Haunts Skrevet 2. februar 2010 Del Skrevet 2. februar 2010 Gi dem litt tid, de har bare ikke tålmodighet/midler til å gi det ut senere sikkert. Er nok en god del bedre om en del måneders tid Men er enig i at de likesågodt kunne venta litt med den såkalte "open-betaen" deres. Lenke til kommentar
Nesumar Skrevet 2. februar 2010 Del Skrevet 2. februar 2010 Ja, Open beta skal jo være når spillet fungerer å spille slik at man kan spille å lokalisere diverse små bugs som man kan rapportere inn. Er jo for at utviklerne skal få tilbakemelding ang. spillet og gjøre det enda bedre. Skal jo ikke være slik at alle kan værme med på et halvferdig spill som ingen egentlig kan spille. Vi får se, håper det ordner seg etterhvert, synes spillet ser bra ut. Lenke til kommentar
Stifi Skrevet 2. februar 2010 Del Skrevet 2. februar 2010 Helt umulig å gjøre noe som helst, lol. Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 2. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2010 Helt umulig å gjøre noe som helst, lol. Ja det er nesten på kanten til litt latterlig det her...hehe!! Altså ingenting fungerer som det skal...en kan gå og hoppe men det er vel det. Lenke til kommentar
Nesumar Skrevet 2. februar 2010 Del Skrevet 2. februar 2010 Høres jo ut som de må ha gjort et eller annet galt, eller at noe alvorlig har skjedd etter åpningen av betaen. Det er ikke kommet noen kunngjøring om at spillet har "kræsjet"? At ingenting av funskjoner som egentlig skulle funke, ikke gjør det? Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 2. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2010 Okay, da har jeg lest litt og forstår litt mer... Altså dette er ikke et mmo spill som vi noen gang har spilt...dette er et open sandbox spill. Ingen quests ingen regler...du bestemmer hva som skal skje i verdenen. Ingen som sier eller forklarer deg hva du skal gjøre... Lag deg våpen,bygg et hus eller nekt folk å gå over brua uten å betale...du bestemmer. Fant et klipp som starter å forklare hvordan en spiller dette litt....spesielle spillet Lenke til kommentar
Nesumar Skrevet 2. februar 2010 Del Skrevet 2. februar 2010 Wow, det hørtes jo egentlig ganske kult ut hvis man finner ut hvordan det fungerer. Må være mye å sette seg inn i for den ordinære spiller, men tror man vil kunne få det mye morro. Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 2. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2010 Tror spillet kan bli meget bra jeg..men skjønner ikke at det er i open beta når det er så mye lagg at det er ingen vits å beta teste det. Server kapasiteten må være sprengt... Lenke til kommentar
Nesumar Skrevet 2. februar 2010 Del Skrevet 2. februar 2010 Er nettopp det som er problemet med Open Betas; folk bare prøver for å prøve litt, uten tanke på å hjelpe spillet til å bli utviklet bedre. Som sagt, tror spillet har stort potensiale med sandbox ideen, men de skulle heller hatt Closed Beta. Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 2. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2010 Lest litt på forumet til spillet, dem har lokalisert feilen og en patch kommer forhåpentligvis imorra. Lenke til kommentar
Nesumar Skrevet 2. februar 2010 Del Skrevet 2. februar 2010 Står det hvilket problem det var? Må jo ha vært en rimelig saftig bug? Lenke til kommentar
Stifi Skrevet 3. februar 2010 Del Skrevet 3. februar 2010 I går for.eks så fikk jeg "Mortal Online has stop working". Ganske irriterende. Ellers var det neste umulig å få én ability på hotbaren, når jeg skulle samle ore. Oppsummering: Alt virker så uferdig. Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 3. februar 2010 Del Skrevet 3. februar 2010 Jeg lastet ned den MOSetup, men får melding om at programmet er korrupt, kan noen hjelpe meg? Lenke til kommentar
Stifi Skrevet 3. februar 2010 Del Skrevet 3. februar 2010 Jeg lastet ned den MOSetup, men får melding om at programmet er korrupt, kan noen hjelpe meg? Om du ikke gjorde det, så last ned MO via torrent. Med den slipper du å installere det, bare patche. Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 3. februar 2010 Del Skrevet 3. februar 2010 (endret) Hvor finner jeg torrenten? Fant den ^_^ Endret 3. februar 2010 av Craxdm Lenke til kommentar
Nesumar Skrevet 3. februar 2010 Del Skrevet 3. februar 2010 Er det kommet en fungerende patch som ordner spillet nå? Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 3. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2010 Spillet patchet ikke idag, men laggen var så si helt borte..mulig dem har gjort noe eller at det var lite spillere online nå. Var å hugde litt ved idag og så kommer en jævel å slår meg ihjel å stjeler alt jeg har hugget....så her er det ingen kjære mor. Skriv i chatten: guard Da kommer en vakt å dreper dem som angriper deg så lenge du er i byen, liker litt det at en starter bare i noen filler og ei sløv ved øks. Du må lage alt du trenger for å overleve...og en må aliere seg fort og beskytte hverandre for å ikke bli ranet og drept bak hvert hjørne...mange idioter som spiller nå, slike som blir utstøtt og jaktet verden over når spillet går live. Fikk laget meg ei bue idag og et skjold...er litt skummelt og en blir paranoid når en står å hugger ved å snur seg for å se hele tiden om noen kommer snikende opp for å drepe deg....er noe anna en pastel fargeklatt spillet wow dette for å si det slik...på både godt og vondt.. Lenke til kommentar
Nesumar Skrevet 3. februar 2010 Del Skrevet 3. februar 2010 Er det mulig å organisere seg da? Clan, Guld eller lignende? Ville jo gjort alt mye lettere hvis man hadde en beskytter mens man f.eks hugde ved. Lenke til kommentar
Konamixx_InnleggNO Skrevet 3. februar 2010 Del Skrevet 3. februar 2010 Er spillet tungkjørt? Lenke til kommentar
Nesumar Skrevet 3. februar 2010 Del Skrevet 3. februar 2010 (endret) MO System Requirements (an estimation) Please note that all options and scaling are not yet in the game, meaning the requirements will change over time. Minimum configuration (1024x768, detail reduced) OS: Windows XP Service Pack 2 or Windows Vista Processor: Intel Pentium 4 3Ghz or equivalent RAM: 1GB Video card: ATI Radeon 9800/nVidia GeForce 6600 Video memory 256MB Hard drive space: 5-25GB Recommended configuration (1680x1050) OS: Windows XP Service Pack 2 or Windows Vista Service Pack 1 Processor: Intel Core 2 Duo 2.4GHz or equivalent RAM: 2048MB Dual Channel DDR2 Video card: NVIDIA GeForce 8800 GT or equivalent Video memory: 512MB Hard drive space: 30GB Så nei, vil ikke si det er alt for krevende. Endret 3. februar 2010 av Nesumar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå