Nesumar Skrevet 4. februar 2010 Del Skrevet 4. februar 2010 Vil ikke sette forventningene for høye for denne demoen, jo mer jeg leser om den jo mer skuffet blir jeg over at så lite innhold ble tatt med. Men når alt kommer til alt, så vil jeg tro fullversjonen vil gi oss et godt Aliens vs. Predator spill Lenke til kommentar
MightyTor Skrevet 5. februar 2010 Del Skrevet 5. februar 2010 Du kan spille alle raser, men maps/modes er bare ett og DM. Mulig jeg overså et eller annet i løpet av den lille tiden jeg har spilt, men det virker som om du bare får tildelt en rase per match, uten at kan velge eller bytte den bort senere. Men mulig jeg tar feil. Er bare å trykke i bildet der du ser hvilken rase du har fått tildelt. Bare trykk helt til du får den du har lyst på =) Lenke til kommentar
Ashwaman Skrevet 5. februar 2010 Del Skrevet 5. februar 2010 hvis folk søker på AVPIEU gruppen på steam så er det en samleplass for å finne folk til games lettere, selv vil jeg ha norske å spille med for å få skikkelig ping, så add ashwa på steam http://steamcommunity.com/groups/AVPIEU er gruppa, http://steamcommunity.com/profiles/76561197984262914 er meg, så add for å spille. det gjelder avp fullversjonen og.. det går forresten å skifte rase og men du må bytte med noen. ok det er kun 8 player deathmatch nå, men det er 7 typer i fullversjonen for de som lurte. Lenke til kommentar
Nesumar Skrevet 5. februar 2010 Del Skrevet 5. februar 2010 Noen spillmoduser høres for kjent ut og kjedelig, men de har noen som kan være gode. De har noen spillmoduser som virker kjent fra Left 4 Dead, mellom de overlevende og de spesialinfektete, og husker jeg rett var dette godt likt. Lenke til kommentar
hvo91 Skrevet 5. februar 2010 Del Skrevet 5. februar 2010 Jeg ble dypt skuffet av multiplayer demoen, men det ble ikke verre en jeg ventet. En deathmatch demo av AvP conseptet er bare lame. skal det være Alien VS Predator(VS Marines) så skal det være det. AvP sitt konsept er veldig bra til singelplayer og det er primærgrunnen til at jeg kjøper det. Lenke til kommentar
Nesumar Skrevet 5. februar 2010 Del Skrevet 5. februar 2010 Ja, men hvor mye skadet de spillets rykte med å gi ut en så skuffende demo? Jeg vil tro mange velger å droppe spillet pga. mistet interesse. Lenke til kommentar
hvo91 Skrevet 5. februar 2010 Del Skrevet 5. februar 2010 Det er utrolig mange som iallefall har skrevet at de kansellerte pre-orderen sin på både Steam og SEGA forumet, ja. Tenker man markedsføring så var det en dum idé å gi ut denne demoen Lenke til kommentar
Nesumar Skrevet 5. februar 2010 Del Skrevet 5. februar 2010 Forstår bare ikke hvordan de fikk den dumme ideen til å lansere en etterlengtet demo som multiplayerdemo med nesten ingen funksjoner annen enn det kjedelige gamle?? Lenke til kommentar
Sidious_InnleggNO Skrevet 5. februar 2010 Del Skrevet 5. februar 2010 (endret) Av og til må man lure på hvordan de tenker, eller om de tenker i det hele tatt. Endret 5. februar 2010 av Sidious Lenke til kommentar
Nesumar Skrevet 5. februar 2010 Del Skrevet 5. februar 2010 Alle gjør vel sine blundere nå og da, og dette var en stor en for Rebellion og Sega. Hadde jeg vært dem ville jeg lansert en singelplayer-demo før 19. Februar for å se om marketed blir interessert igjen. Lenke til kommentar
Sidious_InnleggNO Skrevet 5. februar 2010 Del Skrevet 5. februar 2010 Nesumar: Må nesten si meg enig med deg. Man kan jo alltids håpe. Lenke til kommentar
Anarion_InnleggNO Skrevet 5. februar 2010 Del Skrevet 5. februar 2010 Jeg skjønner ikke hvorfor folk hadde forventninger til dette spillet. Er det ikke de samme utviklerne (Rebellion) som nylig ga oss det grusomme Rogue Warrior? Lenke til kommentar
Nesumar Skrevet 5. februar 2010 Del Skrevet 5. februar 2010 Alle har vel vokst opp med Aliens eller Predators, eller Aliens vs. Predator, Så når det kommer et spill blir vi spillinteresserte godtroende og håpende. Tror du ikke vi var det til Rogue Warrior også? Spill blir håpet på at det skal være bra, noen blir det og noen ikke, sånn er spillindustrien. Ikke alle utviklerne har det beste ryktet på seg når det gjelder utgivelser før, men jeg ville ikke ha avskrevet et spill bare fordi det er akkurat de som lager det. Lenke til kommentar
Licht Skrevet 5. februar 2010 Del Skrevet 5. februar 2010 Jeg skjønner ikke hvorfor folk hadde forventninger til dette spillet. Er det ikke de samme utviklerne (Rebellion) som nylig ga oss det grusomme Rogue Warrior? Det er også de samme utviklerne som lagde det første AvP-spillet til PC. At de i den senere tid har gått over til å utvikle shovelware er i seg selv ikke noe godt tegn, men det er jo lov å håpe at de fremdeles vet hva de driver med i AvP-sammenheng. ... Selv om demoen kanskje tyder på det motsatte. Lenke til kommentar
Riboflavin' Skrevet 5. februar 2010 Del Skrevet 5. februar 2010 (endret) Er bare å trykke i bildet der du ser hvilken rase du har fått tildelt. Bare trykk helt til du får den du har lyst på =) Skjønte det etterhvert. Men det er også en limit på hver rase (tror det er to predator og tre av de andre), det er vel derfor man bare får tildelt noe hvis man joiner et spill "in progress", og heller ikke kan bytte etterhvert. Når det gjelder "lite innhold" i demoen, er vel ett map rimelig typisk for mp demoer. Så det burde vel neppe være en overraskelse for noen. At de valgte det som (muligens) er den mest uinteressante game mode'n, var kanskje ikke så lurt. Personlig synes det de burde ha gjort var å gi litt mer instrukser til spillerne. Om ikke en hel tutorial, så hvertfall en slags in-game manual man kunne finne i den første menyen. Når det gjelder grunnen til å gi ut en mp demo, kan jeg tenke meg det var at folk skulle få prøve alle rasene, noe som ville vært rimelig utenkelig i en sp demo, som sannsynligvis ville vært en liten del av marine campaignen eller noe sånt. Endret 5. februar 2010 av Riboflavin Lenke til kommentar
andir Skrevet 5. februar 2010 Del Skrevet 5. februar 2010 (endret) Jeg skjønner ikke hvorfor folk hadde forventninger til dette spillet. Er det ikke de samme utviklerne (Rebellion) som nylig ga oss det grusomme Rogue Warrior? Delvis sant. Rogue Warrior ble produsert av Rebellions Derby-studio, mens Alien vs. Predator blir utviklet av et annet studio, Oxford HQ. Spilte demoen en god stund i går, og de gangene jeg klarte å finne en server koste jeg meg stort. Lite tips til de som ønsker å kjøpe det: Play.com selger det for £17.99 (gratisk frakt). Spillet bruker dog Steamworks selv om man kjøper en fysisk kopi, men det ser jeg bare på som et pluss. Endret 5. februar 2010 av Rugged Werewolf Lenke til kommentar
Snicker_InnleggNO Skrevet 5. februar 2010 Del Skrevet 5. februar 2010 Har prøvd demoen noen ganger nå. Både skuffet og fornøyd på samme tid. Må ærlig innrømme at den burde jo nesten blitt kalt beta, i stedet for demo. Men når en til slutt kom seg inn var det veldig nerve pirende og spennende. Likte spillet meget godt. Men ble fort lei det ene mappet. Håper det er mange flotte maps med spillet. Også store maps. Er spent på å se om marines og preds kan åpne og lukke dører. Lenke til kommentar
Nesumar Skrevet 5. februar 2010 Del Skrevet 5. februar 2010 (endret) Vet ikke om det blir så store maps, men fler maps blir det nok helt sikkert. Hvis mapsa er designet for 7 spillere kan de jo ikke være gigantiske, vil heller tro de er mer lukket for å få opp intensiteten i spillingen. Endret 5. februar 2010 av Nesumar Lenke til kommentar
Laland Skrevet 5. februar 2010 Del Skrevet 5. februar 2010 Til dere som har spilt demoen litt: Er den dårlig i forhold til forventningene deres, eller er det gjennomført pil råttent? Er det noen spill dere kan sammenligne med? Lenke til kommentar
Bulletus Skrevet 5. februar 2010 Del Skrevet 5. februar 2010 (endret) Til dere som har spilt demoen litt: Er den dårlig i forhold til forventningene deres, eller er det gjennomført pil råttent? Er det noen spill dere kan sammenligne med? Etter min mening er spillet ødelagt av at det også utgis på konsoll, det er altfor tregt og oldschool AVP-fans vil muligens bli en smule skuffet. Endret 5. februar 2010 av Bulletus Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå