ShampooMacTavish Skrevet 30. januar 2010 Del Skrevet 30. januar 2010 (endret) Jeg må si dere på Gamer.no virkelig har blitt flinke til å komme med strålende features og spesielle artikler nå, da spesielt i helgene. Dette er de artiklene jeg koser meg mest med her, og er et lite høydepunkt i helgen. Dog savner jeg artikler av den mer skjønnlitterære typen. Det kom faktisk en i går, men dette var igjen en artikkel som tok for seg flere spill, og heller "filosoferte" over en spesiell rolle i et MMO. Dette var en meget goda artikkel, men ikke helt det jeg tenker på. Jeg tenker mer i retning Marius Jentoftens gamle "kommentar-artikler" av World of Warcraft. Hvor han satte seg inn i rollen som karakteren hans i spillet, og skrev en skjønnlitterær fortelling om det. Disse artiklene ble, etter min mening, bare bedre og bedre, men tok om sider slutt. Det jeg vil frem til, er naturligvis at jeg vil ha disse tilbake. Jeg mener da selvsagt ikke nødvendigvis oppfølgere til WoW-artiklene, selv om det ville vært gøy, men også til andre spill og MMOer. Lord of the Rings Online ville passet ypperlig, føler jeg, samme med The Secret World når det skulle komme ut. Men MMOer er naturligvis ikke den eneste sjangeren som kunne bruke slike artikkelformater, anmeldelsen av Oblivion er et eksempel på det. Jeg likte denne artikkelen veldig godt selv, men det ble ikke altfor godt mottatt av andre, så det smarteste her ville kanskje være å bare lage features i helgene og slikt. Det ville også vært gøy om dere varierte artiklene fra en blanding av "vanlig" og skjønnlitterær skrivning, og pur skjønnlitterær tekst. WoW-artiklene er eksempler på førstnevnte. Jeg har ikke helt eksempler på sistnevnte enda, men Oblivion-anmeldelsen er vel det nærmeste dere kommer. Poenget er, det er gøy med en blanding av ting vi kjenner oss igjen i i virkeligheten og ting som skjer i spillet, og en ren "fabel". Uansett, mulighetene er mange. Er det noen sjangs for at vi får se slike artikler i fremtiden? Endret 30. januar 2010 av ShampooMacTavish Lenke til kommentar
TST Skrevet 18. februar 2010 Del Skrevet 18. februar 2010 Beklager treg feedback her. Kjempehyggelig at du setter pris på denne type stoff. Vi streber hele tiden etter å levere noe unikt her på Gamer.no, som gjør oss til noe mer enn en gjennomsnittlig spillside. Håper å kunne gi deg enda mer av det du liker best utover i året som kommer :-) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå