Gå til innhold

Battlefield: Bad Company 2


Straffa

Anbefalte innlegg

Jo, det har virket de siste dagene. Men bare ikke fullt. Spilte både lørdag kveld og søndag selv. Serverne var for det meste lukka lørdag kveld men klarte å komme inn på noen få. På søndag var det veldig varierende, da var serverne plutselig nede noen ganger.

 

Er rank 15 snart.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

i går virket det helt fint, og hadde min beste runde som medic siden glansdagene på battlefield 2! men nå får jeg ikke kobla meg til EA :(

har vanligvis en fast sidekick i squaden min, men han har kjøpt seg FFXIIIIIIIIIII .__. er gjerne med på whatever når det begynner å funke igjen^^

Endret av Savvi McWin
Lenke til kommentar

Nå er statsen resetta, og jeg som var lvl 15. Om den ikke kommer tilbake snart kan de reise til H.

Får se hva som skjer nå lørdag kveld/søndag morgen nå som dem skal fixe/legge til mer maskinvare i dag og på lørdag.

 

EA servers will come down tomorrow and Saturday morning to install extra hardware to improve your online experience. http://bit.ly/duCkNp

Kilde: http://twitter.com/OfficialBFBC2

Lenke til kommentar

For å øve meg litt med den flunkende nye revolveren min tok jeg meg en tur rundt og bak fiendens linjer i går kveld. Jeg tok meg litt tid til å se etter hvilke punkter sniperne likte best når jeg først var i trygghet bak dem. Etter et kort minutt med observasjon tok jeg frem revolveren, pekte den på ryggen til den første sniperen og klemte ut to høylytte skudd. One down, four (!) to go. De fleste av de andre sniperne så ikke ut som om de engang hadde registrert at jeg nettopp hadde drept en av dem engang. Han ene som faktisk begynte å se seg litt rundt fikk smake de neste to skuddene og til slutt fikk de to siste smake på en blanding av kuler og kutt.

 

Noen få sekunder kom de alle tilbake, men da var jeg allerede tilbake på plass i busken min og bare observerte dem før jeg igjen utryddet dem på samme måte. Denne gangen kom de derimot tilbake én force med både medics og maskingevær. Jeg var sjangseløs, men samme kunne det være, jeg hadde nettopp fått ti latterlig tilfredstillende kills.

 

Nesten like tilfredstillende som å spille counter-sniper med Recon.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...