Gå til innhold

Teaser: The Secret World (X360, PC)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

ja no var denne oppe på gamer.no og ja. synes det var en veldig god trailer med fin atmosfære. kingsmouth virker rå kult og gleder meg virkelig til å se kosen det er i spillet.

gleder meg noe sykt til GDC 2010 for då skal de tydeligvise første ordentlige trailer med farger og alt slikt. erling sa at det var gameplay trailer på twitter, men rettet seinere til in-game footage så eg vet ikke helt ka type det blir :p

Lenke til kommentar

Veldig lovende, får håpe funcom klarer å dra denne i land skikkelig med tanke på at de sitter på et veldig interessant konsept. Håper de tar seg tid til å finslipe spillet denne gangen.

fra et bedriftsmessig synspunkt kan du nesten være 100% sikker på at de tar seg GOOOOOD tid på denne releasen, se bare hvilken flopp AOC ble, alle og da mener jeg alle, trodde at AOC kom til å knuse blizzard's wow, men nei... (jeg leter fortsatt etter den MMO'en som kan erstatte wow, har prøvd mange i det siste, men ingen når "helt" opp.. noen er bare milimeter fra for å så falle ned og da er fallhøyden stor) Tror Funcom har lært av sine feil. og vil derfor virkelig ta tiden sin... men tenk også da at Funcom kan dra nytte av den gode markedsføringen dette er. MMO fans worldwide sitter jo på stolkanten å venter på dette spillet. bra måte og skape hype og da samtidig skape spenning om produktet, noe som skjedde med AOC, det er derfor "crucial" at de gjør spillet så vel laget og interresant som mulig. hører dere det Funcom.... Fallhøyden er stor, men den mulige gevinsten enda større. Men. Vi har tro på dere.

Lenke til kommentar

Tja, du skal ikke være så sikker på det. Funcom har aldri fått det ordentlig til, og uten å ha noen spesifikke kilder vil jeg tro at det ikke står så alt for bra til med økonomien. De er vel derfor desperate etter investorer, og investorer har en tendens til å ville rushe frem spill (som med AoC. Etter at de hadde utsatt spillet ble investorene sure).

Man må selvfølgelig håpe at de tar seg god nok tid denne gangen, og satse på at økonomien holder frem til release.

Lenke til kommentar

Veldig lovende, får håpe funcom klarer å dra denne i land skikkelig med tanke på at de sitter på et veldig interessant konsept. Håper de tar seg tid til å finslipe spillet denne gangen.

fra et bedriftsmessig synspunkt kan du nesten være 100% sikker på at de tar seg GOOOOOD tid på denne releasen, se bare hvilken flopp AOC ble, alle og da mener jeg alle, trodde at AOC kom til å knuse blizzard's wow, men nei... (jeg leter fortsatt etter den MMO'en som kan erstatte wow, har prøvd mange i det siste, men ingen når "helt" opp.. noen er bare milimeter fra for å så falle ned og da er fallhøyden stor) Tror Funcom har lært av sine feil. og vil derfor virkelig ta tiden sin... men tenk også da at Funcom kan dra nytte av den gode markedsføringen dette er. MMO fans worldwide sitter jo på stolkanten å venter på dette spillet. bra måte og skape hype og da samtidig skape spenning om produktet, noe som skjedde med AOC, det er derfor "crucial" at de gjør spillet så vel laget og interresant som mulig. hører dere det Funcom.... Fallhøyden er stor, men den mulige gevinsten enda større. Men. Vi har tro på dere.

Tull! AoC ble ikke en flopp, det var bare hypen og forventningene som ble bygget opp som ikke tilfredstilte. Forventningsmessig til en viss grad "flopp", men spillmessig ikke. Jeg, og samtlige av alle gamere jeg kjenner trodde ikke at AoC kom til å en gang prøve å konkurrere med WoW, og jeg kan ikke forstå at noen kan ha trodd det, da det alltid var fremhevet at det IKKE var meningen, Spillet er 18 år, f.eks. Alle trodde derimot at det kom til å bli mer suksessrikt enn det ble. Også FunCom, så ydmyk de pleier å være, så hevdet de aldri at de i det hele tatt ville prøve å ta over for WoW. Spillene er så forskjellige i tillegg, at det nesten blir sløvt å sammenligne dem.

WAR og Aion derimot er naturlige "konkurrenter" for WoW, uten spesielt suksess...

Ellers er jeg helt enig med deg, og tror FunCom nå har lært av sine feil, og deres "motgang" forhåpentligvis kommer til å styrke dem!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...