Straffa Skrevet 30. januar 2010 Del Skrevet 30. januar 2010 (endret) Synes de andre trådene dominerer av PC pratingen av det spillet her. Har ikke lyst og lese om hvorfor det lagger på pc, eller hvorfor beta nøkkelen ikke fungerer. Så hva med å ha egen tråd for oss som spiller det på Xbox 360? Det er leeenge siden jeg har kost med såpass mye med et spill som jeg gjør med demoen Legg meg til om dere har lyst å spille GT avanore Videosnutt av BF BC2 til Xbox 360 (HD) http://www.youtube.com/watch?v=7KJ5OxPFeU4 Endret 30. januar 2010 av avanore Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 30. januar 2010 Del Skrevet 30. januar 2010 Istedenfor å ha en tråd i Battlefield forumet, en i PC forumet og en til her i Konsollforumet, hva med å bare opprette en konsolltråd i Battlefield forumet? Er der tråden hører hjemme og vi slipper samtidig PC-mas. Men ja, jeg digger demoen. Spilte litt i betaen på Playstation 3 også, men fikk begrenset med tid der så det er flott at de har lagt ut en demo også. Litt kult er det jo og at de har lagt ved et annet map i demoen enn det var i betaen så man får se litt mer. Kartet i betaen var kanskje litt "bedre", da man slapp så mange snipere, men sånt gjevner seg nok ut etterhvert. De fleste starter jo tross alt med sniper i denne type spill før de går videre til en annen klasse. Lenke til kommentar
husgutt Skrevet 30. januar 2010 Del Skrevet 30. januar 2010 har forhåndsbestilt og gleder meg fælt Men gidder ikke sløse min verdifulle tid med demoer i disse tider med Mass effect 2 B) Lenke til kommentar
Straffa Skrevet 30. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 30. januar 2010 (endret) har forhåndsbestilt og gleder meg fælt Men gidder ikke sløse min verdifulle tid med demoer i disse tider med Mass effect 2 B) Blir vel til jeg spiller Mass Effect 2 når det kommer i posten Har også forhåndsbestilt BF BC2 til Xbox 360. Endret 30. januar 2010 av avanore Lenke til kommentar
Straffa Skrevet 30. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 30. januar 2010 (endret) Kanskje det kommer en sp demo også, det hadde vært flott siden det er en stund til spillet er ute. Endret 30. januar 2010 av avanore Lenke til kommentar
Toman18 Skrevet 30. januar 2010 Del Skrevet 30. januar 2010 (endret) Ja en SP demo skal komme en gang i februar. Da kan jeg avgjøre hvilken versjon jeg velger. Men viss utfallet ender slik jeg tror 360 har litt bedre AA og mindre screentearing en PS3 versjonen da må jeg ha Live og det er det jeg ikke vil ha, ellers så må jeg ofre meg til PS3 versjonen som har online for free og litt dårligere grafikk... Endret 30. januar 2010 av Fanboyen Lenke til kommentar
Straffa Skrevet 31. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 31. januar 2010 For min del hadde jeg valgt PC om jeg skulle velge den beste versjonen når det gjelder grafikken. Konsoll har sin sjarm det også, så jeg velger konsollen Lenke til kommentar
xKimStian Skrevet 6. februar 2010 Del Skrevet 6. februar 2010 Må innrømme at jeg ble litt forelska når jeg testa det, synes det er en stor forbedring fra 1'ern som jeg egentlig ikke ble noe hekta på, men det kan være pga. Modern Warfare Lenke til kommentar
Savvern Skrevet 20. februar 2010 Del Skrevet 20. februar 2010 er blitt bitt av battlefieldbasillen, og føler for min del at bc2 er en klar forbedring fra det første, mye på grunn av at friendly fire er tatt vekk. håper bare de ikke tar det på igjen når spillet kommer ut:S hater å bli skutt ned når jeg først får tak i helikopter av 14 år gamle kids som SKAL fly, for så å krasje det før de letter Lenke til kommentar
The Walking Dead Skrevet 21. februar 2010 Del Skrevet 21. februar 2010 kan man spille 2 kompiser sammen over live i main story? Lenke til kommentar
DubiousCow Skrevet 21. februar 2010 Del Skrevet 21. februar 2010 Hadde det gøy i PS3-betaen, men hvordan ter spillet seg på PC? Lenke til kommentar
Brakara Skrevet 28. februar 2010 Del Skrevet 28. februar 2010 kan man spille 2 kompiser sammen over live i main story? Dessverre. Kun 1-player. Lenke til kommentar
The Walking Dead Skrevet 2. mars 2010 Del Skrevet 2. mars 2010 kan man spille 2 kompiser sammen over live i main story? Dessverre. Kun 1-player. Da er fortsatt rainbow six vegas de beste fpsspilla som er laget til xbox360 Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 2. mars 2010 Del Skrevet 2. mars 2010 (endret) We have a fail... Fikk spillet i går, og starta litt på det i dag. Gode gamle Bad Company fremdeles, og et snev bedre multiplayer denne gangen(dog jeg koste meg veldig mye med 1`ern og). Haha hadde forresten en helt elendig tredje MP match, var jo naturligvis en brite som var så cocky at han trodde kunne fly et helikopter(og skreik det ut i tilegg hørte jeg). Selvfølgelig et styrta helikopter rett i havet uten å ha blitt skutt på stavfesta det virkelig. Endret 2. mars 2010 av Maury Lenke til kommentar
brogamer Skrevet 3. mars 2010 Del Skrevet 3. mars 2010 (endret) Det er ganske episk allerede hatt flere battlefield moments™. Singleplayer virker ikke så ille det heller. http://www.youtube.com/watch?v=KxD_2uXXpqc&feature=player_embedded Endret 3. mars 2010 av zalderach Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 3. mars 2010 Del Skrevet 3. mars 2010 Singleplayern er bra fremdeles den. Fremdeles gode gamle Sweet med også Lenke til kommentar
Toman18 Skrevet 3. mars 2010 Del Skrevet 3. mars 2010 Åååå heldige dere er, jeg får ikke mitt kopi før imorgen Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 3. mars 2010 Del Skrevet 3. mars 2010 Jeg følte det nesten var synd at åpningscenen ikke fortatte lengre enn den gjorde. Om noen skal lage et spill i den settingen i fremtiden skal det være DICE. Skikkelig gull. Har spilt noen par med singleplayeroppdrag hittil og foreløpig er jeg storfornøyd. Spesielt med lyden som virkelig tar tak i deg og slenger deg inn i den verdenen som vises på skjermen. Eneste jeg synes er rart er at det ikke kom noe lyd fra selve kræsjet når to biler knustes mot hverandre en meter bak meg. En bagatell, men det var litt rart. Skal fyre opp multiplayer nå tenker jeg. Mikse litt mellom HQ og vanlig for å se hva som er hva. Lenke til kommentar
gtr86 Skrevet 4. mars 2010 Del Skrevet 4. mars 2010 Har hentet meg limited edition hos gamestop.. men finner kun koden for gratis map pack inni coveret.. ligger det andre innholdet på discen? hm Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå