mcgroven Skrevet 4. februar 2010 Del Skrevet 4. februar 2010 Endelig litt fersk informasjon på vei. Les hele saken Lenke til kommentar
KraniC Skrevet 4. februar 2010 Del Skrevet 4. februar 2010 veldig spennende dette her, tror dette kan bli ordentlig bra det. fallout 3 er jo et fantastisk spill. selv om eg enda ikke har rundet det en gang antar vi får update her på gamer.no om nyhetene som kommer Lenke til kommentar
GarethWest Skrevet 4. februar 2010 Del Skrevet 4. februar 2010 Endeleg! Har gleda meg til dette spelet. Håpar på gameplay video. Lenke til kommentar
Nesumar Skrevet 4. februar 2010 Del Skrevet 4. februar 2010 Hvis jeg ikke forstår helt feil, så er dette et nytt Fallout spill og ikke en DLC? Lenke til kommentar
Unlimited LTD Skrevet 4. februar 2010 Del Skrevet 4. februar 2010 Virker sånn. Er jo Obsidian og ikke Bethesda som er utvikler. Er alltid litt skeptisk til slike oppfølgere som blir utviklet av et annet selvskap. Lenke til kommentar
Nesumar Skrevet 4. februar 2010 Del Skrevet 4. februar 2010 Bethesda er jo med på utvikligen hvis jeg ikke tar helt feil? "Sist april ble det annonsert at Bethesda og Obsidian Entertainment samarbeidet om å gi oss Fallout: New Vegas." Var jo også Bethesda som annonserte at vi skal få høre noe ikveld. Så vi får forhåpentligvis det gode gamle av Bethesda og nye nytt som fungerer fra Obsidian Lenke til kommentar
GarethWest Skrevet 4. februar 2010 Del Skrevet 4. februar 2010 Det er eit nytt spel i Fallout universet, ja. Lenke til kommentar
Nesumar Skrevet 4. februar 2010 Del Skrevet 4. februar 2010 Hm, trodde ikke det skulle komme enda Kan vi forvente at vi hører nytt om Elder Scrolls også, husker ikke hvordan det var mellom lanseringen av Fallout 3 og Oblivion. Lenke til kommentar
Gernia Skrevet 4. februar 2010 Del Skrevet 4. februar 2010 Litt skeptisk til Odsidian "Studioet har tidligere jobbet med Star Wars: Knights of the Old Republic II, Neverwinter Nights 2". Har spillt begge disse spillene, og selv om de hadde ekstremt godt gameplay var spillene nesten ødelagt av bugs. Slike bugs som gjør at hele maskina stopper, eller krasj til wondows. Serlig var dette i KOTOR 2, stiller meg skeptisk til dette spillet, blir muligens et kjøp. Mest pga elsket FO3 B) Lenke til kommentar
Nesumar Skrevet 4. februar 2010 Del Skrevet 4. februar 2010 Men hvis de bugsa blir fikset er det vel ikke et alt for stort problem? Har spilt KOTOR2 selv, men har egentlig ikke opplevd noen store bugs som jeg husker. Lenke til kommentar
Gernia Skrevet 4. februar 2010 Del Skrevet 4. februar 2010 Men hvis de bugsa blir fikset er det vel ikke et alt for stort problem? Har spilt KOTOR2 selv, men har egentlig ikke opplevd noen store bugs som jeg husker. Vel, noen av buggsa ble fiksa, men det var en der man måtte gå ned på laveste grafikkinnstillinger for og komme seg igjennom byen, uten at man skal krasje til windows ved hver lasteskjerm. Dette var da med siste patchen. Så hvis buggsa blir fiksa er det jo ikke noen problem.. problemet oppstår hvis de ikke blir det. Lenke til kommentar
Nesumar Skrevet 4. februar 2010 Del Skrevet 4. februar 2010 Jo selvfølgelig, men med Bethesda som sammarbeider har jeg ingen tro for at de aksepterer slike bugs i en lengre periode. Lenke til kommentar
Licht Skrevet 4. februar 2010 Del Skrevet 4. februar 2010 Virker sånn. Er jo Obsidian og ikke Bethesda som er utvikler. Er alltid litt skeptisk til slike oppfølgere som blir utviklet av et annet selvskap. Siden Obsidian i hovedsak består av folk som flyktet fra Interplay-skuten før den gikk fullstendig på grunn, har jeg enhver tro på at Obsidian klarer å gjøre gode ting med grunnlaget Bethesda har lagt. Lenke til kommentar
timmoody Skrevet 4. februar 2010 Del Skrevet 4. februar 2010 Gler meg som eit barn til dette her. Det einaste som skremmer meg litt, er at dei annonserte det i fjor, og berre i overkant av eit år etter skal det kome ut. Fryktar eit utvatna produkt av typen Fallout Tactics. Håpar gamer.no kjører ein lengre artikkel om det snart. Intervju med utviklarar eller noko. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 4. februar 2010 Del Skrevet 4. februar 2010 Ble forelsket i Fallout 3, så regner med at dette faller i mye den samme kategorien. Endelig et spill jeg vet jeg skal ha til PC! Lenke til kommentar
Nesumar Skrevet 4. februar 2010 Del Skrevet 4. februar 2010 Gler meg som eit barn til dette her. Det einaste som skremmer meg litt, er at dei annonserte det i fjor, og berre i overkant av eit år etter skal det kome ut. Fryktar eit utvatna produkt av typen Fallout Tactics. Håpar gamer.no kjører ein lengre artikkel om det snart. Intervju med utviklarar eller noko. Synes også det var skummelt tidlig å utgi et nytt spill i Fallout-serien så kort tid etter Fallout 3. Får bare håpe nivået holder seg oppe, å de ikke "rusher" med å utgi spill som ikke er i nærheten av den standarden vi er vant til. Lenke til kommentar
Blate Skrevet 4. februar 2010 Del Skrevet 4. februar 2010 Da var videoen ute. http://www.gametrailers.com/video/debut-trailer-fallout-new/61575?type=flv Lenke til kommentar
Nesumar Skrevet 4. februar 2010 Del Skrevet 4. februar 2010 Wow, det lille vi så ser jo bra ut Tror det skal bli virkelig interessant i New Vegas, gleder meg til dette! Lenke til kommentar
Blate Skrevet 4. februar 2010 Del Skrevet 4. februar 2010 Tror også det kan bli veldig bra. Spesielt med Chris Avellone og de andre Fallout veteranene ved roret. Lenke til kommentar
Mr. Pants Skrevet 4. februar 2010 Del Skrevet 4. februar 2010 I want to know more! Jeg ble ferdig med tilleggspakkene til Fallout 3 for ikke så lenge siden, så nå er jeg klar for nye post-apokalyptiske eventyr. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå