Nesumar Skrevet 2. februar 2010 Del Skrevet 2. februar 2010 Høres ut som Far Cry 2 opplegget ang. tilstanden på våpnene, som er en god effekt som gjør spillet mer virkelig. Er også glad i tanken på at det bare er til PC, føler alltid at de spillene leverer bedre. Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 2. februar 2010 Del Skrevet 2. februar 2010 Så lenge våpnene ikke ruster etter tømming av fem magasiner, så ønsker jeg hjertelig velkommen denne "far cry 2-effekten". Lenke til kommentar
Whalecore_InnleggNO Skrevet 2. februar 2010 Del Skrevet 2. februar 2010 Sweet!!!! Lenke til kommentar
Riboflavin' Skrevet 2. februar 2010 Del Skrevet 2. februar 2010 Lurer på hvor mye dette bygger videre på de tidligere spillene. Har så vidt vært borti det første spillet, men bare så vidt, og det andre har jeg ikke prøvd i det hele tatt. Dette nyeste er mest fristende i.o.m at det sannsynligvis er det teknisk (grafikk, spillmekanikk osv) beste, men er det et eller annet med "universet" som spillet går utifra at man kjenner allerede? Eller er det et helt nytt kapittel hvor alt reintroduseres for ev. nye spillere? (Dette kunne forøvrig godt vært nevnt i anmeldelsen) Lenke til kommentar
MrDolce Skrevet 2. februar 2010 Del Skrevet 2. februar 2010 Det er vel bare ett tidspørsmål før det blir implementert at man må vedlikeholde våpnene sine for å unngå klikk i slike spill, jeg gleder meg til det kommer. Er det noen tilgjengelig informasjon om systemkrav for å spille på max i full hd? 1 Lenke til kommentar
Joachim_F Skrevet 2. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2010 Det er vel bare ett tidspørsmål før det blir implementert at man må vedlikeholde våpnene sine for å unngå klikk i slike spill, jeg gleder meg til det kommer. Det er folk som reparerer våpnene for deg om du betaler litt. Jeg holder alltid mine våpen i topp stand, det lønner seg å kunne stole på utstyret. Lenke til kommentar
Enceladus Skrevet 2. februar 2010 Del Skrevet 2. februar 2010 (endret) Har spilt mye det første spillet Men aldri gjennomført det. Men det er bare fordi jeg stadig tar det opp igjen og begynner på nytt. Helt herlig stemning i det spillet. Liker at alt er så skittent og rustent liksom Endret 2. februar 2010 av Gnomkraft Lenke til kommentar
Laland Skrevet 2. februar 2010 Del Skrevet 2. februar 2010 Veldig, veldig fin anmeldelse. Har ikke noe forhold til STALKER-serien annet enn å ha sett den få gode kritikker, men dette virket innmari lovende. 9/10 er sterkt, og jeg trenger et nytt PC-spill! Lenke til kommentar
Radial Skrevet 2. februar 2010 Del Skrevet 2. februar 2010 Litt overraskende positiv omtale. Ser at Spillverkets anmelder er litt mer lunken, men det beror vel på subjektive meninger og hvilket forhold man har til SOC og CS. Dette er i alle fall et spill jeg skal ha, ettersom STALKER-serien er en av mine favoritter på PC. Det er lite eller ingenting som kan måle seg med atmosfæren og spillbarheten i disse spillene. Det blir spennende å se hva utviklerne nå foretar seg, om det blir et nytt prosjekt eller ikke. Jeg håper i alle fall det, og at de i så fall holder fast ved sin filosofi og kreativitet. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 2. februar 2010 Del Skrevet 2. februar 2010 Noen som vet noe om hvor viktig det er å ha spilt de første spillene i serien? Jeg har spilt Shadow of Chernobyl (det fikk en plass på min liste over de 15 beste spill fra forrige tiår hvis du lurer på om jeg likte det eller ikke), men har ikke spilt Clear Sky. Høres ut som Far Cry 2 opplegget ang. tilstanden på våpnene, som er en god effekt som gjør spillet mer virkelig. Tja, i Far Cry 2 ble det hele gjort alt for dårlig og det ble så liksom-realistisk at det blir tydelig at det er urealistisk. Håper det er gjort bedre i Call of Pripyat. Lenke til kommentar
Aggex Skrevet 2. februar 2010 Del Skrevet 2. februar 2010 Fantastisk! Elsker STALKER! Dette var en flott anmeldelse å komme hjem til etter en tung dag på jobb. Lenke til kommentar
Nesumar Skrevet 2. februar 2010 Del Skrevet 2. februar 2010 Tja, i Far Cry 2 ble det hele gjort alt for dårlig og det ble så liksom-realistisk at det blir tydelig at det er urealistisk. Håper det er gjort bedre i Call of Pripyat. Sant nok, men var likevell nyskapende. Men som du sier, håper STALKER CoP tar det til et nytt nivå Lenke til kommentar
Licht Skrevet 2. februar 2010 Del Skrevet 2. februar 2010 Det var jo strengt tatt bare et problem i Far Cry 2 om man ikke kjøpte våpnene sine. Akkurat som i STALKER belønnes du for å bruke (virtuelle) penger på å holde ting i stand. Lenke til kommentar
Nesumar Skrevet 2. februar 2010 Del Skrevet 2. februar 2010 Er vel der forskjellen fra FPS og RPG kommer inn, det som i FPS skal ansees som problemer kan i RPGer være problemer som kan bli belønnet hvis det fikses. Lenke til kommentar
Søppel_InnleggNO Skrevet 2. februar 2010 Del Skrevet 2. februar 2010 Haha. Morsom ingress. Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 2. februar 2010 Del Skrevet 2. februar 2010 Veldig god anmeldese. Dette spillet virker så interessant og spennende at jeg bestiller det fra play.com. Er ingenting å si på den prisen for Special Edition. Lenke til kommentar
aphelion3 Skrevet 2. februar 2010 Del Skrevet 2. februar 2010 AltF4, det er ikke noe must å ha spilt Clear sky før CoP, siden CS er "prequelen" - forhistorien til SoC. CoP er en helt uavhengig historie flere år etter. Det store spørsmålet er hvordan utviklerne i det hele tatt kan nærme seg en så vanvittig bra historie (i min mening) som den "ekte" slutten i SoC hadde.... Lenke til kommentar
Nesumar Skrevet 2. februar 2010 Del Skrevet 2. februar 2010 Er jo en av hovedfaktorene som gjør spill bra, historien. Er den god, så er som regel spillet også underholdende og godt likt. Vil bare spille STALKER mer og mer nå, får vel bare vente på CoP kommer på Steam. Lenke til kommentar
Hvalross1 Skrevet 3. februar 2010 Del Skrevet 3. februar 2010 Btw. til det som er sagt over så hadde stalker allerede det at våpen klikker/jammer (det dere kaller far cry 2 effecten) allerede i shadow of chernobyl, som så vidt jeg vet kom ut lenge før møkka spillet far cry 2 (farcry 1 eide, 2ern var møkk). 1 Lenke til kommentar
Nesumar Skrevet 3. februar 2010 Del Skrevet 3. februar 2010 Har ikke fått spilt SoC enda, men du har nok rett i det når du sier det En veldig grei funskjon som virkeliggjør spillet, og får man belønning av å fikse det er det bare enda bedre. OT: Ja, FC2 var ingenting iforhold til FC Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå