VEH_InnleggNO Skrevet 3. februar 2010 Del Skrevet 3. februar 2010 EA melder allerede om det første ekstrainnholdet. Les hele saken Lenke til kommentar
saladin waits for alice Skrevet 3. februar 2010 Del Skrevet 3. februar 2010 Så kult, til å drepe demon babier med en kamerat høres fristende ut! Lenke til kommentar
Licht Skrevet 3. februar 2010 Del Skrevet 3. februar 2010 At de introduserer co-op og ikke bare mer innhold, gjør det hele litt mer spiselig - selv om jeg ikke ser noen egentlig grunn til at de ikke bare kunne ha inkludert Frøken Lussekatt og ljåen hennes fra begynnelsen av. Lenke til kommentar
Phido78 Skrevet 3. februar 2010 Del Skrevet 3. februar 2010 Det er laget en animasjonsfilm basert på spillet (eller omvendt??)... Litt cheesy for å si det MILDT haha. Hvorfor kalle det Dantes inferno når det eneste de har felles er navnet og de forskjellige nivåene i helvete.. jaja. Hva blir det neste? Ole Brumm goes postal i hundremeterskauen, drep brumms venner med de kraftigste våpenene før de dreper deg! Lenke til kommentar
PantZman_InnleggNO Skrevet 3. februar 2010 Del Skrevet 3. februar 2010 Er det bare meg eller kommer det nytt innhold til alle EA sluppne spill? Gjerne like etter release. Lukter litt fælt må jeg si. Lenke til kommentar
Simen_InnleggNO Skrevet 3. februar 2010 Del Skrevet 3. februar 2010 Er det bare meg eller kommer det nytt innhold til alle EA sluppne spill? Gjerne like etter release. Lukter litt fælt må jeg si. Ja, det er til å spy av. Seriøst folkens, drit i å kjøpe disse "ekstrapakkene". Snart må vi betale dobbel pris for å få "hele spillet". Den kjøpte versjonen inneholder snart bare main quest, mens alle sidequests må lastes ned og betales for individuelt. Evig hatbar utvikling. Lenke til kommentar
Jikla Skrevet 3. februar 2010 Del Skrevet 3. februar 2010 Savner gamle dager da det ikke var DLC, men at ting ble unlocked etter at man hadde klart spillet :/ Lenke til kommentar
zlpw0ker Skrevet 3. februar 2010 Del Skrevet 3. februar 2010 SYnes det er fett at de kommer med DLC slik det kommer nye ting man kan oppnå osv. Lenke til kommentar
Licht Skrevet 3. februar 2010 Del Skrevet 3. februar 2010 SYnes det er fett at de kommer med DLC slik det kommer nye ting man kan oppnå osv. Men tenk så fett det hadde vært om de bare hadde gitt ut hele spillet til å begynne med? Lenke til kommentar
dimdal Skrevet 3. februar 2010 Del Skrevet 3. februar 2010 Det med DLC er da vitterlig ikke noe nytt? Husker jo 90-tallet hvor man kjøpte spill "episodevis". Jazz Jackrabbit f.eks. ... Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 3. februar 2010 Del Skrevet 3. februar 2010 (endret) At det er et nytt konsept er det ingen som påstår, men det har uten tvil blitt en ny eksplosiv vekst de siste årene som i de fleste tilfeller kan stilles spørsmål ved. Hvorfor heller ikke benytte 4-5 måneder ekstra på å få et mer innholdsrikt spill, istedet for å selge det 2-3 måneder etter spillets utgivelse? Pga folk betaler uten å nesten blunke en gang. DLCs selger, og det er det som betyr noe for utviklerne, ikke at vi får såpass mye mer å kose oss med som spillere. Endret 3. februar 2010 av Snurreleif Lenke til kommentar
M@R7!N Skrevet 3. februar 2010 Del Skrevet 3. februar 2010 Faktisk aldri betalt for en DLC. Har tenkt på det enkelte ganger og Mass Effect 2 blir muligens første gang, men Bioware kan jeg delvis unne det. De er av få utviklere hvis spill er gjennomsyret av kvalitet. De sier jo at dlc'ene blir påbegynt etter spillet er ferdigutviklet, men lurer på er en sannhet med modifikasjon eller ikke. Who knows. Lenke til kommentar
saladin waits for alice Skrevet 3. februar 2010 Del Skrevet 3. februar 2010 Det er laget en animasjonsfilm basert på spillet (eller omvendt??)...Litt cheesy for å si det MILDT haha. Hvorfor kalle det Dantes inferno når det eneste de har felles er navnet og de forskjellige nivåene i helvete.. jaja. Hva blir det neste? Ole Brumm goes postal i hundremeterskauen, drep brumms venner med de kraftigste våpenene før de dreper deg! Jeg begynner å blitt lei av sånne kommentarer til dette spillet, du er klar over at det var aldri deres intensjon om å kopiere diktet helt? De sier det selv i en dev. diary, at hvis de hadde brukt innholde i divine comedy bokstavelig talt hadde vi endt med et spill hvor du spiller en dikter og går rundt for å så bekskrive alle sirklene i helvete.. Det hadde ikke blitt et særlig gøy spill? De har valgt å ta en action vridd til det, istedenfor en dikter, så er dante en ridder fra korstogene. Lenke til kommentar
Whackedorange Skrevet 3. februar 2010 Del Skrevet 3. februar 2010 7 timer og 600 spenn, nei takk da venter jeg heller litt over en mnd og venter på att God of War III skal gi meg en grafisk orgasme. Kanskje jeg plukker dett opp når det koster under 200 på Play eller noe men å betale så mye for så lite og når de attpåtil har DLC klart er iallefall ikke meg Lenke til kommentar
saladin waits for alice Skrevet 3. februar 2010 Del Skrevet 3. februar 2010 7 timer og 600 spenn, nei takk da venter jeg heller litt over en mnd og venter på att God of War III skal gi meg en grafisk orgasme. Kanskje jeg plukker dett opp når det koster under 200 på Play eller noe men å betale så mye for så lite og når de attpåtil har DLC klart er iallefall ikke meg Jeg anbefaler å bytte inn 2 spill som du ikke liker til gamestop da, men det er vel for seint nå? Uansett, jeg var ganske klar over at spillet vil være kort, men helvete konseptet virker så kult! Lenke til kommentar
xxTJxx Skrevet 4. februar 2010 Del Skrevet 4. februar 2010 Det er laget en animasjonsfilm basert på spillet (eller omvendt??)... Litt cheesy for å si det MILDT haha. Hvorfor kalle det Dantes inferno når det eneste de har felles er navnet og de forskjellige nivåene i helvete.. jaja. Hva blir det neste? Ole Brumm goes postal i hundremeterskauen, drep brumms venner med de kraftigste våpenene før de dreper deg! Hvis du ikke viste det, så er Dante's Inferno basert på et dikt. Men du vet tydeligvis ikke hva "basert" betyr... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå