VEH_InnleggNO Skrevet 5. februar 2010 Del Skrevet 5. februar 2010 Obsidian og Bethesda har gitt oss det første glimtet av spillet. Les hele saken Lenke til kommentar
Nesumar Skrevet 5. februar 2010 Del Skrevet 5. februar 2010 Allerede høsten 2010 kommer det nye Fallout-spillet?? Jeg håper får all del at de ikke stresser med å utgi slike spill som har godt rykte, bare for å få serien større og tjene mer penger. Serien har hatt stor suksess nå, og det ville vært trist hvis Fallout: New Vegas ble en flopp. Lenke til kommentar
Licht Skrevet 5. februar 2010 Del Skrevet 5. februar 2010 (endret) Allerede høsten 2010 kommer det nye Fallout-spillet?? Jeg håper får all del at de ikke stresser med å utgi slike spill som har godt rykte, bare for å få serien større og tjene mer penger. Serien har hatt stor suksess nå, og det ville vært trist hvis Fallout: New Vegas ble en flopp. De har tross alt alt motoren og materialet fra Fallout 3 å benytte seg av - de nye ressursene de trengte å lage var sannsynligvis kjapt gjort, og da er resten bare plassering og innspilling av stemmer. Du kan jo se på det som en expansion, bare at den er standalone og ca. like lang som et spill i fullversjon. Endret 5. februar 2010 av Zealuu Lenke til kommentar
Nesumar Skrevet 5. februar 2010 Del Skrevet 5. februar 2010 Får man følelse at det bare er som en ekspansjon fra Fallout 3, så blir jeg nok skuffet. Vil at når de skal lage nytt spill i en slik serie som Fallout bør de ikke spille alt for safe å ta med Så mye fra tidligere i serien, men prøve å få til mye nyskapende. Håper virkelig de klarer det med tanke på den tiden de har brukt. Lenke til kommentar
Jallarotta Skrevet 5. februar 2010 Del Skrevet 5. februar 2010 Åhh hver bidige gang i hver eneste post greier jeg å trykke på reklamen som er i bakgrunnen.. Må HELE Gamer siden være en eneste stoor klikkbar reklame eller?.... Lenke til kommentar
Adriano Skrevet 5. februar 2010 Del Skrevet 5. februar 2010 Det dukker også opp en mystisk kar med flagget til den Nye Kaliforniske Republikken fra Fallout 2. Solgt! Lenke til kommentar
Licht Skrevet 5. februar 2010 Del Skrevet 5. februar 2010 (endret) Får man følelse at det bare er som en ekspansjon fra Fallout 3, så blir jeg nok skuffet. Vil at når de skal lage nytt spill i en slik serie som Fallout bør de ikke spille alt for safe å ta med Så mye fra tidligere i serien, men prøve å få til mye nyskapende. Håper virkelig de klarer det med tanke på den tiden de har brukt. Det er fremdeles satt til samme univers, og New Vegas er geografisk nærmere West Coast-settingen fra Fallout 1 og 2 - som demonstrert ved at fyren i videoen vifter med et NCR-flagg. Jeg tror New Vegas vil ha sterkere bånd til Fallout 1 og 2 enn Fallout 3 hadde, men det kjører tross alt på samme motor som Fallout 3, så rent visuelt ville jeg ikke forventet meg at det så dramatisk annerledes ut - derfor expansion-preget. Innholdsmessig er det forhåpentligvis et spill som står utmerket på egne bein. Så i forhold til Fallout 3 blir det kanskje nyskapende, mens det i forhold til de gamle Fallout-spillene tegner til å bli en retur til røttene. Endret 5. februar 2010 av Zealuu Lenke til kommentar
Nesumar Skrevet 5. februar 2010 Del Skrevet 5. februar 2010 Hm, med tanke på hvordan Fallout 1 og 2 er kan et ny versjon med flere av de samme gode elemementene det gjøre noen av Falloutfansa veldig glade Lenke til kommentar
KraniC Skrevet 5. februar 2010 Del Skrevet 5. februar 2010 gleder meg noe helt ekstremt må bare få rundet fallout 3 første, ja eg er faktisk så treig. Lenke til kommentar
Nesumar Skrevet 5. februar 2010 Del Skrevet 5. februar 2010 Trenger ikke være treig fordi du bruker lengre tid enn andre, folk spiller på forskjellige måter for å nyte spill Lenke til kommentar
Patrick1991 Skrevet 5. februar 2010 Del Skrevet 5. februar 2010 Får en stygg følelse av at dette bare kommer til å være fallout 3 satt i en annen by Fallout 3 var liksom ikke Fallout <_< Lenke til kommentar
Fenixen_InnleggNO Skrevet 5. februar 2010 Del Skrevet 5. februar 2010 skal bli digg å bevege seg i en levende STOOR by og ikke bare ruiner! SJEFS! Lenke til kommentar
Zudrani Skrevet 5. februar 2010 Del Skrevet 5. februar 2010 (endret) Ser bra ut xD Fallout 3 var VELDIG bra, så en "liksom" ekspansjon funker helt topp for min del Digger stemningen i Fallout 3 + musikken ^^ Endret 5. februar 2010 av Andy.N Lenke til kommentar
Kenny Bones Skrevet 5. februar 2010 Del Skrevet 5. februar 2010 (endret) Klart det får et expansion-preg. Ingen tvil om det, de bruker vel fortsatt GameBryo-motoren uten noen spesielle tilpasninger vil jeg tro. Uansett, dersom historien faktisk blir veldig god denne gangen så er det ingen tvil om det dette blir knall! Fallout 3 var jo i bunn og grunn et rimelig godt spill, uansett hvor mange bugs det var. Og hvor stive animasjonene var. Endret 5. februar 2010 av Kenny Bones Lenke til kommentar
Nesumar Skrevet 5. februar 2010 Del Skrevet 5. februar 2010 Bare gi meg en innholdsrik og gripende historie så er jeg fornøyd Lenke til kommentar
Fippmeister Skrevet 5. februar 2010 Del Skrevet 5. februar 2010 Alle som klager over at New Vegas bare er en ekspansjon av fallout 3... tør jeg minne på akkurat hvor mye av systemet i fallout 1 som ble modifisert for fallout 2..? Lenke til kommentar
Gorzun Skrevet 5. februar 2010 Del Skrevet 5. februar 2010 Enda mer å glede seg til?:o Jeg går jo konkurs snart:p Lenke til kommentar
Bulletus Skrevet 5. februar 2010 Del Skrevet 5. februar 2010 Fallout 3 var et greit spill , men altfor generisk laget.Håper dette blir bedre. Lenke til kommentar
Licht Skrevet 5. februar 2010 Del Skrevet 5. februar 2010 (endret) Hva i alle dager menes med "generisk laget"? Endret 5. februar 2010 av Zealuu Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå