Timeer Skrevet 5. februar 2010 Del Skrevet 5. februar 2010 (endret) hehe, må smile litt når folk eer inne med oppfatningen at spill som regel bare kommer med 3-5 oppfølgere. En må ikke glemme hvor relativt ny bransje spillbransjen er. Om 20 år vil nok dette tallet øke noe. En snakker gjerne om gjennomsnitt på 6-8 oppfølgere da. Call of Duty har nå 6 spill. Der vil komme MANGE flere. Tomb Raider har nå 8 spill. Det niende kommer i år. Battlefield franshisen er vel oppe i 7-8 spill nå, pluss expansions. Flere kommer også snart. Final Fantasy har som nevnt av andre her 13 spill. Halo er oppe i 5 spill (regner ODTS som et eget spill). Det sjette kommer i år, og er neppe det siste. Tekken har 6 spill. Street Fighter har offisiellt 4, men uoffisiellt er de jo oppe i rundt 15! (alle "Super", "EX" og "VS" spillene er jo i bunn og grunn Street Fighter). Dead or Alive er oppe i 7, og har ytterligere 4 i produksjon. Fifa tør jeg nesten ikke nevne, men de er vel oppe i 17 nå. NHL og Madden er vel rundt det samme. Need for Speed har 14 spill. Chamiponship Manager har 16 spill. Mario og Sonic er vel begge oppe i rundt 20 spill hver nå. Tom Clancy seriene tar også helt av i antall oppfølgere, men har en tendens til å gjennom markedsføringsteknikker prøve å innbille folk at der er nye serier med færre oppfølgere. Tom Clancy spillene er oppe i 36 spill nå, og regjerer som vinneren av oppfølgerkonkurransen min! Med 19 Rainbow Six spill, som igjen er delt opp i "halvekpansions" som Rogue Spear og Vegas, for å få det til å virke mindre samlebåndsorientert er helt latterlig! 8 Ghost Recon (9 i år), 6 Splinter Cell, pluss HAWK og EndWar får dette nesten til å virke for ekstremt ut til å være sant. Antallet oppfølgere er rett og slett enormt. I mange sammenhenger bør man lære seg å si stopp! Endret 5. februar 2010 av Bannorr Lenke til kommentar
Vaenas Skrevet 5. februar 2010 Del Skrevet 5. februar 2010 Final Fantasy har mange flere enn 13 spill. De har nok bortimot 30-40 spill skal man nærme seg det reele antallet. Husk på alle underspillene deres som ikke faller direkte inn i hovedserien. F.eks Tactics spillene, Crystal chronical osv. @RoR: Tipper vi får teste ut noen av de andre rytterne. Lenke til kommentar
AndyF Skrevet 5. februar 2010 Del Skrevet 5. februar 2010 YES! red factin: gurillia var awesome og et at mine favorittspill fra i fjor Lenke til kommentar
soldox_InnleggNO Skrevet 5. februar 2010 Del Skrevet 5. februar 2010 jeg har tenkt å kjøpe Darksiders men burde jeg kjøpe det til xbox 360 eller ps3?? Lenke til kommentar
Nesumar Skrevet 5. februar 2010 Del Skrevet 5. februar 2010 Se litt rundt på anmeldelser av spillet på de forskjellige konsollene, så finner du raskt ut forskjeller Lenke til kommentar
hvo91 Skrevet 5. februar 2010 Del Skrevet 5. februar 2010 Lens of truth ser ganske detaljert på begge platformene når det kommer til forskjeller på spill. Se der! Lenke til kommentar
heyitschris Skrevet 7. februar 2010 Del Skrevet 7. februar 2010 red faction guerrilla var utrolig bra! Gleder meg til aa se hva de kan gi oss i oppfOlgeren Lenke til kommentar
Joakim vas Normandy Skrevet 9. februar 2010 Del Skrevet 9. februar 2010 Tror Red Faction kan bli utrolig bra, om de fikser de svakere delene av RF:G! Lenke til kommentar
Nesumar Skrevet 9. februar 2010 Del Skrevet 9. februar 2010 THQ har potensialet, det er helt klart. De er bare nødt til å få til det lille ekstra biten som mangler i noen av titlene, så blir de toppselgere og klassikere senere Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå