Crispin_InnleggNO Skrevet 12. februar 2010 Del Skrevet 12. februar 2010 (endret) Fikk endelig til patcheren igjen og kom meg inn i spillet. Så skulle jeg prøve å equipe øksa, det gikk heller dårlig og iconet hang seg opp i pila, etter en stund gikk den bort og jeg hadde ingen øks lenger. Sprang rundt i et kvarter og leita etter ei ny øks å få kjøpt, men ingen solgte økser som jeg kunne se. Argh!"#¤% Får lage nye character da Endret 12. februar 2010 av Crispin Lenke til kommentar
Stifi Skrevet 12. februar 2010 Del Skrevet 12. februar 2010 Fikk endelig til patcheren igjen og kom meg inn i spillet. Så skulle jeg prøve å equipe øksa, det gikk heller dårlig og iconet hang seg opp i pila, etter en stund gikk den bort og jeg hadde ingen øks lenger. Sprang rundt i et kvarter og leita etter ei ny øks å få kjøpt, men ingen solgte økser som jeg kunne se. Argh!"#¤% Får lage nye character da Du vet at folk kan stjele øksa du starter med. Lenke til kommentar
Crispin_InnleggNO Skrevet 13. februar 2010 Del Skrevet 13. februar 2010 Haha seriøst? Konge!!! Lenke til kommentar
frankpettersen_InnleggNO Skrevet 15. februar 2010 Del Skrevet 15. februar 2010 Argh!"#¤% Haha seriøst? Konge!!! Stemningen forandrer seg fort, alt om det er en feature eller bug :-) Dette er utestede teorier, men siden en alltid skal få startutstyret når en spawner, så kan du alltids forsøke å ta selvmord, og se om du får øksa. Sålenge du har den på deg, og ikke i sekken skal den ikke kunne bli stjålet Lenke til kommentar
Crispin_InnleggNO Skrevet 15. februar 2010 Del Skrevet 15. februar 2010 (endret) Hehe stemningen forandrer seg når jeg vet hva som skjedde, det var jo ikke nødvendigvis en som stjal øksa, men viss det er mulig er det jo kjempe kult Men det virker mer som en bug, siden iconet låste seg ved pila og den ikke gikk bort samme hva jeg gjorde. Er ikke helt overbevist enda, hater og ikke være med fra starten i et mmorpg, men det er rett og slett for mye å sette fingeren på enda, så det spørs om det blir kjøp, jeg tror ikke det i første omgang. Endret 15. februar 2010 av Crispin Lenke til kommentar
LordjOX Skrevet 15. februar 2010 Del Skrevet 15. februar 2010 Fikk Limited Edition idag. Var igrunn ikke verdt penga men (spillet er ræl) Lenke til kommentar
Ehtirno Skrevet 15. februar 2010 Del Skrevet 15. februar 2010 Fikk Limited Edition idag. Var igrunn ikke verdt penga men (spillet er ræl) Trodde et øyeblikk det betydde at spillet var på vei i produksjon, men så fant jeg ut at Limited Edition har vært i salg siden i fjor sommer. Nåde. Lenke til kommentar
LordjOX Skrevet 15. februar 2010 Del Skrevet 15. februar 2010 Jepp, spillet er vel typ 2-3 år fra spillbar stand. De shippet produktene nylig riktignok Lenke til kommentar
Ehtirno Skrevet 15. februar 2010 Del Skrevet 15. februar 2010 Jepp, spillet er vel typ 2-3 år fra spillbar stand. De shippet produktene nylig riktignok Festlig med tanke på at for et snaut år siden, da Darkfall kom ut og var... Uferdig nok... så skulle "folk" bare "vente på MO, det blir SÅ mye bedre og kommer snart". Yeah. Lenke til kommentar
Konamixx_InnleggNO Skrevet 15. februar 2010 Del Skrevet 15. februar 2010 Har det alltid vært slik at MMOs slippes i en uferdig stand eller er det en ny trend fra senere tid. Uansett urovekkende at folk betaler for halvferdige produkter. Lenke til kommentar
frankpettersen_InnleggNO Skrevet 15. februar 2010 Del Skrevet 15. februar 2010 Age of Conan gikk jo i den fella, ved å gi ut spillet et år før det egentlig var ferdig. Og i løpet av det året gikk jo alle bortsett fra de mest hardbarkede spillerne lei av hele opplegget. Ganske synd egentlig, jeg har fortsatt AoC på lista over et av de mest kule mmo'ene jeg har spilt, og med størst potensiale. Lenke til kommentar
Crispin_InnleggNO Skrevet 15. februar 2010 Del Skrevet 15. februar 2010 (endret) Jeg husker rett og slett ikke hvor "ferdig" daoc og horizons var i sin tid, men de plaget meg i allfall aldri, heller ikke eq2, som jeg vet mange var skuffet over. I senere tid har jo vanguard, aoc og war gått på en del smeller, og jeg føler de aller fleste mmorpg som blir slengt ut i dag, burde ventet et par måneder ekstra. Og det er trist for alle taper på det, vanguard som er et fantastisk spill med en gigantisk verden med ufattelig mange kule dungeons, har jo veldig få spillere siden de brente de fleste broene ved launch. Som igjen gjør at Soe gir spillet ytterst lite "love" i form av vedlikehold og innhold. Hvem vet hvordan spillet hadde vært i dag viss de hadde ventet et halvt år, eller et år før de lanserte spillet. Rett og slett tragisk å se hvor mange mmorpg som ser ut til å bli tvunget til for tidlig lansering. Endret 15. februar 2010 av Crispin Lenke til kommentar
Anarion_InnleggNO Skrevet 4. mars 2010 Del Skrevet 4. mars 2010 Dark Age of Camelot og Lord of the Rings: Online er vel de spillene jeg har hatt minst problemer med på launch. World of Warcraft var vel heller ikke så ille. Lenke til kommentar
Ehtirno Skrevet 5. mars 2010 Del Skrevet 5. mars 2010 World of Warcraft var vel heller ikke så ille. De hadde en stor fordel her i europa: amerikanerne hadde "betatestet" live-versjonen i noen måneder før vi fikk lov å starte - er ikke sikker på om US release gikk like smooth - men jeg er enig i at WoW EU release var helt okay til MMO å være. Lenke til kommentar
Cerandin Skrevet 14. mars 2010 Del Skrevet 14. mars 2010 Noen som har testet MO nå i disse tider? Lenke til kommentar
Mayaman Skrevet 14. mars 2010 Del Skrevet 14. mars 2010 en kompis av meg prøvde det for rundt 3-4uker siden... og det samme gjengår, fin verden, begredelig buggs og crappy combat Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 14. mars 2010 Del Skrevet 14. mars 2010 Holder på å patche nå. Launcheren fungerte ikke før for meg så i dag skal jeg inn å prøve det! ^_^ Lenke til kommentar
Stifi Skrevet 14. mars 2010 Del Skrevet 14. mars 2010 We are very happy to announce that Mortal Online will launch in March 2010. As most of you know, we implemented the features planned for release and even managed to get in a few more that were initially planned for post-release. We are currently focussing solely on bugfixing and polish. Kilde. Lenke til kommentar
PantZman_InnleggNO Skrevet 14. mars 2010 Del Skrevet 14. mars 2010 Trengs MYE polering etter hva jeg så for et par uker siden. Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 14. mars 2010 Del Skrevet 14. mars 2010 Fikk spillet ferdig patcha, men det crasher hele tiden så jeg ga det opp. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå