TST Skrevet 4. februar 2010 Del Skrevet 4. februar 2010 «Big Daddy» til unnsetning. Se filmen nå Lenke til kommentar
-pEar- Skrevet 4. februar 2010 Del Skrevet 4. februar 2010 Ser helt synnsykt rått ut! Lenke til kommentar
Svinepelz' Skrevet 4. februar 2010 Del Skrevet 4. februar 2010 *stunned* Wow... Jeg ELSKER hvordan de lager trailerene i Bioshoc spillene i første person, gir et helt annet preg på trailern. Denne var syk bra Lurer på hvordan det blir å kjempe mot en Sister, eller hva de het. Lenke til kommentar
weasel_InnleggNO Skrevet 4. februar 2010 Del Skrevet 4. februar 2010 Kanonfett!!! Dette skal garantert kjøpes Lenke til kommentar
Fenixen_InnleggNO Skrevet 4. februar 2010 Del Skrevet 4. februar 2010 speechless... sinnsykt høye forventninger til dette Lenke til kommentar
Laland Skrevet 4. februar 2010 Del Skrevet 4. februar 2010 Gleder meg vannvittig! Dette blir kronen på kransekaken når det gjelder starten på et spillår! Stiller meg skeptisk til multiplayeren, men det er ikke derfor vi vil spille Bioshock. Ser virkelig frem til å tre inn i Rapture atter en gang. Lenke til kommentar
M@R7!N Skrevet 4. februar 2010 Del Skrevet 4. februar 2010 Det er vel ikke samme folka som står bak dette som sto bak enern? Bioshock var EPIC. Håper dette blir bra også! Lenke til kommentar
Lubedal Skrevet 5. februar 2010 Del Skrevet 5. februar 2010 Fet trailer, spesielt delen hvor han skyter på trappen og delen med 'big sister' (selv om 'big daddy' er enda fetere i min mening). Syntes traileren til det første hvor personen slåss mot en 'big daddy' var enda råere, men meget bra uansett. Håper bare det er litt mer variert en det første, liker settingen. Lenke til kommentar
Habitats Skrevet 5. februar 2010 Del Skrevet 5. februar 2010 Sykt bra trailer. Denne fikk meg til å spontankjøpe Bioshock2 på steam. It better be worth it! Lenke til kommentar
nub_nutz Skrevet 5. februar 2010 Del Skrevet 5. februar 2010 Fantstisk bra trailer! Skal definitivt ha dette også, Bioshock tok meg hardt(!) på sengen i sin tid. Blir neppe kjøp på lansering dog :/ Lenke til kommentar
Vaenas Skrevet 5. februar 2010 Del Skrevet 5. februar 2010 Forhåndsbestilt for noen måneder siden. Angrer ikke^^ Så ut som Big Sister hadde noen heftige plasmider selv. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 5. februar 2010 Del Skrevet 5. februar 2010 Dette så skikkelig, skikkelig kult ut. Lenke til kommentar
Sidious_InnleggNO Skrevet 5. februar 2010 Del Skrevet 5. februar 2010 Gleder meg. Kan nesten ikke tro at det er ute på tirsdag! Lenke til kommentar
Laland Skrevet 5. februar 2010 Del Skrevet 5. februar 2010 Siden jeg bestilte fra Elkjøp anser jeg meg som heldig hvis jeg har det i løpet av neste helg, men ser jaggu frem til anmeldelser! Lenke til kommentar
Bad_Byte Skrevet 6. februar 2010 Del Skrevet 6. februar 2010 Det er bare å glede dere.. freaking awesome, har spillt det siden 19 tiden. Når spillet blir levert uten release dato og det senere kommer mail fra kontoret om at det kan settes ut så naturligvis kjøper jeg det. Big Daddy selv den nye varianten er pingler sammenlignet mot Big Sister Lenke til kommentar
Eerath Skrevet 7. februar 2010 Del Skrevet 7. februar 2010 Ser veldig stilig ut. Jeg kjøpte Bioshock på Steam en gang, men har faktisk talt nesten ikke spilt det. Og nå har jeg gitt bort gaming-pc'n min. (Ble for mye mmorpg ) Er det verdt å kjøpe eneren til PS3 før jeg evt. kjøper toeren? Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 7. februar 2010 Del Skrevet 7. februar 2010 Enda en grunn til at det å laste ned spill å prøve de før en kjøper dem burde vært mer lovlig. Jeg tørr rett og slett ikke å spille det igjen...altfor skummelt... Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 7. februar 2010 Del Skrevet 7. februar 2010 Ser veldig lovende ut imho. Lenke til kommentar
Mirrox Skrevet 8. februar 2010 Del Skrevet 8. februar 2010 Åhåhåhåhåhhåhåhåhå! *glede seg* Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå