TST Skrevet 2. februar 2010 Del Skrevet 2. februar 2010 Fra skaperen av Resident Evil. Se filmen nå Lenke til kommentar
KraniC Skrevet 4. februar 2010 Del Skrevet 4. februar 2010 tja, var jo en veldig tøff trailer og skapte stemning, men synes armoren til han fyren så litt misformet ut. kansje eg skal sjekke spillet ut visst har komt noe mer info om det. Lenke til kommentar
Suram Skrevet 4. februar 2010 Del Skrevet 4. februar 2010 Lurer på hvor mange spill og filmer som var ripped off i den traileren der, det er ganske mange! Lenke til kommentar
Kyrremann Skrevet 4. februar 2010 Del Skrevet 4. februar 2010 Lurer på hvor mange spill og filmer som var ripped off i den traileren der, det er ganske mange! Enig der. Så ikke så mye nytt der. Blir vel sikkert en bestseller for det. Lenke til kommentar
Sirius Cobra Skrevet 4. februar 2010 Del Skrevet 4. februar 2010 Blir totalt feil å si at den fyren plagierer Master Chief da japanerne har en ekstremt lang tradisjon med mennesker i superdrakter i sine Manga'er og Anime'er. Lenke til kommentar
frankpettersen_InnleggNO Skrevet 4. februar 2010 Del Skrevet 4. februar 2010 Hissige amerikanere på krigsstien igjen. Und thiz time itz perzonal.. Fancy trailer, jeg klarer ikke helt bestemme meg om det er 100% cgi, eller om det faktisk er brukt skuespillere i klippet. Lenke til kommentar
sp0ck Skrevet 4. februar 2010 Del Skrevet 4. februar 2010 Har Maggie Thatcher blitt president i USA? Lenke til kommentar
Revolution Skrevet 4. februar 2010 Del Skrevet 4. februar 2010 Første gang på lenge jeg har sett en spilltrailer med EN god del Live-action film. Lenke til kommentar
Håvard_InnleggNO Skrevet 5. februar 2010 Del Skrevet 5. februar 2010 Lurer på hvor mange spill og filmer som var ripped off i den traileren der, det er ganske mange! Ikke bare jeg som fikk veldig Iron Man-feeling da han tok på armoren altså? Lenke til kommentar
Mr. Pants Skrevet 5. februar 2010 Del Skrevet 5. februar 2010 (endret) Jeg stoler blindt på Shinji Mikami og jeg forventer meg dermed en like fantastisk opplevelse som Resident Evil 4 ga meg i sin tid. Endret 5. februar 2010 av Leflus Lenke til kommentar
Svabr Skrevet 8. februar 2010 Del Skrevet 8. februar 2010 å her ser vi en syrlig blanding av Master chief, en dæsj av Iron man, og litt krydret mangarobotinspirasjon.. tja, kan kanskje bli noe dette? venter på orntli gameplay Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå