Joachim_F Skrevet 2. februar 2010 Del Skrevet 2. februar 2010 Butikkutgaven av Machinarium får noen godbiter. Les hele saken Lenke til kommentar
radiohodet Skrevet 2. februar 2010 Del Skrevet 2. februar 2010 Kult! Denne skal jeg skaffe meg siden jeg ikke har fått somlet meg til å kjøpe nettutgivelsen.... Lenke til kommentar
Couchfighter Skrevet 2. februar 2010 Del Skrevet 2. februar 2010 Skal lett anskaffes, cd'en med musikken fra spillet alene er vel verdt småpengene de skal ha for spillet Lenke til kommentar
superknalle Skrevet 2. februar 2010 Del Skrevet 2. februar 2010 Jøss, 150 for alt dette, da blir det garantert kjøp. Har allerede en Machinarium plakat på veggen, men det skader definitivt ikke med en til. Elsker den grafiske stilen i dette spillet! Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 2. februar 2010 Del Skrevet 2. februar 2010 Likte demoen av spillet, så denne samlerutgaven for bare 150,- skal kjøpes. Lenke til kommentar
barkebrød Skrevet 3. februar 2010 Del Skrevet 3. februar 2010 Musikken i dette spillet er helt fantastisk, i tillegg til at spillet selv er det. Vant en PS3 av å rose dette spillet til den syvende himmel i form av en anmeldelse på en annen norsk spillnettside, så det er vel på sin plass at jeg får tak i denne samlerutgaven. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå