Gå til innhold

BioWare avviser Mass Effect 2 på PS3 (X360, PC, PS3)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Den burde ha kommet ut på ps3 da hadde sikkert flere kjøpt den og grafikker ville vert like bra som på pc

 

Hvis flere hadde kjøpt Mass Effect 2 pga grafikken har de misforstått spillet fullstendig, om de hadde kjøpt det fordi de kun har PS3 (kanskje PC men ikke god nok til å dra det glatt) så er jeg mer enig.

 

Det må gjerne komme på PS3 for min del. Har det allerede på 360 og er igang med andre gjennomspilling ^^

 

Så vidt jeg vet er begge Mass Effect spillene utviklet med tanke på kapasiteten til Xbox 360, og deretter portet til PC. Så grafikken bør isåfall være lik på begge versjonene. Jeg har det selv på PC og er stort sett fornøyd med grafikken. Enkelte textures kunne vært forbedret.

 

Bare for å ha det sagt en gang for alle; PS3 takler bedre grafikk enn Xbox 360, den har rett og slett bedre hardware. Det har ingenting å gjøre med om man er fanboy eller ikke.

 

Hadde jeg sagt det du sa i den nederste linjene da hadde gjengen kommet og hudflettet meg ;)

Ville sett en PS3 versjon samma om jeg sitter å spiller det på min 360 den dagen i dag. Dragon Age Origins passet bra til PS3 ifølge BioWare

Endret av Fanboyen
Lenke til kommentar

La merke til att på coveret på Mass Effect 2 så sto det ikke "Only on Xbox" som det pleier å gjøre når spilla er 360 eksklusive så jeg tror att Mass Effect vill komme på PS3 men når er ett annet spørsmål.

 

Muligens fordi det kom på PC samtidig? :p

 

Altså, i motsetning til ME1, som var faktisk var ekslusivt på 360 i et tilstrekkelig antall måneder til at de kunne smekke "Only on Xbox 360"-merkelappen på det.

Endret av Zealuu
Lenke til kommentar

Hokeeey, her diskuterer vi det faktum at BioWare avviser Mass Effect 2 på PS3. Ikke noe om hvilke konsoller som er sterkest, pumper høyest antall polygoner eller er udiskutabelt bedre enn motpartene. Innlegg som legger opp til slikt vil bli fjernet og advarsler vil vli delt ut.

Endret av Laland
Lenke til kommentar

La merke til att på coveret på Mass Effect 2 så sto det ikke "Only on Xbox" som det pleier å gjøre når spilla er 360 eksklusive så jeg tror att Mass Effect vill komme på PS3 men når er ett annet spørsmål.

 

Muligens fordi det kom på PC samtidig? :p

 

Altså, i motsetning til ME1, som var faktisk var ekslusivt på 360 i et tilstrekkelig antall måneder til at de kunne smekke "Only on Xbox 360"-merkelappen på det.

Bioshock var et "only on xbox"-spill til tross for at spillet kom ut samtidig til 360 og PC.

Det kan dog hende at MS har fått nye regler for "only on xbox"-spill eller at forskjellige utgivere har forskjellige retningslinjer for slike spill.

 

Left 4 Dead 1 og 2 er eksempler på andre slike spill som ikke har denne merkelappen.

 

Selv er jeg veldig sikker på at Mass Effect-universet vil dukke opp på PS3 i en eller annen form. Jeg tør ikke å spå om ME1-3 kommer til PS3 eller ikke, men ME-universet er såpass rikt at det har rom for enda flere spill. Når disse spillene kommer så vil de trolig komme ut samtidig til 360, PS3 og PC.

Endret av Leflus
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...