mcgroven Skrevet 1. februar 2010 Del Skrevet 1. februar 2010 Utviklerne av Lost Odyssey og Blue Dragon holder på med noe helt nytt. Les hele saken Lenke til kommentar
Bjornar_InnleggNO Skrevet 1. februar 2010 Del Skrevet 1. februar 2010 Utviklerne av Lost Odyssey og Blue Dragon holder på med noe helt nytt. Les hele saken endelig nytt spill fra Mistwalker =) Lenke til kommentar
Mr. Pants Skrevet 1. februar 2010 Del Skrevet 1. februar 2010 Jeg må si at jeg liker hva Nintendo driver med for tiden. Forhåpentligvis er dette starten på en ny stor RPG-serie fra Japan. Mistwalker utvikler vanligvis spillene sine i samarbeid med andre utviklere, så jeg er litt spent på hvem Sakaguchi arbeider med denne gangen. FeelPlus, utvikleren av Lost Odyssey, jobber med et 360-spill. Artoon, utvikleren av Blue Dragon, jobber med Span Masher til Wii. Kanskje Mistwalker jobber sammen med et Nintendo-studio? Lenke til kommentar
Morfeo Skrevet 1. februar 2010 Del Skrevet 1. februar 2010 Det er sannsynligvis riktig at de jobber direkte med Nintendo ja, nettsiden til Last Story ligger jo på Nintendo sine sider, og det står Nintendo/Mistwalker nederst. Gleder meg! Lenke til kommentar
sagosen Skrevet 1. februar 2010 Del Skrevet 1. februar 2010 Nice, har lånt ut Wii'en min for ein stund, eit bra eventyrspel kan være digg å plukke opp igjen. Tales Of Symphonia-oppfølgeren holdt dessverre ikkje mål.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå