Savvern Skrevet 4. april 2010 Del Skrevet 4. april 2010 en jeg ofte spiller med skjøt magasinet i sniperen sin tom mot en blackhawk, byttet til ww2 pistolen og fyrte av ett skudd, som traff en av gunnerene midt i tryne. han lo i 5 minutt, og skrøt i to timer om hvordan han var så god. jeg har aldri klart å toppe det han gjorde etter det Lenke til kommentar
Matjo Skrevet 4. april 2010 Del Skrevet 4. april 2010 en jeg ofte spiller med skjøt magasinet i sniperen sin tom mot en blackhawk, byttet til ww2 pistolen og fyrte av ett skudd, som traff en av gunnerene midt i tryne. han lo i 5 minutt, og skrøt i to timer om hvordan han var så god. jeg har aldri klart å toppe det han gjorde etter det Er ikke så mye å skryte over å bruke 6 skudd på'n :rolleyes: Hjalp det? Lenke til kommentar
Fi5kuS Skrevet 8. april 2010 Del Skrevet 8. april 2010 en jeg ofte spiller med skjøt magasinet i sniperen sin tom mot en blackhawk, byttet til ww2 pistolen og fyrte av ett skudd, som traff en av gunnerene midt i tryne. han lo i 5 minutt, og skrøt i to timer om hvordan han var så god. jeg har aldri klart å toppe det han gjorde etter det WOW SKILLS SERR ASS! Lenke til kommentar
Toman18 Skrevet 10. april 2010 Del Skrevet 10. april 2010 Takker Laland og gjengen for en herlig kveld med BFBC 2 . Håper dette kan gjenta seg ^^ Lenke til kommentar
UNSCCapone Skrevet 10. april 2010 Del Skrevet 10. april 2010 Takker Laland og gjengen for en herlig kveld med BFBC 2 . Håper dette kan gjenta seg ^^ Må selv takke for en utrolig flott kveld. Satser selvfølgelig på gjentagelse. Lenke til kommentar
Sesseth Skrevet 12. april 2010 Del Skrevet 12. april 2010 Er det noen av dere som fortsatt spiller mye? Jeg heter DrBabyDeflector på XBL og spiller som oftest sammen med en klanen min, DrBaby-klanen B) Jeg hadde uansett vært intressert i å spille med dere, så legg meg til og skriv en liten PM så jeg vet at det er noen av dere Lenke til kommentar
Illuminant Skrevet 13. april 2010 Del Skrevet 13. april 2010 Spiller en god del for tiden. Må som bf veteran si at dette er noe av det bedre jeg har spilt online på mange år. xboxliveid: Sjef87 , bare å legge til. Lenke til kommentar
Misteltein Skrevet 13. mai 2010 Del Skrevet 13. mai 2010 /Defib thread Fekk endelig kjøpt BC2. Hvis nokon andre fortsatt speler er det berre å legge meg til på xbl. Lenke til kommentar
Doochebag Skrevet 26. september 2010 Del Skrevet 26. september 2010 Noen som har dato elns på Vietnam expansion? Dette er noe av det jeg gleder meg mest til Lenke til kommentar
nub_nutz Skrevet 26. september 2010 Del Skrevet 26. september 2010 Vietnam blir fantastisk B) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå