Gå til innhold

Battlefield: Bad Company 2


Straffa

Anbefalte innlegg

en jeg ofte spiller med skjøt magasinet i sniperen sin tom mot en blackhawk, byttet til ww2 pistolen og fyrte av ett skudd, som traff en av gunnerene midt i tryne. han lo i 5 minutt, og skrøt i to timer om hvordan han var så god. jeg har aldri klart å toppe det han gjorde etter det :(

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

en jeg ofte spiller med skjøt magasinet i sniperen sin tom mot en blackhawk, byttet til ww2 pistolen og fyrte av ett skudd, som traff en av gunnerene midt i tryne. han lo i 5 minutt, og skrøt i to timer om hvordan han var så god. jeg har aldri klart å toppe det han gjorde etter det :(

 

Er ikke så mye å skryte over å bruke 6 skudd på'n :rolleyes: Hjalp det? :blush:

Lenke til kommentar

en jeg ofte spiller med skjøt magasinet i sniperen sin tom mot en blackhawk, byttet til ww2 pistolen og fyrte av ett skudd, som traff en av gunnerene midt i tryne. han lo i 5 minutt, og skrøt i to timer om hvordan han var så god. jeg har aldri klart å toppe det han gjorde etter det :(

 

WOW SKILLS SERR ASS!

Lenke til kommentar

Er det noen av dere som fortsatt spiller mye? Jeg heter DrBabyDeflector på XBL og spiller som oftest sammen med en klanen min, DrBaby-klanen B) Jeg hadde uansett vært intressert i å spille med dere, så legg meg til og skriv en liten PM så jeg vet at det er noen av dere :D

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
  • 4 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...