Fi5kuS Skrevet 2. februar 2010 Del Skrevet 2. februar 2010 Hehe, alle aspekter ved achievements må studeres vettu Du tenker kanskje på 'Prison Breakout'? Den er nok den første for mange. Det er likevel mange som sier at 'Zen and the Art of Reloading' er den første de fikk, men det tok flere dager før jeg fikk den JA, prison breakout var det, skjønnte selvfølgelig ikke en dritt hva som skjedde... Du burde skifte nick til: This is AchievementWH0r3ing xDDDDDDDDDDDD Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 2. februar 2010 Del Skrevet 2. februar 2010 Husker ikke hva som var min første. Men husker at jeg trodde det var noe consept-art og slike ting som ble låst opp i de forskjellige spillene i menyen når det poppet opp. Så jeg gikk inn i menyene for å sjekke, men fant ingenting. Til slutt ga jeg opp hele greien, tenkte at det får bare poppe opp når det popper opp. Gikk over et halvt år før jeg skjønte hva det gikk ut på. Nå er det bare kos når de popper opp. Lenke til kommentar
~ David ~ Skrevet 3. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2010 Fi5kuS: Skal vurdere det nouse4aname: Kjenner igjen det du beskriver Men om du ikke husker hvilken achievement du fikk først, husker du kanskje hvilket som var det første spillet? I så fall kan du bare gå inn på listen og sjekke hvem som står nederst av de som er opplåst i det aktuelle spillet. Moro med så mange svar! Mange morsomme historier her Lenke til kommentar
waveshaft_InnleggNO Skrevet 3. februar 2010 Del Skrevet 3. februar 2010 Mitt første var enten Flower Child, Star Gazer eller Cluster Buster på Hexic HD den 18.2.2006 Lenke til kommentar
Fi5kuS Skrevet 3. februar 2010 Del Skrevet 3. februar 2010 Mitt første var enten Flower Child, Star Gazer eller Cluster Buster på Hexic HD den 18.2.2006 En lolhistorie er at når jeg fyrte opp mercenaries 2, fikk jeg plutselig 750 poeng.. Lenke til kommentar
~ David ~ Skrevet 3. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2010 En lolhistorie er at når jeg fyrte opp mercenaries 2, fikk jeg plutselig 750 poeng.. Det spillet der er jo et skrekkeksempel på bugga achievements. Og et skrekkeksempel på spill, for den del Lenke til kommentar
Taraldsvik Skrevet 3. februar 2010 Del Skrevet 3. februar 2010 Min aller, aller første tror jeg var "Zen and the art of reloading" i Gears of War. Det skal nevnes at det var før jeg hadde egen 360 og Live-konto, så fikk den som gjestebruker hos en kompis. Så at noe dukket opp nederst på skjermen, men mtp at vi spilte split-screen campaign på en 20"-tv, fikk jeg egentlig ikke med meg akkurat hva det var som skjedde. Min første "offisielle" må nok være "FNG", complete training course i CoD 4. Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 3. februar 2010 Del Skrevet 3. februar 2010 Fi5kuS: Skal vurdere det nouse4aname: Kjenner igjen det du beskriver Men om du ikke husker hvilken achievement du fikk først, husker du kanskje hvilket som var det første spillet? I så fall kan du bare gå inn på listen og sjekke hvem som står nederst av de som er opplåst i det aktuelle spillet. Moro med så mange svar! Mange morsomme historier her Det ser ut som at det kan ha vært Kameo som jeg fikk min første achivement i. Og hvis jeg gjør som du sier så heter den første achivementen "Found Pummel Weed - Kameo can transform into one Elemental Warrior". Den er verdt 20G Lenke til kommentar
saladin waits for alice Skrevet 3. februar 2010 Del Skrevet 3. februar 2010 Into the Storm… Congratulations, you have started the adventure! Oppnådd 10 Prince of Persia (4) Lenke til kommentar
Laland Skrevet 3. februar 2010 Del Skrevet 3. februar 2010 (endret) Project Gotham Racing 3, "Rank 10". Datoen er før 15/4 06, det er alt jeg vet. Det var nok 06/01 06, for det var da jeg fikk Xboxen. Good times. Edit: Hmm.. hva jeg tenkte? Det var jo med det gamle, lit kronglete grensesnittet. "Achievement unlocked" sto det på skjermen. Opp med guiden, inn på profilen, velge achievements, velge spill og så bla i en liste med spill. Nicket på hodet og tenkte "huh!". Endret 3. februar 2010 av Laland Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 3. februar 2010 Del Skrevet 3. februar 2010 Første mission i Halo 3 på normal var det vel. Var vel den som var min første også. Lenke til kommentar
nub_nutz Skrevet 3. februar 2010 Del Skrevet 3. februar 2010 PGR3 - Rank 5 09.02.06 Eineste som er datert i det spillet, hadde ett hellvettes nett på hybelen i den tiden..ellers er jo Rank 10 oppført der, uten dato. Lenke til kommentar
Fi5kuS Skrevet 4. februar 2010 Del Skrevet 4. februar 2010 PGR3 - Rank 5 09.02.06 Eineste som er datert i det spillet, hadde ett hellvettes nett på hybelen i den tiden..ellers er jo Rank 10 oppført der, uten dato. Hybel nett er fun. Bor på hybel i tromsø, eid av studentsamskipnaden. iNet: 100 ned, 30 opp Lenke til kommentar
Ellusion Skrevet 4. februar 2010 Del Skrevet 4. februar 2010 (endret) Jeg er noob! =) Sammenlignet med dere veteraner, hehe. Da er det ekstra kos å se fullførte spill og #59 i Norge, ved siden av 2 jobber og andre "forpliktelser", når... Halo 3 - Landfall 20G Completed the first mission of the Campaign. Oppnådd 25.4.2008 ...jeg ikke har hatt boxen i 2 år engang. Som med andre fulgte Hexic HD på med en achievement dagen etter (fulgte med boxen), men det tok et halvt år før jeg begynte å bry meg om disse plagsomme popup sakene =) Endret 4. februar 2010 av Ellusion Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå