Joachim_F Skrevet 4. februar 2010 Del Skrevet 4. februar 2010 PC-eiere kan laste ned en demo av Aliens vs. Predator nå. Konsolldemoen kommer senere i dag. Les hele saken Lenke til kommentar
Block_InnleggNO Skrevet 4. februar 2010 Del Skrevet 4. februar 2010 Konsolldemoen kom for noen timer siden ... I elleve tida tror jeg Lenke til kommentar
AndyF Skrevet 4. februar 2010 Del Skrevet 4. februar 2010 noe bestemt tidspunkt demoen kommer på? har flere kompiser som gleder seg til dette spillet uten at jeg har fått med meg helt hvorfor så jeg er fristet til å prøve en demo Lenke til kommentar
NightReaper_InnleggNO Skrevet 4. februar 2010 Del Skrevet 4. februar 2010 Kan bekrefte at demoen er ute på konsoll også ja. Gleder meg til å teste det senere i dag på pc og konsoll. =) Lenke til kommentar
~ David ~ Skrevet 4. februar 2010 Del Skrevet 4. februar 2010 Dette må testes ja, virker lovende! Lenke til kommentar
Sidious_InnleggNO Skrevet 4. februar 2010 Del Skrevet 4. februar 2010 Ingen dedikerte servere? Idioti. Lenke til kommentar
teletubbiekid Skrevet 4. februar 2010 Del Skrevet 4. februar 2010 Ingen dedikerte servere? Idioti. Enig, men det som er enda værre er at den eneste modusen som er tilgjengelig er deathmatch-_-' Lenke til kommentar
Nesumar Skrevet 4. februar 2010 Del Skrevet 4. februar 2010 Er vel bare på demoen da? Kommer vel flere flerspillermoduser i fullversjonen? Lenke til kommentar
KraniC Skrevet 4. februar 2010 Del Skrevet 4. februar 2010 gleder meg veldig til å komme meg hjem og prøve denne demoen altså, blir sykt kult Lenke til kommentar
Snicker_InnleggNO Skrevet 4. februar 2010 Del Skrevet 4. februar 2010 Jada, nå er det på vei ned i 17kb/sec Hurra! Lenke til kommentar
Nesumar Skrevet 4. februar 2010 Del Skrevet 4. februar 2010 Finnes vel sikkert andre nedlastningssider med mindre trafikk, er bare å prøve google Lenke til kommentar
hvo91 Skrevet 4. februar 2010 Del Skrevet 4. februar 2010 Er vel bare på demoen da? Kommer vel flere flerspillermoduser i fullversjonen? Selvfølgelig . Har ikke lest om alle modusene enda, men noen som jeg så trailere på for ikke lenge sider er: Infestation mode: En er alien og må infisere de andre marinene så de også blir aliens helt til det er en igjen. Predator Hunt: En predator, noen mariner og resten sier vel seg selv Survivor mode: Mariner som må overleve bølger med aliens som kommer helt til marinene dør. Lenke til kommentar
Nesumar Skrevet 4. februar 2010 Del Skrevet 4. februar 2010 Ja, heldigvis Kunne hatt en liten smakebit av de modusene da på demoen, men men. Lenke til kommentar
hvo91 Skrevet 4. februar 2010 Del Skrevet 4. februar 2010 Kan du være predator på demoen forresten? Tror ikke jeg får spilt idag Lenke til kommentar
Nesumar Skrevet 4. februar 2010 Del Skrevet 4. februar 2010 Det kan jeg ikke si noe om, har heller ikke fått tak i den og tror ikke denne PCen klarer å drive det. Lenke til kommentar
Riboflavin' Skrevet 4. februar 2010 Del Skrevet 4. februar 2010 Hvis noen lurer, fullversjonen til pc skal støtte ded. servere. Lenke til kommentar
Nesumar Skrevet 4. februar 2010 Del Skrevet 4. februar 2010 (endret) Sett på screens av demoen, ser ut som det er mulig å spille predator. Endret 4. februar 2010 av Nesumar Lenke til kommentar
Riboflavin' Skrevet 4. februar 2010 Del Skrevet 4. februar 2010 Du kan spille alle raser, men maps/modes er bare ett og DM. Mulig jeg overså et eller annet i løpet av den lille tiden jeg har spilt, men det virker som om du bare får tildelt en rase per match, uten at kan velge eller bytte den bort senere. Men mulig jeg tar feil. Lenke til kommentar
Nesumar Skrevet 4. februar 2010 Del Skrevet 4. februar 2010 Demoen er vel bare en fristende smakebit for å få oss til å kaste oss over spillet dagen det blir lansert Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå