Gjest medlem-239413 Skrevet 3. februar 2010 Del Skrevet 3. februar 2010 hei og god kveld alt godt folk! Nå har det seg sånn at jeg har ps3 og internettet på den er trådløst. Til tider når jeg spiller MW2, så logger ps3-en seg automatisk av internettet, noe som er så irriterende når jeg spiller at det kan få en stein til å hoppe! Om dette skjer på andre spill vites ikke. Noen gode forslag eller forklaring på hva som forårsaker dette? på forhånd takk! Lenke til kommentar
ISkruffy Skrevet 27. april 2010 Del Skrevet 27. april 2010 (endret) Du får skaffe deg en kabel. Ps3 trådløsen er utrolig dålig. Brukte den litt, og jeg lagga å lagga. Og som du sa, du spillte Mw2. Mw2 på ps3'en er vertfall ikke bra me trådløs, fordi fleste host's i Mw2 er fra UK eller America. Og da lønner det seg å ha bra connection og speed. Og d har ikke trådløsen til ps3. Endret 27. april 2010 av ISkruffy Lenke til kommentar
Couchfighter Skrevet 27. april 2010 Del Skrevet 27. april 2010 Bruker trådløs linje til ps3'en selv og har ikke droppet ut noe særlig med min ikke spesielt raske linje. Hvordan er ps'en din plassert i forhold til ruteren/modemet? Man får fort redusert kvalitet på forbindelsen dersom de ikke har fri sikt til hverandre eller de står langt unna. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå