Gå til innhold

Merkelig problem med Xbox 360

Anbefalte innlegg

Xboxen min vil ikke vise bilder lenger. Jeg hører påloggingslyden og lydene fra menyene, men uansett hva jeg prøver får jeg ikke lenger frem et bilde. Selv vet jeg egentlig ikke hva som har skjedd. Jeg hadde xboxen med meg på hyttetur sist helg, og koblet den ikke opp før i går. Etter noen minutters spilling gikk jeg ut av spillet og tilbake til hoved menyen, men da var plutselig fargene helt på bærtur. Jeg tenkte at en restart ville gjør susen, men nå får jeg ikke opp noe bildesignal lenger. Jeg får heller ikke noe Red Ring of Death, lysene i fronten på xboxen er grønne.

Har prøvd å koble xboxen til tven med de Vanlige HD-kablene og S-videokabelen, uten å få noe bildesignal. Jeg har også prøvd å koble til xboxen gjennom en scart-overgang, men det virket heller ikke.

Det virker som om det er Gpu'en som har tatt kvelden, uten at jeg skal si jeg er en ekspert på området. Noen som har opplevd en lignende erfaring eller har noen forslag til hvordan jeg kan få løst dette problemet?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

det kan hende kabelen er brekt, hadde samme problem med min VGA kabel til xboxen, prøv å bøy litt på den.

Hei, takk for svar. Har testet kabelen litt og det viser seg at det ikke er kabelen som er problemet. Testet også xboxen med en ny kabel, uten at det heller førte til et resultat.

Endret av Tom
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...