Cerandin Skrevet 4. februar 2010 Del Skrevet 4. februar 2010 (endret) Den erroren kommer i en tekstrute når spillet patcher, du har egen knapp hvor du trykker PLAY edit: i den tekstruten skal patch notes komme, aka listen over endringer som de har gjort i patchen som ble lansert. Den har overhode ingenting med spillet å gjøre fysisk, utenom at det kan være greit å se hva som er fikset når du patcher spillet Endret 4. februar 2010 av Cerandin Lenke til kommentar
Nesumar Skrevet 4. februar 2010 Del Skrevet 4. februar 2010 Ah, enkelt å greit Da er vel det problemet løst med at det ikke er noe problem som blir å problemalisere spillingen, så da er det bare å rive seg løs i Mortal Online Hvordan har aktivitet blitt i de siste dagene? Var tydeligvis mye trafikk tidligere, har det roet seg noe ned? Lenke til kommentar
frankpettersen_InnleggNO Skrevet 4. februar 2010 Del Skrevet 4. februar 2010 Nedlastingsklienten er et grusomt mareritt, og vil forhåpentligvis bli forbedret. Det viktigste en kan gjøre er å sørge for at klienten bruker en port som er åpen. Klikk på options, og skriv inn en port som er åpnet opp i routeren / firewall. Et enda bedre alternativ er å bruke en skikkelig torrent klient og hente ned patch'ene manuelt.. Lenke til kommentar
Nesumar Skrevet 4. februar 2010 Del Skrevet 4. februar 2010 Får håpe de oppdaterer nedlastningsklienten, den skulle vært fungerende fra start på Open Beta. Spillet har en god del mangler som gjør det vanskelig å få testet det skikkelig, så vi får bare satse på flere patcher i nærmeste framtid. Lenke til kommentar
BearThor Skrevet 4. februar 2010 Del Skrevet 4. februar 2010 istedenfor å bruke patcheren, er det bare å åpne torrent fila i "patches" folderet med utorrent så får du super speed med en gang .. lykke til.. Lenke til kommentar
P-okken Skrevet 4. februar 2010 Del Skrevet 4. februar 2010 Morsomt spill dette, føler ting jeg ikke har gjort på 10 år siden ultima online pre trammel Får enda håpe dette ikke blir en fail Lenke til kommentar
Nesumar Skrevet 4. februar 2010 Del Skrevet 4. februar 2010 Hvordan har serveraktiviten forandret seg i de seneste dagene? Økt eller minket? Er jo så mange varierende meninger om spillet, så er nesten litt vanskelig å si om det tyder på at det blir bra eller dårlig. Lenke til kommentar
P-okken Skrevet 4. februar 2010 Del Skrevet 4. februar 2010 (endret) Satt og spillte par dager, og har hatt endel latterkramper bare da noe som skjer sjeldent, så spillet har vært verdt det allerede=) Men er ganske spesielt spill, endel hardcore og jeg kjente meg ganske greit igjen ifra uo bare det år i first person view her. Sinnsykt morsomt å ha folk etter seg og gjemme seg bak rundt trær osv Men er jo veldig bugga og ikke akkurat grafikk som de fleste andre, ikke enda ihvertfall. Har ikke sjekka hva planer de har på grafikk oppdatering men, det er iallfall ikke grafikken som teller. usikker på tall, men det er jo smak og behag, tror de som liker denne typen spill vil og bør gi det en sjanse, og dem som er interessert i prøve noe nytt. Store forskjellen her fra darkfall som jeg liker er det det fins tyver og ikke noen direkte man er i krig mot av raser etc, utenom murderers som noen av dem bare dreper alle Endret 4. februar 2010 av piokken Lenke til kommentar
Nesumar Skrevet 4. februar 2010 Del Skrevet 4. februar 2010 Å oppdatere grafikken har jeg liten tro for at de vil gjøre, det blir en alt for stor prosess vil jeg tro. Vi må jo prøve å få organisert noen Gamer.no spillere å få prøvd å laget en slik guild og bygge guildhus, kunne vært morsomt å prøvd det Lenke til kommentar
KraniC Skrevet 5. februar 2010 Del Skrevet 5. februar 2010 ja eg er absolutt med på en gamer.no guild så snart spillet er ferdig å lastes ned, satt det på i går kveld via torrenten fra Nesumar. ville visst bruke 12 timer som eg mener er latterlig lenge for så lite, men for all del Lenke til kommentar
Anarion_InnleggNO Skrevet 5. februar 2010 Del Skrevet 5. februar 2010 (endret) Jeg er redd dette spillet vil være vel survival of the fittest, der de som er fittest er dem som kan sitte 12 timer foran datamaskinen hver dag. EDIT: Er det forresten noen måte å få testet betaen på uten å bruke 35 euro på spillet? Endret 5. februar 2010 av Anarion Lenke til kommentar
Stifi Skrevet 5. februar 2010 Del Skrevet 5. februar 2010 Jeg er redd dette spillet vil være vel survival of the fittest, der de som er fittest er dem som kan sitte 12 timer foran datamaskinen hver dag. EDIT: Er det forresten noen måte å få testet betaen på uten å bruke 35 euro på spillet? Folk må lære seg å lete litt bedre, før de spør. Ja, du slipper å bruke 35 Euro på betaen, når det står "FREE OPEN BETA-JOIN NOW" på siden dems. Klikk meg Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 5. februar 2010 Del Skrevet 5. februar 2010 Den torrenten jeg lastet ned funket ikke. Ingen av .exe filene fungerer.. Lenke til kommentar
Nesumar Skrevet 5. februar 2010 Del Skrevet 5. februar 2010 Merkelig, kommer det opp noen feilmelding eller? Må jo være et eller annet problem... Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 5. februar 2010 Del Skrevet 5. februar 2010 Kommer ikke opp noen melding.. Lenke til kommentar
Nesumar Skrevet 5. februar 2010 Del Skrevet 5. februar 2010 (endret) Prøv å last ned patchene manuelt, hvis det er det som stopper spillet? Hvilken clientversjon er det du har? Nyeste er 0.12.18.20, har du tidligere så slett den å last ned den nye Endret 5. februar 2010 av Nesumar Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 5. februar 2010 Del Skrevet 5. februar 2010 Hver gang jeg prøver den MOSetup så kommer det at den er korrupt.. Lenke til kommentar
Nesumar Skrevet 5. februar 2010 Del Skrevet 5. februar 2010 Prøv å last ned på nytt, kan skje at det har skjedd noe under nedlastningen. Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 5. februar 2010 Del Skrevet 5. februar 2010 Har prøvd 4 ganger.. Lenke til kommentar
Nesumar Skrevet 5. februar 2010 Del Skrevet 5. februar 2010 Jeezes, hva svarte kan det være da?? Har lett rundt, men finner ingen som har hatt det samme problem som deg, så jeg begynner å mistenkte at det er et eller annet som mangler på PCen din som forhindrer det. Prøv å høyreklikk å kjør i administrator. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå