Joachim_F Skrevet 2. februar 2010 Del Skrevet 2. februar 2010 Det er fortsatt en stund igjen til lansering. Les hele saken Lenke til kommentar
KraniC Skrevet 2. februar 2010 Del Skrevet 2. februar 2010 huff, no begynner det seriøst å bli tungt å vente på dette. trodde det bare ble utsatt en måned eg. men jaja får spille heavy rain til eg venter på at de endelig gir spillet ut. Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 2. februar 2010 Del Skrevet 2. februar 2010 Begynner å drøye litt nå ja...men sålenge det blir vesentlig bedre en den lattlige trail demoen dem kom med for noen uker siden så er jeg glad...for det var noe møkk. Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 2. februar 2010 Del Skrevet 2. februar 2010 (endret) SCE har noe å lære av MS når det gjelder å faktisk klare å slippe spillene sine. Syns MS er flinke til å presentere spill på E3, annonsere at de kommer til høsten, og så gjør de faktisk det óg. (Selv om de sliter med noen spill de og riktignok, f.eks. Alan Wake. Endret 2. februar 2010 av Thomas Lenke til kommentar
OpusNR1 Skrevet 2. februar 2010 Del Skrevet 2. februar 2010 (endret) Begynner å drøye litt nå ja...men sålenge det blir vesentlig bedre en den lattlige trail demoen dem kom med for noen uker siden så er jeg glad...for det var noe møkk. Ja jeg er spent på hvor bra GT5 blir egentlig. Hvis demoen er noe å gå etter så syns jeg det mangler ganske mye på kjøremodellen. Det er jo en stor forbedring fra GT4 (som jeg forgudet), men i dagens market er det ikke godt nok. Forza 3 hadde jo ganske kurant handlig, men hadde alt for aggressiv ABS (som ikke kan justeres). I tillegg slo det jo over til komi-fysikk så fort noen av hjulene på bilen forlot bakken (og medfølgende barrel roll intraff). Er det noe jeg virkelig savner i GT nå, så må det jo være skikkelig feeling på hjulspinn og brent gummi etterlatt på asfalten! Endret 2. februar 2010 av OpusNR1 Lenke til kommentar
Dinsdale Skrevet 2. februar 2010 Del Skrevet 2. februar 2010 Gudbedre for et sirkus. GT5 har snart utgått på dato. Argumentene er ofte at PD skal være så perfeksjonistiske. Joda. Grunnen er vel at de finpusser og finpusser fordi de vet at produktet deres egentlig ikke er så mye bedre, eller om det er bedre, enn Forza 3. Det endel vel med en prolog til slik at de kan designe spillet fra bunn av igjen. Finn på noe annet nå. Lenke til kommentar
Frode789 Skrevet 2. februar 2010 Del Skrevet 2. februar 2010 Ehm.. Hvorfor er det bilde av en Ferrari F1 bil øverst?... De har vel ikke lisens til å ha F1 biler, så den kan vel neppe være i GT5? Lenke til kommentar
Fenixen_InnleggNO Skrevet 2. februar 2010 Del Skrevet 2. februar 2010 De hadde nå lisens til F1 bil i prologuen, de har ikke lisens til formel 1 løp osv.. men det blir nok en formel 1 bil og tre også i fullversjonen skulle en tro men mja.. det er sikkert ikke derfor gamer har brukt bildet Lenke til kommentar
Frode789 Skrevet 2. februar 2010 Del Skrevet 2. februar 2010 De hadde nå lisens til F1 bil i prologuen, de har ikke lisens til formel 1 løp osv.. men det blir nok en formel 1 bil og tre også i fullversjonen skulle en tro men mja.. det er sikkert ikke derfor gamer har brukt bildet Hmm ok Trodde det bare var Codemasters som hadde lisens. Lenke til kommentar
Joachim_F Skrevet 2. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2010 Bildet er hentet fra Gamespress, og er fra GT 5 eller GT 5: Prologue. Lenke til kommentar
Whackedorange Skrevet 2. februar 2010 Del Skrevet 2. februar 2010 Er GT 5 Sonys svar på Duke Nuke Em, begynner å bli ganske oppgitt over att de ikke kan få ut fingern å gi oss et skikkelig bilspill på PS3 for det er absolutt mangelvare Lenke til kommentar
LeifOve Skrevet 2. februar 2010 Del Skrevet 2. februar 2010 Dette spillet BØR bli bra. Lenke til kommentar
Gromit_ Skrevet 2. februar 2010 Del Skrevet 2. februar 2010 Dette er for dårlig :-( De har hypet dette siden PS3 har blitt lansert! Siklet vel og lenge til jeg fikk min PS3 også skal det faen meg ta 2 ÅR fra jeg fikk PS3n til dette kommer. (Og nei X360 er ikke et alternativ...) Lenke til kommentar
Toman18 Skrevet 2. februar 2010 Del Skrevet 2. februar 2010 (endret) Men jeg tror spillet har aldri hatt en offisiell dato. Sony må jo ha noen spill til høsten isteden av at alle kortene blir spilt ut første halvåret Gleder meg still til GT5 å svi asfalt med Logitech G25 rattet mitt Endret 2. februar 2010 av Fanboyen Lenke til kommentar
nub_nutz Skrevet 3. februar 2010 Del Skrevet 3. februar 2010 GT5 har for lengst ramlet så langt bak i prioriteringslisten at eg ikkje orker å heve særlig øyebryn over dette. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå