Purplehaze_InnleggNO Skrevet 16. mars 2010 Del Skrevet 16. mars 2010 Har alltid kjørt FPS spill på PC-en, og har trives veldig godt med mus/tastatur i snart 20 år. Jeg har heller aldri skjønt hvordan noen kan spille med noe annet. Så blei jeg gammel og skaffa meg konsoll B) Etter å ha knota og jobba med PC-er i haugevis av år, mekka og skrudd, sliti med OS, drivere, hardware, cracks, hacks, crc-errors og feilmeldinger er jeg egentlig drit lei. Nå foregår nesten alt av spilling på konsoll (unntaket var faktisk MW2, som blei til PC hehe). Skal innrømme at jeg har flydd rundt med min del disketter og brenneCD-er, og kanskje til og med klikka på en og annen torrent-link. Så å rett og slett kjøpe meg spill til konsoll nå sikrer meg innpass i himmelen når den tid kommer eller noe. Kanskje jeg rett og slett har blitt kjedelig, kanskje jeg har fått andre prioriteringer, men å spille er mere bare for morro nå. Å toppe highscorelister, gutse på for å få gamerscore og achievements (selv om det er litt morro da..) er ikke helt det samme. Jeg har vaffal ikke interesse av å bruke så mye tid på det lengre. Konsoll herfra og ut ^^ Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 16. mars 2010 Del Skrevet 16. mars 2010 Har alltid kjørt FPS spill på PC-en, og har trives veldig godt med mus/tastatur i snart 20 år. Jeg har heller aldri skjønt hvordan noen kan spille med noe annet. Så blei jeg gammel og skaffa meg konsoll Etter å ha knota og jobba med PC-er i haugevis av år, mekka og skrudd, sliti med OS, drivere, hardware, cracks, hacks, crc-errors og feilmeldinger er jeg egentlig drit lei. Nå foregår nesten alt av spilling på konsoll (unntaket var faktisk MW2, som blei til PC hehe). Skal innrømme at jeg har flydd rundt med min del disketter og brenneCD-er, og kanskje til og med klikka på en og annen torrent-link. Så å rett og slett kjøpe meg spill til konsoll nå sikrer meg innpass i himmelen når den tid kommer eller noe. Kanskje jeg rett og slett har blitt kjedelig, kanskje jeg har fått andre prioriteringer, men å spille er mere bare for morro nå. Å toppe highscorelister, gutse på for å få gamerscore og achievements (selv om det er litt morro da..) er ikke helt det samme. Jeg har vaffal ikke interesse av å bruke så mye tid på det lengre. Konsoll herfra og ut ^^ Bra skrevet og må få si vi er meget like. Holdt på siden C64 var kongen og er som deg etter alle år blitt dritt lei av hardware racet og å måtte "jobbe" for å få et spill til å funke som det skal. Og du er ikke alene om å blåse i achievments/trophies da det er kommet frem at det er minimalt av gamere der ute som faktisk bryr seg om dette i følge en artikel som jeg linket i konsollkafeen her på forumet. Lenke til kommentar
Soolan Skrevet 18. mars 2010 Del Skrevet 18. mars 2010 Ingen ting slår en iskald pils på en fredagskveld i sofaen med en 360 kontroller i hånden. Vrenger opp hjemmekino'n og demper lyset. Dette er en fantastisk opplevelse Nermer meg selv 30 år med stormskritt og har sverget til FPS på PC i over 10 år. Det er nå i det siste jeg har kjøpt titler som MW2 og Bad Company 2 på konsoll isteden for på PC. Nettopp av den grunn at jeg vil "nyte" spillopplevlsen på en annen måte en det jeg får av å spille på pc'n. To tommler opp for konsoll FPS Sier ikke at konsoll er bedre enn pc på noen som helst måte, men selve opplevelsen blir noe annet. Helt opp til en hver spiller hva man vil ha ut av spillet mener jeg da.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå