Nesumar Skrevet 4. februar 2010 Del Skrevet 4. februar 2010 Var video'en alt, eller kom det en artikkel også? Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 4. februar 2010 Del Skrevet 4. februar 2010 Synes Fallout 3 var et veldig bra spill. Koste meg mye med det. Brukte godt over 60 timer uten tilleggspakkene. Så Fallout: New Vegas skal definitivt kjøpes inn. Men noen som vet noe mer om Alpha Protocol? Mener å ha lest at det skulle hatt release ifjor høst, men ble utsatt til tidlig i år. Etter det har jeg ikke sett eller lest noe om det. Ser litt frem til det også, for det så litt artig ut det jeg så for noen måneder siden Lenke til kommentar
Licht Skrevet 4. februar 2010 Del Skrevet 4. februar 2010 (endret) Var en artikkel nylig om at det ble utsatt en smule. Husker ikke om de klarte å bestemme seg for en dato eller om det var på ubestemt tid. Heldigvis er Obsidian såpass veletablert at det er lite sannsynlig at det hele renner ut i sanden. Mulig de fokuserer på Vegas for å være sikre på at de har midler nok til å polere Alpha Protocol til det skinner, og unngå en semiflopp. Ligger nok en del prestisje i deres første egenutviklede IP. Endret 4. februar 2010 av Zealuu Lenke til kommentar
Nesumar Skrevet 4. februar 2010 Del Skrevet 4. februar 2010 De har vel stort press på seg med tanke på suksessen serien har hatt, Bethesda holder de vel stramt i nakken ' Skulle egentlig bare mangle, blir Fallout: New Vegas en flott vil det skade serien betydelig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå