Joachim_F Skrevet 2. februar 2010 Del Skrevet 2. februar 2010 Sniktittene begynner å dukke opp. Les hele saken Lenke til kommentar
husgutt Skrevet 2. februar 2010 Del Skrevet 2. februar 2010 gadd aldri fullføre det første spillet, da jeg syns det var dørgende kjedelig.. Er skeptisk, men kanskje det blir kjøp etterhvert.. Lenke til kommentar
Nesumar Skrevet 2. februar 2010 Del Skrevet 2. februar 2010 Hm, vet ikke helt om det storby miljøet men kan jo bli bra likevell. Har spilt både Crysis og Crysis Warhead, så blir vel å prøve dette også. Lenke til kommentar
Frode789 Skrevet 2. februar 2010 Del Skrevet 2. februar 2010 Er det aliens i Crysis 2?.. Crysis 1 var artig til du kom til aliensene.. Så håper på "human enemies" i Crysis 2.. Lenke til kommentar
Nesumar Skrevet 2. februar 2010 Del Skrevet 2. februar 2010 Er vel aliens som er hovedfiende i Crysis-serien, så jeg vil sterkt tro det det i 2ern også. Lenke til kommentar
rodrigues_ Skrevet 2. februar 2010 Del Skrevet 2. februar 2010 "Men den amerikanske storbyen er ikke helt som vi kjenner den. I stedet er den en fraflyttet ødemark hvor naturen har begynt å ta gatene tilbake." Dette hørres jo helt fantastisk ut! Håper på mennesklige fiender da jeg alltid har likt det best. Vet ikke hvorfor, men alltids gøyere å skyte på mennesker enn monstre... :unsure: Kanskje det bare er jeg som føler det sånn? Lenke til kommentar
Nesumar Skrevet 2. februar 2010 Del Skrevet 2. februar 2010 Frode har sagt det samme, og jeg er helt enig med dere. Likte menneskedelen mye bedre enn alien. Får håpe vi får mye variert, både fra menneskene og aliens og kanskje en helt ny rase også. Lenke til kommentar
MrDolce Skrevet 2. februar 2010 Del Skrevet 2. februar 2010 Jeg fordrar ikke aliens og zombiespill, så jeg håper også dette lanseres med hovedsakelig menneskelige fiender. Men Prey var bra da, så kan hende... Får se noen videoer fra spillet først Lenke til kommentar
saladin waits for alice Skrevet 2. februar 2010 Del Skrevet 2. februar 2010 Dette skal bli råkult, elsket de 2 andre crysis spillene! Lenke til kommentar
Stekepanna_InnleggNO Skrevet 2. februar 2010 Del Skrevet 2. februar 2010 Gleder meg ^^ håper det kommer til og hver litt human enemies og blir litt drit ellers.. Lenke til kommentar
Generalen_InnleggNO Skrevet 2. februar 2010 Del Skrevet 2. februar 2010 Settingen hørtes litt ut som noe alá hvordan byen ser ut i "I Am Legend". Trær og gress har begynt å gro gjennom asfalten, og ville dyr har kommet tilbake. Gleder meg til å se hva de får til. Skumma igjennom den oversettelsen, og det ser ut til at nord-koreanerne fortsatt er en fiende, men aliens er hovedfienden. Litt som de forrige spillene med andre ord. Håper bare de har byttet ut de alienene som svever med noen litt kulere som oppholder seg på bakken. Noen som ligner på Predator for eksempel Lenke til kommentar
heyitschris Skrevet 2. februar 2010 Del Skrevet 2. februar 2010 Morsomt hvordan flammene og de flyvende trebitene er knivskarpt mens beinene til soldaten(?)har fremdeles antydning til bevegelse. Han her maa virkelig lOpe lynkjapt Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 2. februar 2010 Del Skrevet 2. februar 2010 Dette skal bli råkult, elsket de 2 andre crysis spillene! Helt enig. Elsket også de to andre Crysis spillene. Er også veldig glad i å skyte aliens. Men skal sies at både Far Cry og Crysis kunne hatt godt av å variere fiendene. Istedefor at halve spillet har mennesker som fiende og andre halvdel har aliens kunne de hatt begge deler hele spillet igjennom. Lenke til kommentar
Nesumar Skrevet 2. februar 2010 Del Skrevet 2. februar 2010 Kunne jo også vært bra med en allianse mellom de humane mot aliens, eller kanskje et par alien rebels kunne hjulpet oss? Nei, skal bli morsomt å se hva de får til, kjenner at jeg gleder meg Lenke til kommentar
saladin waits for alice Skrevet 3. februar 2010 Del Skrevet 3. februar 2010 Dette skal bli råkult, elsket de 2 andre crysis spillene! Helt enig. Elsket også de to andre Crysis spillene. Er også veldig glad i å skyte aliens. Men skal sies at både Far Cry og Crysis kunne hatt godt av å variere fiendene. Istedefor at halve spillet har mennesker som fiende og andre halvdel har aliens kunne de hatt begge deler hele spillet igjennom. mhm, skal ikke se bort fra at vi ser nye fiender heller! Noen som har en annelsen om specs kravet er vesentlig høyere eller om det vil bli mer stabilt denne gangen, siden spillet også kommer til konsoll? Lenke til kommentar
Nesumar Skrevet 3. februar 2010 Del Skrevet 3. februar 2010 Crysis 2 bruker jo CryEngine 3, så jeg vil tro systemkravene vil bli høyere. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå