LarZen Skrevet 1. februar 2010 Del Skrevet 1. februar 2010 Fikk akkurat mail om at Mortal Online er nå i open beta. Under er det nyeste klippet av spillet...alt ingame. Sjekk hjemmesiden for mer info og evnt lag en konto for beta. http://www.mortalonline.com/ Lenke til kommentar
KraniC Skrevet 1. februar 2010 Del Skrevet 1. februar 2010 hmmm det så jo ganske kult ut, antar eg får prøve dette då. er jo open beta. lastes ned i morgen. takk for tipset _larzen_ Lenke til kommentar
Haunts Skrevet 1. februar 2010 Del Skrevet 1. februar 2010 (endret) Båre å melde seg opp med engang eller? Må man forhåndsbestille spillet for open beta tilgang? Endret 1. februar 2010 av Leaf Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 1. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 1. februar 2010 Båre å melde seg opp med engang eller? Ja er vist det, lage en konto og laste ned spillet enten via torrent eller via en nettside. http://www.mortalonline.com/downloadbeta Lenke til kommentar
Nesumar Skrevet 1. februar 2010 Del Skrevet 1. februar 2010 Wow, det så jo ganske bra ut da. Skal helt klart prøves, tusen takk for tipset Lenke til kommentar
Robinvi Skrevet 1. februar 2010 Del Skrevet 1. februar 2010 Skal sjekke det ut igjen, selv om forrige gang jeg logget på så var det helt forferdelig dårlig. Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 1. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 1. februar 2010 11min til 4.9gb er lastet ned...spørs om serverene er oppe da...spennende. Lenke til kommentar
Crispin_InnleggNO Skrevet 1. februar 2010 Del Skrevet 1. februar 2010 Får bare feil brukernavn eller passord når jeg prøver å logge inn, er visst et normalt problem. Irriterende. Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 2. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2010 Huff....rimelig dårlige saker. Dette burde ikke vært i open beta enda. Lenke til kommentar
Crispin_InnleggNO Skrevet 2. februar 2010 Del Skrevet 2. februar 2010 Fikk det endelig til, character creation var ganske bra. Logde inn og sprang rundt i tja ca 5min, nitrist. Det de prøver å lage er jo fantastisk, men utførelsen er jo grusom, burde ikke vært i nærheten av beta. Lenke til kommentar
Nesumar Skrevet 2. februar 2010 Del Skrevet 2. februar 2010 Er det selve spillet som er i alt for tidlig stadie, eller er det bare at det ikke går ann å komme seg inn i spillet? Hvis det er sistnevnte, så må man jo ta i betraktning at det nettopp er blitt lansert som Open Beta, dermed stooor trafikk og ofte problemer i starten. Husker jo selv lanseringen av TBC etc. i World of Warcraft, hvor lang tid det tok før det i hele tatt var mulig å spille på det nye. Nei, er vel bare å smøre seg med tolmodighet, tror dette kan bli et ganske bra spill. Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 2. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2010 Er ting som ikke fungerer, det er en stor verden (som forøvrig var ganske så vakker) men du kan jo ikke gjøre noe. Du bli bare kastet inn i spillet uten noen form for instruksjoner (du må gå til menyen for å lese hvordan spillet funker) og det som du kan lese funker ikke engang. Noe så enkelt som å slå funker ikke som det skal...mulig det er voldsomt server problemer så ingenting du gjør blir registrert omtrent at det er derfor. Men så langt må jeg vel si dette er den rareste Open beta jeg har vært i.... Teste igjen imorra å se om det har blitt noen forandringer. Lenke til kommentar
Nesumar Skrevet 2. februar 2010 Del Skrevet 2. februar 2010 Hm, er jo vanlig med tips og triks som popper opp etter hvert som du utforsker spillet. Eller kanskje en begynnelsesplass hvor man kan lære den kunnskapen man trenger for å spille videre. Skal teste det selv når jeg får PC til å kjøre det, så kanskje jeg forstår bedre hva du mener. Lenke til kommentar
KraniC Skrevet 2. februar 2010 Del Skrevet 2. februar 2010 etter det dere har skrevet her så fristet ikke spille så veldig mye, men for teste det selv og se om det faktisk er så dårlig som dere skal ha dere til. ville jo vært veldig synd siden spillet hadde godt potensiale. Lenke til kommentar
Nesumar Skrevet 2. februar 2010 Del Skrevet 2. februar 2010 Har det vært en closed beta da? Skulle jo nesten heller vært det, hvor det ble rapportert tilbake feil etc, så hadde det vært mindre trafikk å lettere å utvikle spillet videre. Lenke til kommentar
Stifi Skrevet 2. februar 2010 Del Skrevet 2. februar 2010 Prøvde i går, men var helt umulig å spille. Håper det blir bedre i dag. Lenke til kommentar
Nesumar Skrevet 2. februar 2010 Del Skrevet 2. februar 2010 Gi det et par dager slik at trafikken roer seg ned, så er det nok helt klart spillbart. Tror ikke vi kan gjøre en skikkelig god evaluering av spillet før det i hele tatt er mulig å spille ordentlig. Lenke til kommentar
Draift86 Skrevet 2. februar 2010 Del Skrevet 2. februar 2010 Noe så enkelt som å slå funker ikke som det skal... Er det start våpen som er massive tregt da? Mener å ha lest at det skal omtrent kun brukes til harvesting, skulle man teste meele kamp så måtte man crafte/kjøpe seg er nytt. Mener selv spillet trenger en del mer utvikling men økonomien dems strekker vel ikke til så de må ta et kråkestup som darkfall. Selve konseptet er veldig bra og hvis de klarer å hale seg i mål så kan det bli et fantastisk spill. Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 2. februar 2010 Del Skrevet 2. februar 2010 Laster ned as we speak Lenke til kommentar
Avean Skrevet 2. februar 2010 Del Skrevet 2. februar 2010 hehe forventet svar som dette etter å se traileren. Det er så lett utifra trailere å se hvordan spill faktisk er. Nesten psykologi 101 dette her. For å være et spill som fokuserer 100% på kamper så har traileren kanskje 2-3 sekund av kamp, og det vi ser er hakkete og VELDIG sært. Det vil si det er et eller annet elendig med det. Utrolig synd, nesten drømmekonseptet av et spill dette her. Men hvis dem fucker opp kampdelen så er jo hele vitsen med spillet borte. Virker veldig som dem har tatt seg vann over hodet. Laget en MOD av et unreal spill og prøver å gjøre det om til MMO uten teknisk bakgrunn. Grøss. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå