iStephano Skrevet 13. mars 2010 Del Skrevet 13. mars 2010 Det funker på meg om jeg joiner noen som allerede spiller... Tror jeg spilte med deg i stad. Mener jeg så navnet ditt når jeg blåste av hodet på et par stykker med min deilige sniper Lenke til kommentar
AHoyd Skrevet 13. mars 2010 Del Skrevet 13. mars 2010 I går kveld prøvde jeg og joine 100 servere, uten suksess. I morges prøvde prøvde jeg og joine en server, uten hell. Men så spilte jeg litt singelplayer, prøvde å joine en ny og voila, funka! Usikker på om det funker nå, men det finner jeg ut neste gang jeg spiller. Håper inderlig de fikser det i løpet av dagen i dag, vil nødig være en hel lørdag uten Bad Company 2, som jeg kjøpte i går. B) Lenke til kommentar
iStephano Skrevet 13. mars 2010 Del Skrevet 13. mars 2010 Jeg var uten den store deler forrige helg.. Litt kjipt da jeg satt av hele kvelden til det liksom.. Lenke til kommentar
Psykake Skrevet 13. mars 2010 Del Skrevet 13. mars 2010 Har vært perioder der det har vært umulig å joine serverer. Men i dag har det stort sett gått greit. "pussies with heartbeat sensors" Haha! Lo godt når dette ble sagt! Lenke til kommentar
AHoyd Skrevet 13. mars 2010 Del Skrevet 13. mars 2010 Ser ut til å funke fett i dag! Gjorde ihvertfall det for noen timer siden, ser frem til å spille etter Brann - Haugesund nå! B) Lenke til kommentar
iStephano Skrevet 14. mars 2010 Del Skrevet 14. mars 2010 Hadde noen fantastiske runder nå. Two man army, meg og en til mot to andre lag. Nesten litt band og brothers der vi stod med sniperen vår og kjempet for livet vårt. Gøy! Lenke til kommentar
Psykake Skrevet 14. mars 2010 Del Skrevet 14. mars 2010 FUNKER FORTSATT IKKE....Og jeg som sto opp tidlig i dag... Lenke til kommentar
Fi5kuS Skrevet 14. mars 2010 Del Skrevet 14. mars 2010 Det merker meg at det er lite hjerne ute å går i dette spillet. F.eks... ...Når to stykker skal ta ett flagg er det naturlig at de dekker hver sin inngang. Jeg vet ikke hvor mange ganger jeg har sett medspilleren løpe forbi meg for å så bli skutt i ryggen Folk som ikke i det minste har LITT peiling hvordan de flyr chopper burde innta campe posisjon med sniper, eneste de duger til. Uansett. HVA ER KD'n DERES A??? LOLOLOLOL SKILLZOR Lenke til kommentar
Psykake Skrevet 14. mars 2010 Del Skrevet 14. mars 2010 Kan ikke si meg mer enig. Var totalt 8stk på laget 6 av de var reckon og satt å campet i deploy basen. En del folk skjønner virkelig ikke at BC2 ikke er et K/D ratio spill. I såfall burde de holde seg til squad DM og holde seg laaaaaangt unna conquest og rush. Men men. Jeg kommer fortsatt ikke inn på MP(360). Noen andre som har problemer? Lenke til kommentar
iStephano Skrevet 14. mars 2010 Del Skrevet 14. mars 2010 Hadde problemer i går men i dag funker alt som det skal og litt til. Fått sansen for Conquest, hadde noen intense men morsomme runder i stad. Var litt godt og spille noe annet enn bare Rush Lenke til kommentar
gtr86 Skrevet 15. mars 2010 Del Skrevet 15. mars 2010 Noen som har fått til og få garanden? Må man registrere flere battlefield spill, eller holder det bare med bc2? Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 15. mars 2010 Del Skrevet 15. mars 2010 Du må være Veteran 1 for å få Garanden og det vil si at du må ha registrert to spill. Lenke til kommentar
gtr86 Skrevet 15. mars 2010 Del Skrevet 15. mars 2010 Hvilken info er det som trengs ifra spillet for og få registrert det? Kom nettopp på at jeg har jo battlefield: modern combat, det vil jeg tro kan registreres? Den nettsiden for registrering er nede, så får ikke sjekket det. Lenke til kommentar
iStephano Skrevet 31. mars 2010 Del Skrevet 31. mars 2010 Jeg hadde tidenes "Cloverfield" moment i går. Jeg gjemte meg i en busk ved veikanten, da dukket det opp to stykker som var på vei mot basen vår og skulle spawn kille. Noe jeg hater. Så jeg prøvde og stoppe dem. De kom nærmere, jeg fyrte av mange skudd. De gjorde det samme. Jeg ble truffet, men ikke nok til og dø. Det var kun oss og naturlyden og lyden av våre våpen som bråkte. Jeg var sikker på at jeg kom til og dø når plutselig det kom en tanks inn på venstre siden min og fyrte av et skudd og meide han ene ned. Så sekundet etterpå kom det et helikopter som fløy lavt og meide ned han andre. Jeg satt alene noen sekunder etterpå og tenkte. W-T-F Happend!!!! AWSOME! Lenke til kommentar
Ghaundan Skrevet 31. mars 2010 Del Skrevet 31. mars 2010 (endret) Har en kompis jeg spiller med, pleier å kose oss i tanks eller blackhawk. Å ha en god pilot har så utrolig mye å si Skøy å ligge med 15-0 før første base er tatt...for så å skulle prøve å fly selv og drite meg ut fullstendig Endret 31. mars 2010 av Ghaundan Lenke til kommentar
Matjo Skrevet 31. mars 2010 Del Skrevet 31. mars 2010 Jeg fikk headshot på piloten på Islas somethingsomething med Neosteaden... I loled Lenke til kommentar
iStephano Skrevet 31. mars 2010 Del Skrevet 31. mars 2010 Greid det selv en gang, sykt morsomt Lenke til kommentar
Phido78 Skrevet 31. mars 2010 Del Skrevet 31. mars 2010 Greid det selv en gang, sykt morsomt Har blitt skutt mitt i trynet mens jeg snedig siktet meg inn på en intetanende tanks når jeg satt i pilotsetet i et helikopter. Stakkarn som var copilot fulgte med skiten ned og fikk minus for selvmord. Happy days. Lenke til kommentar
iStephano Skrevet 1. april 2010 Del Skrevet 1. april 2010 Haha two in one som jeg villa ha sakt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå