Gå til innhold

crysis 2 skjermbilder

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Beklager, men det der kan ikke akkurat kalles argumentasjon. Hva i historien er dårlig, hvordan er AI-en dårlig? Hvor er dette gjort før? Man må nesten begynne å lure om du har spilt det.

Elitesoldater med techsuits overkommer 10000000 koreanske soldater, sykt realistisk. Historien er middelmådig frem til det plutselig hopper et par aliens inn i historien.. Da synker det bak all troverdighet. AI-en er dårlig, ja er enig at de fleste spill har indeed crap AI, men i Crysis handler alt om å skyte og ikke bli skutt...

Ja, har spilt det! :huh: Men det betyr heller ikke at jeg MÅ mene at Crysis er et bra spill.

Lenke til kommentar

Beklager, men det der kan ikke akkurat kalles argumentasjon. Hva i historien er dårlig, hvordan er AI-en dårlig? Hvor er dette gjort før? Man må nesten begynne å lure om du har spilt det.

Elitesoldater med techsuits overkommer 10000000 koreanske soldater, sykt realistisk. Historien er middelmådig frem til det plutselig hopper et par aliens inn i historien.. Da synker det bak all troverdighet. AI-en er dårlig, ja er enig at de fleste spill har indeed crap AI, men i Crysis handler alt om å skyte og ikke bli skutt...

Ja, har spilt det! :huh: Men det betyr heller ikke at jeg MÅ mene at Crysis er et bra spill.

Modern Warfare 2:

Du er en soldat, og kan mer eller mindre slakte alle.

Du helbredes over tid, men har ikke en fancy rustning!

Realistisk?

Ikke spill spill, hvis du liker realisme, eller.

Kos deg med truck driving og flight simulators.

woo.

hoo

Lenke til kommentar

Modern Warfare 2:

Du er en soldat, og kan mer eller mindre slakte alle.

Du helbredes over tid, men har ikke en fancy rustning!

Realistisk?

Ikke spill spill, hvis du liker realisme, eller.

Kos deg med truck driving og flight simulators.

woo.

hoo

Bra at du trekker inn MW2, siden jeg aldri har nevt det..

Lenke til kommentar

Ja, har spilt det!  :huh:  Men det betyr heller ikke at jeg MÅ mene at Crysis er et bra spill.

Igjen, uten argumenter er diskusjonen helt bortkastet.
Lenke til kommentar

Ja, har spilt det!  :huh:  Men det betyr heller ikke at jeg MÅ mene at Crysis er et bra spill.

lol'd k

Lenke til kommentar

lol'd k

Gå tilbake til WoW, vennligst. At du ikke liker skytespill generelt (Og det kan du jo for f.. ikke gjøre når du drar realisme inn i det hele) får være din sak, men hvorfor du da skal poste i en tråd som det her?

Hvilket skytespill har du spilt der du IKKE er en nær udødelig soldat som dreper fiender i fleng uten å få en skramme? Og som TCi sa; Delta is the way to go.

Endret av Vaine
Lenke til kommentar

Skal det være slik at man dør etter ett skudd, så blir spillet så realistisk at det er ikke morro.

Ja, spill skal være krevende men det finnes grenser.

For å være helt ærlig, så synes jeg det var dritmorro å være den som var overlegen godt å kunne eie alle og enhver med nanospeed, nanospeed osv.

Lenke til kommentar

Jeg gleder meg til Crysis 2 kommer ut, kommer til å kjøpe det så fort det kommer i hylla. Synes Crysis og Crysis Warhead var to awesome spill, runna dem vel tre ganger på hvert spill. Skal bli spennende å se hvordan Crysis 2 blir, men historie messig, så høres det lovende ut.

Jeg er helt enig i at Crysis er ren kos, å være så sykt kraftig at man kan basicly eie alle som er i veien for deg. Finnes ikke noe mer morsomt enn å hoppe rundt, sprenge noen aliens der og kaste koreanere der.

Lenke til kommentar

njaa.. dritthistorie, drittgameplay, dritt IQ... Eneste pluss er eyecandy..

Å herregud, cry me a river Crysis fanboys!

Historien til Crysis er som tatt ut av en cheesy 90 talls film, forutenom litt aliens. AI er dum og like latterlig som FarCry 2 til tider. Gameplay er kjedelig, gjort absolutt alt før. Eneste kudos går til mindblowing grafikk og frihet.

Men la oss fortsette å diskutere Crysis 1 dere, før det shippes. Og, det er bare spill ffs..

Crysis 2 derimot... Om settingen blir i New York only, blir jeg skuffa. Særlig med tanke på de videoene de har vist i jungelmiljø, spilt på Xbox360/PS3.

Her btw: http://www.youtube.com/watch?v=1Kvl31g77Z8&feature=fvw

http://www.youtube.com/watch?v=2WJG14uLA3k&feature=channel

Drittgameplay? Sorry, men det der sier gir like mye mening for meg som om en skulle kommet og fortalt meg at Ringenes Herre er en dårlig film. Liker du COD? Ta deg 10 minutter av livet ditt og se

, den forteller alt jeg trenger å si, gameplayet til Crysis er beyond mange har det for seg, men mange er tydligvis, som deg, blind. Endret av MrLG
Lenke til kommentar

Hvilket skytespill har du spilt der du IKKE er en nær udødelig soldat som dreper fiender i fleng uten å få en skramme? Og som TCi sa; Delta is the way to go.

Splinter Cell, ikke (alltid) førsteperson riktignok, og det er mye fokus på sniking fremfor skyting. SWAT 3.

Men jeg ser ikke hvordan dette er relevant i tråden. Er spent på Crysis 2, men er veldig usikker på om det blir kjøp da jeg MÅ ha split screen coop i spillene mine.

Lenke til kommentar

Dere bryr dere altfor mye, seriøst. Lunta går av bare fordi noen syns at Crysis er et drittspill. Takk gud for egne meninger. Btw mrLG eller hva det nå var, det finnes folk som synes Ringenes Herre er drittfilmer. Er de plutselig blind da? HAhahahaha, make sense...Ja det eksisterer nok et flertall som syns Crysis er et bra spill, men det betyr ikke at alle gjør det. Og jeg trenger hvertfall ikke å overtale fanboys gjennom ekstrem grundig A R G U M E N T A S J O N for å gjøre poenget mitt. Syns jeg det er dritt, så syns jeg det er dritt :)

Lenke til kommentar

ved å bare komme inn og si at et spill er dritt og deretter ikke komme med argumentasjon, da troller du.

Om jeg er et troll, da må jeg være verdens snilleste :D Vennligst ta en tur på Gametrailers Forumet, eller en av ESL forumene...

Uansett, trenger ikke argumentere meg grønn i trynet for deres del selvom jeg syns Crysis er et drittspill. Har nevt det viktigeste, så CU around.

Lenke til kommentar

Som sagt, han har ingen interesse til å fortelle hvorfor.

Alle har forskjellige meninger, og det må man selvfølgelig få lov til. Det eneste som kan være en god ide når man skal diskutere slikt er at man gir en begrunnelse slik at folk forstår hva man mener. Dette er selvfølgelig valgfritt, men det smarte i slike diskusjoner er å gi ditt standpunkt å begrunne det.

Lenke til kommentar

Dere bryr dere altfor mye, seriøst. Lunta går av bare fordi noen syns at Crysis er et drittspill. Takk gud for egne meninger. Btw mrLG eller hva det nå var, det finnes folk som synes Ringenes Herre er drittfilmer. Er de plutselig blind da? HAhahahaha, make sense...Ja det eksisterer nok et flertall som syns Crysis er et bra spill, men det betyr ikke at alle gjør det. Og jeg trenger hvertfall ikke å overtale fanboys gjennom ekstrem grundig A R G U M E N T A S J O N for å gjøre poenget mitt. Syns jeg det er dritt, så syns jeg det er dritt :)

Poenget er var ikke bare hva du syns om Crysis, men at du sa at nr 2 faktisk ble en flopp. Det baserer du på din opplevelse av enern. Akkurat som jeg ikke liker Ringenes Herre, betyr ikke det at jeg kan si at neste Ringenes Herre vil bli en flopp, selvom jeg skulle synes eneren sugde - når salgstall og annmeldelser viser til alt annet. Det sier bare at nettopp jeg skulle vært blind ja, som er deg i dette tilfellet.

Endret av MrLG
Lenke til kommentar

Jeg har selvfølgelig spilt Crysis, rundet det minst 3 ganger og det er mer moro en COD4-MW2 sin singelplayer. Jeg har aldri hatt et slikt spill som Crysis før man kan rett og slett gjøre mye for å destruere fiendene sine, ikke bare skyte seg igjennom. Kan ta et lite eksempel hvor bra Crysis er:

Jeg tok en van og kjørte en vei, så såg jeg et hus med noen folk inni og jeg tenkte: hmm skal jeg knerte dem ok, da kjørte jeg mildt sagt rett inn det huset og drepte di inne mens huset også raste ned, og så hoppet jeg ut av bilen og tok Nanospeed og grabba han ene mannen utforbi som overlevet angrepet mitt og aktiverte nano strenght og kasta han langt av sted. Alt dette gjorde jeg kjapt!

Har enda en: Jeg hadde noen C4 så tenkte jeg slikt: Jeg sniker meg inn i leiren med cloack og ut igjen, jeg plantet 4 slike rundt leirhusene. SÅ trakk jeg meg tilbake til min standpunkt og vare skytet vilt, med engang jeg så noen så trykket jeg på detonator knappen og vips fiendene ble eliminert :D

Kan nevne enda mer om Crysis sitt gameplay viss man vil høre de :)

Jeg er en av de maniacs etter Crysis så nå vurderer jeg seriøst å kjøpe en PC og vrake 360en så jeg kan nyte de spillene som ender på 360 på en pc som drar det meste på high og over!! Får bare håpe jeg klarer å save de pengene som kreves :p

Dette ble et langt innlegg men det var verdt å skrive det :)

Endret av Fanboyen
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...