Gå til innhold

Battlefield: Bad Company 2


Straffa

Anbefalte innlegg

Jeg fikk et eget ark med koden på i pakken min fra Gamezone, og brukte den til å låse opp LE innholdet. Jeg tror nok du blir nødt til å dra tilbake til butikken og si du ikke fikk med noen kode til ekstrainnholdet.

 

Er det noen som er med på å spille i kveld forresten? Selv spiller jeg som Medic.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg fikk et eget ark med koden på i pakken min fra Gamezone, og brukte den til å låse opp LE innholdet. Jeg tror nok du blir nødt til å dra tilbake til butikken og si du ikke fikk med noen kode til ekstrainnholdet.

 

Er det noen som er med på å spille i kveld forresten? Selv spiller jeg som Medic.

 

Er det 360 versjon du har? så kan du jo adde meg GT er Rushpowr :)

Endret av Rushpowr
Lenke til kommentar

Hmm, are en del problemer med connection, søker i evigheter etter spill (xbox). Kan være at det bare er akkurat nå.

 

Blir litt whine, men synes det er temmelig amatørmessig å ikke tilrettelegge nok servere/stabile servere mot release når man mer eller mindre skryter på seg for å aktivt rekruttere spillere fra mw2. Sier seg selv at det er ganske mange spillere som ønsker å teste ut MP-delen til fordel for singelplayer, og det gir ikke noe spesielt godt inntrykk at det ikke fungerer som det skal. En annen ting de kunne lagt med er en cancel knapp i det spillet søker etter mulige matcher, blir for dumt at man hver gang skal måtte gå ut og restarte spillet når det ikke finner noe. Detaljer, men ja... Men ellers er jeg storfornøyd!

Lenke til kommentar

Noen som kommer seg online? Dette er dritt seriøst..

Sliter selv (igjen) med dette. Er vel bare å vente, noen som vet hva som feiler EA sine servere? Synd for Dice at lanseringshelgen har hatt så mange problemer da dette sikkert fører til at folk går tilbake til MW2 eller hva de gamet.

Lenke til kommentar

Folk har tydeligvis gløymt dei problema IW hadde med MW2 under launch. Dette er sånt skjer med stort sett alle store online-spel, som oftast grunna voldsom pågang. Irriterande, men det kjem seg etter nokre dagar.

 

Og om alle idiotane som stort sett berre sit og prøver å snipe på ein haug og driter i objectives går tilbake til MW2 - good riddance til dei...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...