Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Heisann tenkte bare å dele en liten nyhet angående settlers 7 for folk som er keen på litt strategi og moro.

"Closed" beta er i gang nå, men man får key og kan downloade spillet herfra helt gratis. Det eneste dette krever er at du må opprette en konto og at alt står på tysk.. bortsett fra det er spillet engelsk og det funker helt fett. Har nettopp satt meg ned å testa litt selv. Har ikke fått spilt så mye men det virker lovende;)

De har i settlers 7 lagt mye vekt på Multiplayer og unike systemer som gjør at man kan vinne enten ved god økonomi, store kampstyrker for å gruse fienden eller å skaffe seg ett godt rykte å vinne frem by messig. Ett strategi spill med en fin vri og gir litt av den gamle settlers følelsen tilbake i forhold til sine 2 siste utgivelser dog nr. 6 var fult ut underholdene.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Fått nøkkel, men har ikke den minste anelse om hvor jeg laster det ned.

Dette fikser du på samme siden du går bare til search baren og så søker du på settlers 7 beta ;) der finner du beta og patchen som du trenger ;) det vil si to dl's som du bruker rundt 20 min på hvis ikke mindre med en feit linje;)

glemte å si at spillet bare kan spilles online, fullversjonen ihvertfall

intet nett, ingen spilling, med mindre du skaffer en crack

Hmm er det bare mulig å spille online ja.. Jeg kan ihvertfall spille skirimish lett men har jo nettet på 24/7 så har ikke sjekket dette ut :p

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Nå er demoen tilgjengelig også. Har prøvd den et par timer i dag. So far, so good. Denne kjøpes asap når de får lagt ut en KJØP-knapp på Steam.

http://www.pfanni.de/de/die-siedler-7-exklusiv-demo.asp

Var veldig fan av det jeg fikk testet av betaen, men avventer til jeg finner ut om DRM-en er like fordømt vanskelig selv via steam... Settlers er og blir et single-player spill... Og når jeg spiller singleplayer er det som regel fordi jeg ikke har nett... Catch-22, ikke noe kjøp.

Lenke til kommentar

Er enig i at Settlers fungerer veldig bra som singleplayer, og det er veldig synd de gjør det på denne måten. Men det hindrer meg likevel ikke.. :) Dette MÅ kjøpes asap!

Satt i fire timer å går kveld og koste meg med demoen i free play. Etter den runden er det klart at det er mye som er forandret, og det mener jeg er gode forandringer. Tidligere har Settlers 3 vært den som fikk meg trollbundet og glad i disse små knøttene som trasker rundt på eget initiativ. S7 blåser nytt liv i serien og er mer "Settlers" enn etterfølgerene fra Settlers 3 noen gang har vært.

Ser spillet ligger til 349,- på Gamezone og CDON, og gold edition med soundtracket selges til latterlige 399,- på UBIShop, men dessverre kun for USA og Canada. :(

Kan si som så at musikken i S7 er lekker! Hadde vært flott å fått kloa i den :)

Lenke til kommentar

Da har jeg testet demoen litt og må vel si at jeg likte spillet svært godt! Jeg kommer nokk til å kjøpe dette spillet. Jeg er en av de som kjøper noen spill og laster ned noen. Grunnen til at jeg velger å kjøpe dette spillet er at løpet av min lange spill kariere så har Ubisoft/ Blue Byte gidd meg mange gode timer forran pc skjermen og jeg vil støtte dette firmaet og spillet. Desto flere som gjør dette desto flere Settlers spill / ekstra pakker vil det komme når de ser at dette er en bra butikk!

Jeg er SVÆRT enig at den kopi sperren de velger er et dårlig valg og har lenge vurdert på å boikotte dette selv, men grunnet begrunnelsen over samt at det faktisk virker som det blir vanskeligere å cracke spill for tiden så går jeg får å kjøpe det. Samt litt morro å spille sammens/mot venner over net.

Kan no f.eks se på Assassin's Creed som har samme kopi sperren, kom ut for "et par dager" siden og det finnest enda ikke en crack som virker. Jeg er faktisk for stor Settlers fan til å vente i en lengre tid på å få spille dette spillet eller boikotte det fulstending.

En ting jeg reagerte på Demoen, jeg gikk ALLTID tom for stein, no er jeg veldig ny i dette spillet og var ikke mange timene jeg fikk kose meg før jeg måtte logge av igjen. Gleder meg til jeg får kjøpt dette spillet:)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...