Frode789 Skrevet 4. februar 2010 Del Skrevet 4. februar 2010 Bilene er jo ikk det viktigste (etter min mening). Jeg bryr meg mye mer om selve løypene og bilfysikken. Lenke til kommentar
epictjall Skrevet 6. februar 2010 Del Skrevet 6. februar 2010 De få rally banene på dirt 2 er kuule men jeg hater alt detta buggy dritet. Enig, personelig går hatet videre på de uendelige "ungdommelige" eller "konsoll" aktige meny systemet. Colin Mcrea serien taper seg mer og mer sånn sett. Ønsker å skjøre Rally helst litt realistisk (Burns rally ble muligens litt mye realisme), så dirt2 haddet vært mye bedre for min del om de haddet kuttet ut "Mtv" meny systemet samt holdt seg til Rally. Mulig jeg nå for første gang liker WCR serien bedre en Colin (tror han vrir seg i grava av dirt 2 hehe) Kunne ikke vært mer enig. De sverter navnet til cmr med de dritspillene der.Han burde vell ha stått opp fra de døde etter dirt 2, med mindre han venter med det til dirt 3, tviler ikke et sekund på at det kommer ganske snart. De satser vel på og gi ut dritten vært år regner jeg med, ikke snakk om å ta seg litt tid og lage et skikkelig spill som varer nei, bruk og kast dritten. På tide med et skikkelig rallyspill ja, får håpe at det duger. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå