VEH_InnleggNO Skrevet 3. februar 2010 Del Skrevet 3. februar 2010 Er en av dine favoritter på lista? Les hele saken Lenke til kommentar
H3NNING Skrevet 3. februar 2010 Del Skrevet 3. februar 2010 Håper at MW2 vinner nokon prisar. det har vore eit av dei beste spela i år, om du spør meg. Sims 3 skuffa litt, men kanskje det får seg ein pris òg. Lenke til kommentar
sp0ck Skrevet 3. februar 2010 Del Skrevet 3. februar 2010 Hva er egentlig poenget med Gullstikka? Som det står i artikkelen er det "den norske spillbransjens prisutdeling", men de eneste norske spillene jeg kan se på listen er i barnespillkategorien. Hvorfor skal man ha en bransjepris i Norge som hyller alle de flotte spillene som andre folk har laget? Er det noen som bryr seg om å få en gullstikke? For meg blir det som å sende en Amanda i posten til James Cameron. At det i tillegg er lukket for publikum gjør det enda vanskeligere for meg å forstå hvem man ønsker å nå med denne prisutdelingen... Lenke til kommentar
Sesseth Skrevet 3. februar 2010 Del Skrevet 3. februar 2010 Her er mine prognoser. Årets PC spill: Dragon Age: Origins Årets konsollspill: Uncharted 2: Among Thieves Årets actionspill: Batman: Arkham Asylum Årets rolle/eventyrspill: Dragon Age: Origins Årets flerspillerspill: Call of Duty: Modern Warfare 2 Årets strategisspill: Empire: Total War Årets racingspill: Forza Motorsport 3 Årets platformspill: A Boy and his Blob Årets nedlastbare spill/nettspill: Shadow Complex Årets spill: Dragon Age: Origins De unenvte vet jeg for lite om til å uttale meg om. Hvor mye gir 10/10 meg? Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 3. februar 2010 Del Skrevet 3. februar 2010 Synes Dragon Age: Origins burde vinne det det nominert til. Jeg gikk inn i spillet med veldig lave forventninger og det var jo bare et fantastisk spill! Lenke til kommentar
Nesumar Skrevet 3. februar 2010 Del Skrevet 3. februar 2010 Årets PC spill * Dragon Age: Origins Årets konsollspill: * Assassin's Creed II Årets actionspill: * Call of Duty: Modern Warfare 2 Årets rolle/eventyrspill * Dragon Age: Origins Årets flerspiller * Call of Duty: Modern Warfare 2 Årets strategispill * Empire: Total War Årets racingspill * Forza Motorsport 3 Årets sportspill * FIFA 10 Årets håndholdte spill * The Legend of Zelda: Spirit Tracks Årets norskspråklige spill * The Sims 3 Åpen klasse * The Sims 3 Årets nedlastbare spill / nettspill * Tales of Monkey Island Årets spill * Dragon Age: Origins Lenke til kommentar
Fenixen_InnleggNO Skrevet 3. februar 2010 Del Skrevet 3. februar 2010 Årets spill er jo Dragon Age, med MW2 og uncharted2 strebende etter Lenke til kommentar
Licht Skrevet 3. februar 2010 Del Skrevet 3. februar 2010 Jeg gikk inn i spillet med veldig lave forventninger Hvordan fikk du det til? Lenke til kommentar
Bjornar_InnleggNO Skrevet 3. februar 2010 Del Skrevet 3. februar 2010 Er en av dine favoritter på lista? Les hele saken savner sterkt en indie-kategori =( Lenke til kommentar
radiohodet Skrevet 3. februar 2010 Del Skrevet 3. februar 2010 "Hjelp" er vel det eneste jeg kan si om den lista. Årets nedlastbare spill er vel den eneste kategorien som er interessant, og den prisen presterer de vel å gi til Battlefield. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 3. februar 2010 Del Skrevet 3. februar 2010 Jeg gikk inn i spillet med veldig lave forventninger Hvordan fikk du det til? Hadde ikke fulgt med noe på det, og en i klassen sa at det var veldig veldig taktikkbasert og at det var ekstremt dårlig osv, så jeg trodde ikke stort om det. Lenke til kommentar
Licht Skrevet 3. februar 2010 Del Skrevet 3. februar 2010 og en i klassen sa at det var veldig veldig taktikkbasert og at det var ekstremt dårlig osv, La meg gjette, han elsker Halo og er ca. 13 år gammel. Lenke til kommentar
Nesumar Skrevet 3. februar 2010 Del Skrevet 3. februar 2010 Eller en hvor WoW er alt, og alt annet er ingenting! Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 3. februar 2010 Del Skrevet 3. februar 2010 *Nesumars liste* Jeg støtter den lista. Tviler på at det kommer noen overraskelser i denne kåringen. Lenke til kommentar
OrrieKM Skrevet 3. februar 2010 Del Skrevet 3. februar 2010 Årets PC spill: Dragon Age: Origins Årets konsollspill: Uncharted 2: Among Thieves Årets actionspill: Uncharted 2: Among Thieves Årets rolle/eventyrspill: Dragon Age: Origins Årets flerspiller: Call of Duty: Modern Warfare 2 Årets strategispill: Men of War Årets racingspill: ... Årets sportspill: FIFA 10 Årets håndholdte spill: ... Årets barnespill: ... Årets mobilspill: ... Årets norskspråklige spill: Ratchet & Clank: A Crack in Time Åpen klasse: Tekken 6 Årets plattformspill: Ratchet & Clank: A Crack in Time Årets nettspill: Battlefield 1943 / Flower Årets spill: Uncharted 2: Among Thieves Uncharted 2: Among Thieves fortjener alle 3 prisene! HELT KONGE! Lenke til kommentar
TST Skrevet 3. februar 2010 Del Skrevet 3. februar 2010 Nå har vi lagt ut lenke til avstemningen. Husk å stemme på årets spillmedie også ;-) Lenke til kommentar
Nesumar Skrevet 3. februar 2010 Del Skrevet 3. februar 2010 For vel ønske oss lykke til på avstemningen på årets spillmedie, vil vel tro vi gjør det godt dette året også Lenke til kommentar
Simmemann Skrevet 3. februar 2010 Del Skrevet 3. februar 2010 Lukket utdeling uten TV-sending?? NOOOOOOOO!! Eneste prisutdelinga i Norge som er verdt å få med seg, jo Lenke til kommentar
Licht Skrevet 3. februar 2010 Del Skrevet 3. februar 2010 Ingen streaming eller noe? Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 3. februar 2010 Del Skrevet 3. februar 2010 og en i klassen sa at det var veldig veldig taktikkbasert og at det var ekstremt dårlig osv, La meg gjette, han elsker Halo og er ca. 13 år gammel. Nja egentlig ikke, han elsker Mass Effect, men DA:O funka visst ikke for han. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå