Naiits Skrevet 24. juni 2010 Del Skrevet 24. juni 2010 Skulle gjerne ha hjulpet, men har dessverre ikke så utrolig mye erfaring med å lage forum. Det eneste jeg tror jeg kan hjelpe med er å gi tilbakemeldinger om hva som er bra og mindre bra Lenke til kommentar
Stifi Skrevet 26. juni 2010 Del Skrevet 26. juni 2010 ok til søndag skal jeg lage forum. er det noen som vil hjelpe? noen som vet om en bra forum side? om jeg må betale 20 kr i månden går det fint Evnt, http://www.invisionfree.com/ Lenke til kommentar
ghosthuntard Skrevet 27. juni 2010 Del Skrevet 27. juni 2010 (endret) nice jeg har begynnt med forumet. Navn er det eneste jeg kommer på som vi mangler. VT kommer opp i løpet av uka. jeg lurte på om noen er uenige med meg i dette. Exceptional at det kan bli guildnavnet? det var forslag fra pottis og syntes det var ikke for fancy, ikke noe stort og stygt med det. men rett og slett elegant. noen som er enige med meg i at dette burde være navnet? Endret 27. juni 2010 av Inator1337 Lenke til kommentar
xxTJxx Skrevet 27. juni 2010 Del Skrevet 27. juni 2010 Jeg kan si meg enig i den ja! Lenke til kommentar
Prottis_InnleggNO Skrevet 28. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 28. juni 2010 Jeg må nesten si meg enig jeg og ettersom det var jeg som kom med forslaget:P Trenger du hjelp så kan jeg være veldig behjelpelig med hjemme side laging og den slags. Lenke til kommentar
xxTJxx Skrevet 28. juni 2010 Del Skrevet 28. juni 2010 Nå vil jeg gjerne ha Tera jeg! Lenke til kommentar
Naiits Skrevet 28. juni 2010 Del Skrevet 28. juni 2010 Exceptional var nice det Hvor langt har du kommet på forumet? Langt nok til at du kan sende en link så vi får se hvordan den ser ut? Lenke til kommentar
Prottis_InnleggNO Skrevet 28. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 28. juni 2010 Gleder meg til å se forumet selv ass. Noen som har tenkt på hvilken klasse de skal kjøre eller? For tiden har jeg tenkt Priest, archer eller warrior. Priest blir assist/healing archer er jo main ranged dps og Warrior er Dps/Dodge tank. Liker måten de lager warriors som tank på med at du må dodge mye for å holde deg i live. Blir nok helt sykt å drive å tanke som warrior. Med en lancer blir det jo mest å ta imot slag mot skjoldet og blocke mye, det virker fett men føler det er mye mer fleksibelt med warrior, litt hybrid og det liker jeg. Race: Aman/Castanic tenkte jeg:) Noen andre som har satt seg litt inn i hva de skal velge? Lenke til kommentar
xxTJxx Skrevet 28. juni 2010 Del Skrevet 28. juni 2010 Race: Popori Class: Priest Hvis dette er mulig da Hvis ikke: Race: Baraka Class: Priest Kan hende jeg ombestemmer meg, men har ganske lyst til dette Lenke til kommentar
Naiits Skrevet 28. juni 2010 Del Skrevet 28. juni 2010 Jeg er fast bestemt på en Baraka Priest. Bestemte meg med en gang jeg så den i aksjon i ene traileren. Kommer til å bli rått! Lenke til kommentar
kjekkealex Skrevet 28. juni 2010 Del Skrevet 28. juni 2010 var litt skeptisk til dette spillet i starten, syns classene så litt rare ut, men etter å ha gått litt grundigere ned i det har det blitt mer og mer spennende. jeg har bare et kjapt spørmsål. noen som vet sånn cirka når det kommer ut? Lenke til kommentar
Prottis_InnleggNO Skrevet 28. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 28. juni 2010 var litt skeptisk til dette spillet i starten, syns classene så litt rare ut, men etter å ha gått litt grundigere ned i det har det blitt mer og mer spennende. jeg har bare et kjapt spørmsål. noen som vet sånn cirka når det kommer ut? Ingenting er sikkert enda bare å smøre seg med tålmodighet, men det kommer ut rett etter nyttår mest sannsynlig. Det har blitt en liten pushback de snakka om slutten av 2010 i starten, men i ettertid har de sagt at det mest sannsynlig blir dytta litt tilbake, så regner med starten av 2011 det vil si jan, feb eller mars. Blir det seinere tror jeg mange blir skuffet og hypen dør + dette spillet har vært oppe siden 2007 det er ganske mange år med development. Jeg har også spilt closed beta og tipper en open beta vil være oppe i oktober/nov. ihvertfall. Closed beta var såpass spillbart dog bare på low lvl, men de har alle basicsa de driver med balance og mere content til high lvls atm. Så er nok ikke så lenge til man ser open beta nei. Lenke til kommentar
kjekkealex Skrevet 29. juni 2010 Del Skrevet 29. juni 2010 hva var ditt inntrykk av spillet? jeg så litt på trailerne og classene, fikk veldig wow intrykk. ikke at det er feil. Håper bare at de lager litt ordentlig endgame raids, at det blir en bra community på tera og ingen spøkelse byere med 10 andre players løpende rundt. det er jeg litt redd for ettersom at sw:tor kommer ut i samme tidsrom Lenke til kommentar
ghosthuntard Skrevet 29. juni 2010 Del Skrevet 29. juni 2010 (endret) God dag folkens. jeg trenger ca 4 personer +meg slik at vi kan være 5 personer som er moderatorer på siden. Det jeg krever av dere er: Voksen ( ikke alder men hvordan du oppfører deg) God norsk flyt i språket over 16 villig til å bruke minst 1 timer om dagen til oppdatering av nyheter og andre ting som skulle være et problem god til å finne fakta engasjert har du disse tingene er du velkommen til å sende meg et PM der du skriver hvorfor DU burde bli en moderator! ok. så til de gode nyhetene. forumet er oppe. vi har fått en bra deal på forum med raid/guild/klan funksjoner samt 30 slots VT for en liten pris. Håper folk søker til stillingene slik at vi kan komme igang! ^^ btw så prater jeg(sender mailer) om en avtale med www.curse.com (bedre kjent som curse gaming) di vil gi meg beta keys/ nyheter hvis de kan ha reklame hos meg og at vi bruker de addons/pluggins de lager osv osv.. håper dette blir bra! Endret 29. juni 2010 av Inator1337 Lenke til kommentar
ghosthuntard Skrevet 29. juni 2010 Del Skrevet 29. juni 2010 Ok siden er fortsatt brand new så ikke forvent mye. her er URL: http://exceptional-norge.guildlaunch.com Lenke til kommentar
DirtyBit Skrevet 29. juni 2010 Del Skrevet 29. juni 2010 var litt skeptisk til dette spillet i starten, syns classene så litt rare ut, men etter å ha gått litt grundigere ned i det har det blitt mer og mer spennende. jeg har bare et kjapt spørmsål. noen som vet sånn cirka når det kommer ut? rundt nyttår Lenke til kommentar
Naiits Skrevet 29. juni 2010 Del Skrevet 29. juni 2010 Forumet så veldig lovende ut! Oversiktlig og fint Lenke til kommentar
Stifi Skrevet 30. juni 2010 Del Skrevet 30. juni 2010 (endret) TERA: The Exiled Realm of Arborea Videos: TERA Interview (7:26) http://www.mmorpg.com/gamelist.cfm/view/videos/gameID/477/videoId/1785 Go nuts. Endret 30. juni 2010 av Stifi Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå