovedkonflikten i spillet vil trolig dreie seg om hvem som kontrollerer Hoover Dam. Det er mulig at demningen overlevde atomkrigen og det er nettopp den New Vegas bruker som kraftverk. Hoover Dam er for øvrig verdens 38. største vannkraftverk. I Fallout: New Vegas hadde den trolig vært USAs aller kraftigste kraftverk. Lenke til kommentar
Lord Reanicus Skrevet 5. februar 2010 Del Skrevet 5. februar 2010 Interessant at du skulle nemna Hoover Dam! Eg gjekk på Fallout Wiki 'The Vault' (http://fallout.wikia.com) og sjekka opp om NCR for å sjå om eg ikkje var heilt på bomtur. Da viste seg at Hoover Dam er faktisk ein post-apokalyptisk by som var ein del av NCR og ein sentral del av Fallout 3 som Black Isle skulle laga for lenge sio (det vart kansellert). Her er artikkelen på wiki'en om Hoover Dam. http://fallout.wikia.com/wiki/Hoover_Dam Lenke til kommentar
Mr. Pants Skrevet 5. februar 2010 Del Skrevet 5. februar 2010 Spennende. Jo mer jeg hører om Hoover Dam og NCR jo mer virker det som om de blir viktige deler av New Vegas. Det er flott at Black Isle-veteranene i Obsidian Entertainment har fått mulighet til å bygge videre på deres egen historie. Lenke til kommentar
xXZorroZorXx Skrevet 5. februar 2010 Del Skrevet 5. februar 2010 Faen som jeg gleder meg til dette!! Fallout 3 er det beste spillet jeg har spilt til Xbox siden Gears of War 1 Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 5. februar 2010 Del Skrevet 5. februar 2010 Fallout 3 falt ikke i smak for min del, så jeg skal ikke ha det. Lenke til kommentar
Baljepiraten Skrevet 5. februar 2010 Del Skrevet 5. februar 2010 Fallout 3 er, forutenom en litt kort og tam hovedhistoriene, ett av de beste og mest stemningsfylte spillene jeg har spilt. Tror New Vegas, hvis det blir en hybrid mellom Fallout 3 og 1ern og 2ern, sinnsykt bra. Og jeg vil også tippe, med det faktum at mye av jobben med design er gjort i både spill nr 1, 2 og 3, at den "korte" tiden utviklerne har hatt å gjøre jobben på, at de leverer ett glimrende spill. Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 5. februar 2010 Del Skrevet 5. februar 2010 Alltid deilig å sitte inne en kald høstkveld og spille et godt RPG spill mens det er mørkt og kaldt ute. Så godt å vite at det ivertfall kommer ett spill i høst som jeg vet jeg skal ha. Hva annet bra er det som kommer i høst/vinter? Super Mario Galaxy 2 og nye Zelda? Det er vel de eneste jeg vet om, for nesten alle storspillene kommer jo de første månedene i år. Lenke til kommentar
JanThomasZ Skrevet 6. februar 2010 Del Skrevet 6. februar 2010 Nå har jeg brukt 2 - 300 timer på Fallout 3 med DLC så nå passer det flott med ett nytt fallout.. Hehe Lenke til kommentar
TMB Skrevet 6. februar 2010 Del Skrevet 6. februar 2010 Fallout er care, JEG VIL HA TES V Lenke til kommentar
Dal Skrevet 6. februar 2010 Del Skrevet 6. februar 2010 Hvem var det som utviklet Fallout3? Da jeg leste om dette spillet første gang sa de at det ikke skulle ha noe tilknytning til historien som utspilte seg i Fallout3. Men de har tydeligvis noen tråder tilbake til Fallout2 da, med tanke på det flagget som ble vist. Lenke til kommentar
Mr. Pants Skrevet 6. februar 2010 Del Skrevet 6. februar 2010 Hvem var det som utviklet Fallout3? Bethesda Game Studios. Lenke til kommentar
Må få meg et liv Skrevet 6. februar 2010 Del Skrevet 6. februar 2010 Nok et spill jeg må sløse bort mer av livet mitt på ja. Lenke til kommentar
Bulletus Skrevet 7. februar 2010 Del Skrevet 7. februar 2010 Får en stygg følelse av at dette bare kommer til å være fallout 3 satt i en annen by Fallout 3 var liksom ikke Fallout <_< Dagens unge spillere vet ikke om noe annet Så sant de ikke har fått tak i Fallout 1 og 2. Fallout 3 er et bra spill som du sier , men å kalle det Fallout er som når Kina kjøpte Volvo og satte Volvo-merket på en av såpestykke bilene sine. De kan lage neste spill mindre kjedelig, men det vil alltid være en postapolyptisk versjon av oblivion. Lenke til kommentar
BioDex Skrevet 7. februar 2010 Del Skrevet 7. februar 2010 Dette spillet skal helt klart i hus. Fallout 3 er et av de beste spillene noensinne, og jeg har asbolutt tro på at New Vegas blir bortimot like bra. Så er det bare å håpe at det virkelig kommer til høsten. Lenke til kommentar
Eerath Skrevet 7. februar 2010 Del Skrevet 7. februar 2010 Obsidian og Bethesda har gitt oss det første glimtet av spillet. Les hele saken Gleder meg som en unge. Håper bare ikke det blir melking, men noe man husker og vil spille gjennom flere ganger. Lenke til kommentar
Mr Bubbles Skrevet 14. mars 2010 Del Skrevet 14. mars 2010 Jeg har enda ikke skaffet mef Fallout 3 og lurte på hvilken versjon jeg burde skaffe meg i og med at det er GOTY versjon, collector's osv. Vil gjerne ha den beste versjonen så klart. Og hva burde jeg kjøpe av XBOX360 eller PS3 versjonen? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå