Filmvenn Skrevet 8. mars 2010 Del Skrevet 8. mars 2010 Jo, det har virket de siste dagene. Men bare ikke fullt. Spilte både lørdag kveld og søndag selv. Serverne var for det meste lukka lørdag kveld men klarte å komme inn på noen få. På søndag var det veldig varierende, da var serverne plutselig nede noen ganger. Er rank 15 snart. Lenke til kommentar
nub_nutz Skrevet 8. mars 2010 Del Skrevet 8. mars 2010 Har vert opptatt i helgen, så har faktisk ikkje hatt anledning til å spille I går kom eg jo hjem til havarerte EA servere.... ShrugZ er ihvertfall nicket, så add meg om noen er sugen på teamplay og BC2 Lenke til kommentar
brakarbuldre Skrevet 8. mars 2010 Del Skrevet 8. mars 2010 Jeg kom inn på noen, men var bare 4-5 folk der, kommer ikke in på squad deathmatch i det hele tatt. Forbanna surr hele helja. Lenke til kommentar
Narishma Skrevet 8. mars 2010 Del Skrevet 8. mars 2010 Trenger noen å spille i squad med! Spiller som regel Recon når jeg kjører Solo men liker best Engineer og Assault med squad. Er Rank 11 etter det jeg husker, EA Online fucker opp igjen så får ikke sjekket Gamertag: Chronilus Lenke til kommentar
LoOk A Berg Skrevet 9. mars 2010 Del Skrevet 9. mars 2010 Har ikke hatt noen store problemer med å joine servere, men har blitt disconnecta noen ganger. Men for alle dere som spiller add meg. XBL:Buddern Spilte sammen med Successnor og noen kompiser av han og vi eide. (Hardcore mode seff) Lenke til kommentar
Savvern Skrevet 10. mars 2010 Del Skrevet 10. mars 2010 (endret) i går virket det helt fint, og hadde min beste runde som medic siden glansdagene på battlefield 2! men nå får jeg ikke kobla meg til EA har vanligvis en fast sidekick i squaden min, men han har kjøpt seg FFXIIIIIIIIIII .__. er gjerne med på whatever når det begynner å funke igjen^^ Endret 10. mars 2010 av Savvi McWin Lenke til kommentar
Fi5kuS Skrevet 11. mars 2010 Del Skrevet 11. mars 2010 Nå er statsen resetta, og jeg som var lvl 15. Om den ikke kommer tilbake snart kan de reise til H. Lenke til kommentar
Bad_Byte Skrevet 12. mars 2010 Del Skrevet 12. mars 2010 Nå er statsen resetta, og jeg som var lvl 15. Om den ikke kommer tilbake snart kan de reise til H. Får se hva som skjer nå lørdag kveld/søndag morgen nå som dem skal fixe/legge til mer maskinvare i dag og på lørdag. EA servers will come down tomorrow and Saturday morning to install extra hardware to improve your online experience. http://bit.ly/duCkNp Kilde: http://twitter.com/OfficialBFBC2 Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 12. mars 2010 Del Skrevet 12. mars 2010 Jeg mistet også rank og alle stats i går kveld. Litt surt om det ikke kommer tilbake. Lenke til kommentar
Fi5kuS Skrevet 12. mars 2010 Del Skrevet 12. mars 2010 Herregud, hva skal vi gjøre ikveld???????????????????????????????????????????????? Lenke til kommentar
UNSCCapone Skrevet 12. mars 2010 Del Skrevet 12. mars 2010 (endret) Spilte i dag, og mitt var slik det var forrige helg. Hadde alle våpen, samme rank. Så mitt ble ikke resettet. Rundt 10 fikk jeg dog ikke kommet inn i noen match, men virket som jeg kom inn på serverne. Edit: la deg til Fi5kus Endret 12. mars 2010 av X91_Al_CaponeX Lenke til kommentar
husgutt Skrevet 12. mars 2010 Del Skrevet 12. mars 2010 kanskje noen kunne laget en poll på hvilken singleplayer de liker best av battlefield bc2 og mw2 ? Lenke til kommentar
j0lle_InnleggNO Skrevet 12. mars 2010 Del Skrevet 12. mars 2010 Det er så konge å spille i en skikkelig squad Og det er elsk å finne recon folk som camper oppe på et loft, gjerne 2-3-4 stk på samme sted. så går du bare fra hodet til hodet og planter en knife i de Eller zapper de med medic tingen. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 12. mars 2010 Del Skrevet 12. mars 2010 For å øve meg litt med den flunkende nye revolveren min tok jeg meg en tur rundt og bak fiendens linjer i går kveld. Jeg tok meg litt tid til å se etter hvilke punkter sniperne likte best når jeg først var i trygghet bak dem. Etter et kort minutt med observasjon tok jeg frem revolveren, pekte den på ryggen til den første sniperen og klemte ut to høylytte skudd. One down, four (!) to go. De fleste av de andre sniperne så ikke ut som om de engang hadde registrert at jeg nettopp hadde drept en av dem engang. Han ene som faktisk begynte å se seg litt rundt fikk smake de neste to skuddene og til slutt fikk de to siste smake på en blanding av kuler og kutt. Noen få sekunder kom de alle tilbake, men da var jeg allerede tilbake på plass i busken min og bare observerte dem før jeg igjen utryddet dem på samme måte. Denne gangen kom de derimot tilbake én force med både medics og maskingevær. Jeg var sjangseløs, men samme kunne det være, jeg hadde nettopp fått ti latterlig tilfredstillende kills. Nesten like tilfredstillende som å spille counter-sniper med Recon. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 12. mars 2010 Del Skrevet 12. mars 2010 Er ranken dere normal igjen, ikke resatt liksom? Er uten tv fram til neste uke, så får ikke spilt noe BC2 før onsdag tidligst neste uke. Bestilt ny tv nå. Lenke til kommentar
Fi5kuS Skrevet 12. mars 2010 Del Skrevet 12. mars 2010 Noen som vet om serverne er nede nå? Skulle visst gå ned idag og komme opp i morgen tidlig. Men spilte litt hos en kompis i ettermiddag og da funket alt som det skulle. Rank og alt var der. Lenke til kommentar
UNSCCapone Skrevet 12. mars 2010 Del Skrevet 12. mars 2010 Har spilt i hele kveld, ingen problemer med servere og ranken har ikke blitt nullstilt. Eneste har vært litt lagg i rush. Lenke til kommentar
Rushpowr Skrevet 12. mars 2010 Del Skrevet 12. mars 2010 Endelig fikk jeg demolition man achievementen tidligere i kveld, det var en deilig følelse når den poppet opp på skjermen Lenke til kommentar
iStephano Skrevet 13. mars 2010 Del Skrevet 13. mars 2010 Når jeg søker etter spill så søker den, men den går tilbake til menyen. Den vil ikke joine noen games? Men jeg kan se andre på Live spill? Hva - SKJER!? Lenke til kommentar
Savvern Skrevet 13. mars 2010 Del Skrevet 13. mars 2010 for meg ser det ut som at alt virker som det skal, stats er der det skal være, finner servere og det lagger ikke:) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå