Joachim_F Skrevet 2. februar 2010 Del Skrevet 2. februar 2010 Blir det for dumt å referere til dette Tsjernobyl-spillet som «strålende»? Les hele saken Lenke til kommentar
Endre visningsnavn Skrevet 2. februar 2010 Del Skrevet 2. februar 2010 Herlig! STALKER-serien begynte bra og blir bare bedre og bedre^^ Gleder meg til å spille dette:) Lenke til kommentar
Z-man Skrevet 2. februar 2010 Del Skrevet 2. februar 2010 Da venter jeg bare på at STEAM gir meg lov og kjøpe det da STALKER har vært en veldig bra serie, er glad for at det ikke consoliseres Lenke til kommentar
Nesumar Skrevet 2. februar 2010 Del Skrevet 2. februar 2010 Har STALKER: Shadow of Chernobyl ventende på Steam, Clear Sky og Call of Pripyat skal også prøves hvis det SoC faller i smak Ser ut som noen gode spill, så gleder meg til å gjennomspille det første og muligens prøve de andre. Lenke til kommentar
Linoran85 Skrevet 2. februar 2010 Del Skrevet 2. februar 2010 Hmm, må kanskje slenge meg på STALKER serien og da Men fant det ikke på steam - noen som vet om det kommer der? Lenke til kommentar
Nesumar Skrevet 2. februar 2010 Del Skrevet 2. februar 2010 Når Shadow of Chernobyl og Clear Sky er der vil jeg tro at Call of Pripyat også vil være tilgjengelig snart Lenke til kommentar
Licht Skrevet 2. februar 2010 Del Skrevet 2. februar 2010 Kommer sikkert snart på Steam. Kommer det til å ligge i samme prisklasse som Clear Sky? Altså noe lavere enn vanlige fullprisspill. Lenke til kommentar
Joachim_F Skrevet 2. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2010 Koster under 200 kroner for en samlerutgave på Play.com, i alle fall. http://www.play.com/Games/PC/4-/10296375/S-T-A-L-K-E-R-Call-Of-Pripyat-Special-Edition/Product.html Lenke til kommentar
Forked Skrevet 2. februar 2010 Del Skrevet 2. februar 2010 (endret) Bestilte det fra play.com nå.. de vil ha £17,99 for special edition. Det kan jeg leve med, selv om jeg får det noe etter release. edit: litt seint ute med play.com tipset, jaja Endret 2. februar 2010 av kjetil Lenke til kommentar
Daffy4141 Skrevet 2. februar 2010 Del Skrevet 2. februar 2010 Overraskende høy karakter. Dette må prøves! Lenke til kommentar
Nesumar Skrevet 2. februar 2010 Del Skrevet 2. februar 2010 Steam bruker å være litt treigere med å få titlene på salg enn butikkene, får håpe det skjer snart og prisen er grei Lenke til kommentar
Nielsen75 Skrevet 2. februar 2010 Del Skrevet 2. februar 2010 (endret) Håper det ikke er nødvendiig å ha spilt de andre først. Dette virket veldig lovende, men kan ikke si det frister å gjenoppta forsøket på å pine seg gjennom "Bugs of Tsjernobyl". :rolleyes: Endret 2. februar 2010 av Lampelego Lenke til kommentar
OpusNR1 Skrevet 2. februar 2010 Del Skrevet 2. februar 2010 (endret) Har STALKER: Shadow of Chernobyl ventende på Steam, Clear Sky og Call of Pripyat skal også prøves hvis det SoC faller i smak Ser ut som noen gode spill, så gleder meg til å gjennomspille det første og muligens prøve de andre. Du burde virkelig spille gjennom Shadow of Chernobyl med Oblivion Lost modden. En Bedre, vakrere, mer uhyggelig og mer intens spillopplevelse skal du lete lenge etter. Du må imidlertid være ganske iherdig for å spille gjennom oblivion lost, du kommer nemlig til å dø ofte! (Og bli skremt halvt i hjel) Kommentar til selve artikkelen: Jeg prøvde den russiske versjonen av call of pripyat for en god stund siden, og ble veldig positivt overrasket over at det var totalt bug-fritt. Detter er et sikkert kjøp! Endret 2. februar 2010 av OpusNR1 Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 2. februar 2010 Del Skrevet 2. februar 2010 9 av 10 faktisk. Får vel kjøpe og spille da, ettersom dette er en sjanger som interesserer meg. Bra anmeldelse. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-o2Xgh2 Skrevet 2. februar 2010 Del Skrevet 2. februar 2010 Bare til pc :/ Lenke til kommentar
Licht Skrevet 2. februar 2010 Del Skrevet 2. februar 2010 Bare til pc :/ Heldigvis. 1 Lenke til kommentar
Nesumar Skrevet 2. februar 2010 Del Skrevet 2. februar 2010 Du burde virkelig spille gjennom Shadow of Chernobyl med Oblivion Lost modden. En Bedre, vakrere, mer uhyggelig og mer intens spillopplevelse skal du lete lenge etter. Du må imidlertid være ganske iherdig for å spille gjennom oblivion lost, du kommer nemlig til å dø ofte! (Og bli skremt halvt i hjel) Kommentar til selve artikkelen: Jeg prøvde den russiske versjonen av call of pripyat for en god stund siden, og ble veldig positivt overrasket over at det var totalt bug-fritt. Detter er et sikkert kjøp! RPG-spill skal være krevende, så det høres bare bra ut Skal lese om den modden, så får vi se, takk for forslaget. For håpe CoP også har slike elementer hvor man må slite for å komme videre, blir fort kjedelig hvis det er straight-forward barnemat. Lenke til kommentar
Hvalross1 Skrevet 2. februar 2010 Del Skrevet 2. februar 2010 Bare til pc :/ Heldigvis. /sgined takk gud for at dette ikke er til ps3 eller xbox! vil også nevne en ting med spillet generelt som ikke er med i annmeldelsen (som forresten var bra) og det er at våpnene kan få "klikk" etter hvert som de blir mer "slitt" og "brukt", dette er med på og gjøre våpnene enda mer virklighets tro, noe som appelerer mye til meg. Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 2. februar 2010 Del Skrevet 2. februar 2010 @ Hvalross: Det hørtes ut som en kul detalj, som booster mitt ønske om å eie dette spillet. Lenke til kommentar
MINIZTER Skrevet 2. februar 2010 Del Skrevet 2. februar 2010 Har ventet lenge på dette! Denne serien har for min del den beste stemningen og feelingen jeg har opplevd i spill. Er så digg å bli kastet inn i en farlig verden, for så å holde seg i live, mens man merker at man blir mere og mere erfaren og rutinert. Gleder meg! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå