mr.x_InnleggNO Skrevet 31. januar 2010 Del Skrevet 31. januar 2010 jeg ser etter ny tuoch telefon. har sett på htc magic og noen andre. men jeg har hørt at htc går så fort i stykker er dette sant. jeg bruker mobilen til å sende sms, ringe, sjekke epost osv. håper noen kan hjelpe Lenke til kommentar
amalie_InnleggNO Skrevet 5. februar 2010 Del Skrevet 5. februar 2010 heei,, jeg trenger desperat litt hjelp her! jeg kjøpte nettopp Iphone 3Gs og var kjemeffornøyd med den, helt til for noen dager siden da jeg satt å hørte på musikk,, så var pluteselige hele skjermen zoomet seg inn slik at det hele menyen ser ut som en mobil for svaksynte. den har zoomet seg inn, slik det går ann å gjøre på bilder, men jeg klarer bare ikkje å få den tilbake til normalt. jeg har restarte hele dritten men det hjalp ikke!! hjelp ? Lenke til kommentar
jofa1960 Skrevet 5. februar 2010 Del Skrevet 5. februar 2010 jeg ser etter ny tuoch telefon. har sett på htc magic og noen andre. men jeg har hørt at htc går så fort i stykker er dette sant. jeg bruker mobilen til å sende sms, ringe, sjekke epost osv. håper noen kan hjelpe Kjøp HTC Hero. Best telefonen jeg noen gang har hatt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå