Lakus Skrevet 4. mars 2010 Del Skrevet 4. mars 2010 Jeg fikk et eget ark med koden på i pakken min fra Gamezone, og brukte den til å låse opp LE innholdet. Jeg tror nok du blir nødt til å dra tilbake til butikken og si du ikke fikk med noen kode til ekstrainnholdet. Er det noen som er med på å spille i kveld forresten? Selv spiller jeg som Medic. Lenke til kommentar
StreptoOld Skrevet 4. mars 2010 Del Skrevet 4. mars 2010 Hei! Xbox liven min gikk ut i dag, og jeg har just mottatt BFBC2. Hvor kan jeg skaffe live raskt uten den irriterende fornyinga til MS? Helst ikke paypal? Lenke til kommentar
Blackbuck_InnleggNO Skrevet 4. mars 2010 Del Skrevet 4. mars 2010 Kjører fortsatt Spaceworld, tilbudet sitt, med 499 kr for nye spill? Lenke til kommentar
DubiousCow Skrevet 4. mars 2010 Del Skrevet 4. mars 2010 Bruker BC2 for PC Steam? Må alle versjoner innom der, eller har spillet egen serverliste/venneliste ingame? Lenke til kommentar
Rushpowr Skrevet 4. mars 2010 Del Skrevet 4. mars 2010 (endret) Jeg fikk et eget ark med koden på i pakken min fra Gamezone, og brukte den til å låse opp LE innholdet. Jeg tror nok du blir nødt til å dra tilbake til butikken og si du ikke fikk med noen kode til ekstrainnholdet. Er det noen som er med på å spille i kveld forresten? Selv spiller jeg som Medic. Er det 360 versjon du har? så kan du jo adde meg GT er Rushpowr Endret 4. mars 2010 av Rushpowr Lenke til kommentar
The Walking Dead Skrevet 4. mars 2010 Del Skrevet 4. mars 2010 Hei! Xbox liven min gikk ut i dag, og jeg har just mottatt BFBC2. Hvor kan jeg skaffe live raskt uten den irriterende fornyinga til MS? Helst ikke paypal? http://www.qxl.no/pris/spill-konsoller/spillkonsoller-utstyr/x-box-360/xbox-360-13-mnd-gold-kode-best-pris/v/an599461898/ 300 kroner for 13 mnd. Lenke til kommentar
Foofight Skrevet 4. mars 2010 Del Skrevet 4. mars 2010 (endret) Kjører fortsatt Spaceworld, tilbudet sitt, med 499 kr for nye spill? Kjøpte spillet på platekompaniet til 399,- De er alltid billig på nye spill ( PC vers.) Endret 4. mars 2010 av Foofight Lenke til kommentar
sultenape Skrevet 4. mars 2010 Del Skrevet 4. mars 2010 Har hentet meg limited edition hos gamestop.. men finner kun koden for gratis map pack inni coveret.. ligger det andre innholdet på discen? hm det lå på discen for meg Lenke til kommentar
thadon Skrevet 4. mars 2010 Del Skrevet 4. mars 2010 Legg til ondskapenslord på XBL hvis dere vil ha noen å spille med! Lenke til kommentar
Fi5kuS Skrevet 5. mars 2010 Del Skrevet 5. mars 2010 Finner absolutt ingen games på MP-delen, er lei av singleplayer. Har lyst til å eie flere clueless noobs Lenke til kommentar
iStephano Skrevet 6. mars 2010 Del Skrevet 6. mars 2010 Takk for kampen i går jenter! Morro! Jeg var litt treg i starten, men det tok seg opp! Lenke til kommentar
Fi5kuS Skrevet 6. mars 2010 Del Skrevet 6. mars 2010 Noen som blir med endag og starte en private game ??? 4v4 MODen en kanskje..? Kunne vært utrolig artig. Om det er mulig spiller vi 4v4 Conquest Flag by Flag Lenke til kommentar
iStephano Skrevet 6. mars 2010 Del Skrevet 6. mars 2010 Gjerne! Bare så fort disse connection problemene er over Lenke til kommentar
The_Voice1 Skrevet 6. mars 2010 Del Skrevet 6. mars 2010 Hmm, are en del problemer med connection, søker i evigheter etter spill (xbox). Kan være at det bare er akkurat nå. Blir litt whine, men synes det er temmelig amatørmessig å ikke tilrettelegge nok servere/stabile servere mot release når man mer eller mindre skryter på seg for å aktivt rekruttere spillere fra mw2. Sier seg selv at det er ganske mange spillere som ønsker å teste ut MP-delen til fordel for singelplayer, og det gir ikke noe spesielt godt inntrykk at det ikke fungerer som det skal. En annen ting de kunne lagt med er en cancel knapp i det spillet søker etter mulige matcher, blir for dumt at man hver gang skal måtte gå ut og restarte spillet når det ikke finner noe. Detaljer, men ja... Men ellers er jeg storfornøyd! Lenke til kommentar
LoOk A Berg Skrevet 7. mars 2010 Del Skrevet 7. mars 2010 (endret) For dere som vil spille litt BF:BC2 så add meg XBL:Buddern Adder dere hvis det er greit. .v. Endret 7. mars 2010 av Buddern Lenke til kommentar
Fi5kuS Skrevet 7. mars 2010 Del Skrevet 7. mars 2010 Noen som kommer seg online? Dette er dritt seriøst.. Lenke til kommentar
Doochebag Skrevet 7. mars 2010 Del Skrevet 7. mars 2010 Noen som kommer seg online? Dette er dritt seriøst.. Sliter selv (igjen) med dette. Er vel bare å vente, noen som vet hva som feiler EA sine servere? Synd for Dice at lanseringshelgen har hatt så mange problemer da dette sikkert fører til at folk går tilbake til MW2 eller hva de gamet. Lenke til kommentar
Einride Skrevet 7. mars 2010 Del Skrevet 7. mars 2010 Folk har tydeligvis gløymt dei problema IW hadde med MW2 under launch. Dette er sånt skjer med stort sett alle store online-spel, som oftast grunna voldsom pågang. Irriterande, men det kjem seg etter nokre dagar. Og om alle idiotane som stort sett berre sit og prøver å snipe på ein haug og driter i objectives går tilbake til MW2 - good riddance til dei... Lenke til kommentar
iStephano Skrevet 7. mars 2010 Del Skrevet 7. mars 2010 Bare hoppet tilbake til Singleplayer jeg og koste meg resten av kvelden <3 De fikser nok sserverene snart. Lenke til kommentar
brakarbuldre Skrevet 8. mars 2010 Del Skrevet 8. mars 2010 Har ikke virket på 2 dager nå, de har hatt over 4 ganger mer spillere en de hadde på Bad Company 1, så de var ikke forberett. Skulle reina med det, svensker tenker ikke så langt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå