Gå til innhold

Skurrer din Omnia HD?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg har ikke direkte skurre feil med min som jeg lagt merke til. Men noen ganger når jeg prater med andre så blir lyden borte, jeg hører dem ikke. Og wifi kobler seg automatisk ut etter en 2-5 min mens jeg surfer på nett. Den henger seg også opp slik at jeg har nødt til å ta ut batteriet for å restarte mobilen. Noe som også har skjedd i det siste er at mobilen ligger helt av seg selv siden av meg, og plutselig lyser den opp og slukker seg igjen. Altså den blinker bare i et sekund.

 

fler som har samme feil som meg?

 

mvh Øyvind

Lenke til kommentar

Jeg har ikke direkte skurre feil med min som jeg lagt merke til. Men noen ganger når jeg prater med andre så blir lyden borte, jeg hører dem ikke. Og wifi kobler seg automatisk ut etter en 2-5 min mens jeg surfer på nett. Den henger seg også opp slik at jeg har nødt til å ta ut batteriet for å restarte mobilen. Noe som også har skjedd i det siste er at mobilen ligger helt av seg selv siden av meg, og plutselig lyser den opp og slukker seg igjen. Altså den blinker bare i et sekund.

 

fler som har samme feil som meg?

 

mvh Øyvind

 

 

Lyden forsvant på min Omnia HD et par ganger, men som regel var det skurring inne i bildet også. Og min mobil hengte seg opp en sjelden gang også, vanligvis i forbindelse med mobilsurfing. Hvis du ikke har lastet ned siste programvare, vil jeg anbefale at du gjør det. Det kan fort løse alle disse problemene. Min Omnia HD har i alle fall fungert veldig bra i går og i dag... B)

Endret av Vegard Haugen
Lenke til kommentar

Veel, jeg har denne siste oppdateringa og mobilen skurrer like ille nå som før. Dette er en skikkelig dårlig mobil. Er nesten ikke brukbar til å snakke i. Sliter også med å skrive sms da den til tider går skikkelig i sirup og de nederste "tastene" slutter å virke.

 

Det hørtes ikke bra ut.. Har du hatt din telefon inne til service?

 

Jeg merker stor forbedring på samtalekvaliteten etter at jeg oppdaterte programvaren på min Omnia HD, og jeg har ikke opplevd de andre problemene du nevner. Det hender jo, dessverre, at mobilen man kjøper ikke fungerer som den skal... Og da er det lurt å levere den inn til service før garantien utløper.

Lenke til kommentar
  • 8 måneder senere...

Jeg kjøpte min telefon høsten 2009 og har ikke funnet oppdateringer til den. De gangene jeg har prøvd å oppdatere den via PC studio 7, har jeg bare fått meldinga: "phone software updater does not support the connected model". Og når jeg ringer support får jeg bare beskjed om det KANSKJE ikke er noen nye oppdateringer, og de er heller ikke i stand til å finne ut av det. I tillegg til at lyden skurrer synes jeg også supporten hos Samsung skurrer kraftig.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...