pezettell Skrevet 2. februar 2010 Del Skrevet 2. februar 2010 (endret) Som tittel og undertittel sier, vi trenger klan-logo. Når jeg sier "vi" mener jeg "Wicked Gamers" Ingen av oss er spesielt photoshop-frelste og vi lurer da på om noen kan lage til oss. Vi er en CoD:MW2 klan. Vi har ikke noen veldig stor formening om hvordan logoen skal se ut, men helst noe svart og grønt. Størrelsen kan være noe rundt 256x256 Lurer dere på noe skal jeg prøve å svare. Endret 15. februar 2010 av chikaplouw Lenke til kommentar
pezettell Skrevet 3. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2010 Ser ut som dette blir det andre forumet som svikter meg ... /bump/ Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 4. februar 2010 Del Skrevet 4. februar 2010 Kan lage en til dere jeg. Er dog litt opptatt til over helgen, men på mandagen kan jeg ha noen prøver klare til deg, hvis det er i orden. Lenke til kommentar
pezettell Skrevet 4. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2010 Takk takk Lenke til kommentar
pezettell Skrevet 14. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 14. februar 2010 Kan lage en til dere jeg. Er dog litt opptatt til over helgen, men på mandagen kan jeg ha noen prøver klare til deg, hvis det er i orden. Jeg antar at du mente mandag som var og ikke imorgen. Så skulle du lage eller har du glemt å poste dem? Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 14. februar 2010 Del Skrevet 14. februar 2010 (endret) Her er mine forsøk. Endret 14. februar 2010 av Thomas Lenke til kommentar
pezettell Skrevet 15. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 15. februar 2010 (endret) Dem likte jeg, men jeg har glemt å oppgi størrelse jeg ville ha logoen i, min feil. Noe som 256x256. Beklager Og hvis du kunne gjort om på de så det sto Wicked over Gamers, altså Wicked Gamers Så hadde det vært über-nice Endret 15. februar 2010 av chikaplouw Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 15. februar 2010 Del Skrevet 15. februar 2010 (endret) Okei. (Ser helt fucked ut på thumbnail, men ser ordentlig ut når man trykker på den. Endret 15. februar 2010 av Thomas Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 15. februar 2010 Del Skrevet 15. februar 2010 Woops. Dette hadde jeg helt glemt, sorry Men det ser ut til at Thomas fikset biffen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå