Gå til innhold

Battlefield: Bad Company 2


Straffa

Anbefalte innlegg

Synes de andre trådene dominerer av PC pratingen av det spillet her. Har ikke lyst og lese om hvorfor det lagger på pc, eller hvorfor beta nøkkelen ikke fungerer.

Så hva med å ha egen tråd for oss som spiller det på Xbox 360?

 

Det er leeenge siden jeg har kost med såpass mye med et spill som jeg gjør med demoen :)

Legg meg til om dere har lyst å spille :)

GT avanore

 

Videosnutt av BF BC2 til Xbox 360 (HD)

 

http://www.youtube.com/watch?v=7KJ5OxPFeU4

Endret av avanore
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Istedenfor å ha en tråd i Battlefield forumet, en i PC forumet og en til her i Konsollforumet, hva med å bare opprette en konsolltråd i Battlefield forumet? Er der tråden hører hjemme og vi slipper samtidig PC-mas.

 

Men ja, jeg digger demoen. Spilte litt i betaen på Playstation 3 også, men fikk begrenset med tid der så det er flott at de har lagt ut en demo også. Litt kult er det jo og at de har lagt ved et annet map i demoen enn det var i betaen så man får se litt mer. Kartet i betaen var kanskje litt "bedre", da man slapp så mange snipere, men sånt gjevner seg nok ut etterhvert. De fleste starter jo tross alt med sniper i denne type spill før de går videre til en annen klasse.

Lenke til kommentar

har forhåndsbestilt og gleder meg fælt :D Men gidder ikke sløse min verdifulle tid med demoer i disse tider med Mass effect 2 B)

 

Blir vel til jeg spiller Mass Effect 2 når det kommer i posten :)

Har også forhåndsbestilt BF BC2 til Xbox 360.

Endret av avanore
Lenke til kommentar

Ja en SP demo skal komme en gang i februar. Da kan jeg avgjøre hvilken versjon jeg velger. Men viss utfallet ender slik jeg tror 360 har litt bedre AA og mindre screentearing en PS3 versjonen da må jeg ha Live og det er det jeg ikke vil ha, ellers så må jeg ofre meg til PS3 versjonen som har online for free og litt dårligere grafikk...

Endret av Fanboyen
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

er blitt bitt av battlefieldbasillen, og føler for min del at bc2 er en klar forbedring fra det første, mye på grunn av at friendly fire er tatt vekk. håper bare de ikke tar det på igjen når spillet kommer ut:S hater å bli skutt ned når jeg først får tak i helikopter av 14 år gamle kids som SKAL fly, for så å krasje det før de letter

Lenke til kommentar

We have a fail...

 

Fikk spillet i går, og starta litt på det i dag. Gode gamle Bad Company fremdeles, og et snev bedre multiplayer denne gangen(dog jeg koste meg veldig mye med 1`ern og).

 

Haha hadde forresten en helt elendig tredje MP match, var jo naturligvis en brite som var så cocky at han trodde kunne fly et helikopter(og skreik det ut i tilegg hørte jeg). Selvfølgelig et styrta helikopter rett i havet uten å ha blitt skutt på stavfesta det virkelig.

Endret av Maury
Lenke til kommentar

Jeg følte det nesten var synd at åpningscenen ikke fortatte lengre enn den gjorde. Om noen skal lage et spill i den settingen i fremtiden skal det være DICE. Skikkelig gull. Har spilt noen par med singleplayeroppdrag hittil og foreløpig er jeg storfornøyd. Spesielt med lyden som virkelig tar tak i deg og slenger deg inn i den verdenen som vises på skjermen. Eneste jeg synes er rart er at det ikke kom noe lyd fra selve kræsjet når to biler knustes mot hverandre en meter bak meg. En bagatell, men det var litt rart.

 

Skal fyre opp multiplayer nå tenker jeg. Mikse litt mellom HQ og vanlig for å se hva som er hva.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...