Kenichi-san Skrevet 2. februar 2010 Del Skrevet 2. februar 2010 Gratulerer Gamer.no er best Lenke til kommentar
saladin waits for alice Skrevet 2. februar 2010 Del Skrevet 2. februar 2010 Gz med ding! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-ZQr2eN Skrevet 2. februar 2010 Del Skrevet 2. februar 2010 gratulerer med dagen gamer.no Lenke til kommentar
head_hunter Skrevet 2. februar 2010 Del Skrevet 2. februar 2010 (endret) grattis Det er også 1 år siden jeg ble medlem. :rolleyes: Endret 2. februar 2010 av Head_Hunter Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 2. februar 2010 Del Skrevet 2. februar 2010 Gratulerer med dagen og skål for et nytt fantastisk år! Lenke til kommentar
Long Skrevet 2. februar 2010 Del Skrevet 2. februar 2010 Tida går jammen meg fort. Gratulerer med dagen, Gamer.no Lenke til kommentar
Simen_InnleggNO Skrevet 2. februar 2010 Del Skrevet 2. februar 2010 Grattis! Det gikk fort! Lenke til kommentar
Toman18 Skrevet 2. februar 2010 Del Skrevet 2. februar 2010 Gratts med dagen, jeg vil bruke forumet still jeg blir ansett som en av de værste brukerene Kjører mitt løp framover, that can I promise Trenger nyttig info og kan skrive om mine opplevelser en plass Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 3. februar 2010 Del Skrevet 3. februar 2010 Wow har det gått et år? Det føles nesten ikke sånn ut! Syns ikke det er så lenge siden vi venta i spenning på at forumet skulle åpne! Lenke til kommentar
nub_nutz Skrevet 3. februar 2010 Del Skrevet 3. februar 2010 Gratulerer til Gamer.no og oss som får vere en del av dette flotte nettverket Lenke til kommentar
Kenichi-san Skrevet 3. februar 2010 Del Skrevet 3. februar 2010 Det er også 1 år siden jeg ble medlem. :rolleyes: Var 1 dag forsinket jeg så idag kan jeg si det =P Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 3. februar 2010 Del Skrevet 3. februar 2010 Hurra for deg som fyller ditt år! Ja, deg vil vi gratulere! Alle i ring omkring deg vi står, og se nå vi vil marsjere, bukke, nikke, neie, snu oss omkring, danse så for deg med hopp og sprett og spring, ønske deg av hjertet alle gode ting og si meg nå hva vil du mere? GRATULERER ^_^ ^_^ ^_^ Lenke til kommentar
~ David ~ Skrevet 3. februar 2010 Del Skrevet 3. februar 2010 Gratulerer så mye med gårsdagen, "nye" Gamer.no! I realiteten er jo gamer.no vesentlig eldre da.. Jeg foreslår en ny tidsregning: Vi har nå rundet år 1 EMD (Etter Mediehuset Digital). Tidligere år kan regnes som FMD (Før MD) Jeg benytter anledningen til å snike inn en klem og et kyss til min kone Linda, som fyller 30 år i dag. Gratulerer med dagen! Lenke til kommentar
Pinng Skrevet 3. februar 2010 Del Skrevet 3. februar 2010 Gratulerer med dagen B) Lenke til kommentar
Cerandin Skrevet 3. februar 2010 Del Skrevet 3. februar 2010 Grattis med dagen til alle som har bidratt til at Gamer.no er en så bra spillside! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg