Zimon Skrevet 21. juli 2003 Del Skrevet 21. juli 2003 Her f.eks http://www.jasc.com/world/masterrep.asp?re...&country=norway Cut'n paste fra JAsc sidene om forhandler norge: (se link) Pro Soft Fosseløkka 12 1792 Tistedal Norway Customer Service Phone: +47 69 21 37 24 Business Fax: +47 69 17 58 75 Customer Service E-mail: [email protected] Web: www.prosoft.dk Lenke til kommentar
Paddington Skrevet 21. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 21. juli 2003 Takk!! Problemet mitt var (og er) at jeg ikke får åpnet www.jasc.com fra min maskin.... Fungerte tydligvis hos deg... Lenke til kommentar
Zimon Skrevet 21. juli 2003 Del Skrevet 21. juli 2003 Det at du ikke klarte å åpne jasc.com kan være mye, f.eks at www.jasc.com var nede. DNS problem, nettleser problem hos deg, DNS problem hos deg eller din ISP. At www.jasc.com har flyttet server og fått ny IP, derfor så tar det en 1-3 dager som regel før alle DNS servere rundt omkring i verden blir oppdatert. Fungerer www.jasc.com hos deg nå BTW? Lenke til kommentar
Paddington Skrevet 21. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 21. juli 2003 nei, det er nok min dns som henger litt etter.... Men Pro Soft hadde programvaren, så problem løst :-) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå