VEH_InnleggNO Skrevet 31. januar 2010 Del Skrevet 31. januar 2010 I klassiske ActRaiser fikk vi en sjangerblanding av de sjeldne. Les hele saken Lenke til kommentar
MaxXRebo_InnleggNO Skrevet 31. januar 2010 Del Skrevet 31. januar 2010 I klassiske ActRaiser fikk vi en sjangerblanding av de sjeldne. Les hele saken Dette spillet var knall i sin tid, får kjøpe det for å mimre litt. Lenke til kommentar
KayAU Skrevet 31. januar 2010 Del Skrevet 31. januar 2010 Faktisk kjøpte eg dette spelet til Retro Duoen min no i Desember, og runda det då for første gong. Som artikkelforfattar skriv, er dette eit veldig interessant og godt spel. Der var vel ein del gode sjangerblandingar rundt første halvdel av 90-talet. Eg har ikkje sett so mykje av det i nyare tid, noko som er litt synd. Spel som t.d. It came from the Desert, Dune, UFO: Enemy Unknown ga variert underhaldning og fletta saman forskjellige speltypar på ein måte som verka naturleg. Ellers vil eg seie at det er flott at Gamer.no dreg fram slike gamle skattar. Kay Lenke til kommentar
Respwner Skrevet 31. januar 2010 Del Skrevet 31. januar 2010 Litt offtopic, men da jeg så helsemåleren på bilde nummer to kunne jeg ikke la være å tenke på de andre geniale spillene de laget, Soul Blazer, Illusion of Gaia (aka Illusion of Time) og Terranigma. Elsker de snes perlene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå