Gå til innhold

Battlefield: Bad Company 2


Straffa

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

I går kveld prøvde jeg og joine 100 servere, uten suksess. I morges prøvde prøvde jeg og joine en server, uten hell. Men så spilte jeg litt singelplayer, prøvde å joine en ny og voila, funka! Usikker på om det funker nå, men det finner jeg ut neste gang jeg spiller. Håper inderlig de fikser det i løpet av dagen i dag, vil nødig være en hel lørdag uten Bad Company 2, som jeg kjøpte i går. B)

Lenke til kommentar

Det merker meg at det er lite hjerne ute å går i dette spillet. F.eks...

 

...Når to stykker skal ta ett flagg er det naturlig at de dekker hver sin inngang. Jeg vet ikke hvor mange ganger jeg har sett medspilleren løpe forbi meg for å så bli skutt i ryggen :angry:

 

Folk som ikke i det minste har LITT peiling hvordan de flyr chopper burde innta campe posisjon med sniper, eneste de duger til.

 

Uansett. HVA ER KD'n DERES A??? LOLOLOLOL SKILLZOR

Lenke til kommentar

Kan ikke si meg mer enig. Var totalt 8stk på laget 6 av de var reckon og satt å campet i deploy basen.

 

En del folk skjønner virkelig ikke at BC2 ikke er et K/D ratio spill.

I såfall burde de holde seg til squad DM og holde seg laaaaaangt unna conquest og rush.

 

 

Men men. Jeg kommer fortsatt ikke inn på MP(360). Noen andre som har problemer?

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Jeg hadde tidenes "Cloverfield" moment i går.

 

Jeg gjemte meg i en busk ved veikanten, da dukket det opp to stykker som var på vei mot basen vår og skulle spawn kille. Noe jeg hater. Så jeg prøvde og stoppe dem.

 

De kom nærmere, jeg fyrte av mange skudd. De gjorde det samme. Jeg ble truffet, men ikke nok til og dø. Det var kun oss og naturlyden og lyden av våre våpen som bråkte.

 

Jeg var sikker på at jeg kom til og dø når plutselig det kom en tanks inn på venstre siden min og fyrte av et skudd og meide han ene ned. Så sekundet etterpå kom det et helikopter som fløy lavt og meide ned han andre.

 

Jeg satt alene noen sekunder etterpå og tenkte.

 

W-T-F Happend!!!!

 

AWSOME!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...