Naiits Skrevet 15. mars 2010 Del Skrevet 15. mars 2010 Har sett litt på Tera nå og det virker ganske lovende Bra film som viser og forklarer mye om spillet: Lenke til kommentar
Novacrash Skrevet 16. mars 2010 Del Skrevet 16. mars 2010 Bare om videoen hadde funket, that is. Men har sett en del av beta in-game footages og sånt, og ser veldig bra ut. Lenke til kommentar
KraniC Skrevet 16. mars 2010 Del Skrevet 16. mars 2010 fikk sett den før ZAM gikk evil og eg må si at eg ble veldig hyped på spillet. har ikke giddet å se noe særlig på det, men etter videoen så fikk eg sykt lyst på det. noe antatt tid det kommer til vesten eller? den er jo i beta i østen så kan da umulig være så forferdelig lenge til det er ferdig? Lenke til kommentar
Naiits Skrevet 16. mars 2010 Del Skrevet 16. mars 2010 Bare om videoen hadde funket, that is. Men har sett en del av beta in-game footages og sånt, og ser veldig bra ut. Trist. For blant alle filmene jeg har sett av spillet så var den filmen den som viste og forklarte mest om det. Lenke til kommentar
Prottis_InnleggNO Skrevet 17. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 17. mars 2010 fikk sett den før ZAM gikk evil og eg må si at eg ble veldig hyped på spillet. har ikke giddet å se noe særlig på det, men etter videoen så fikk eg sykt lyst på det. noe antatt tid det kommer til vesten eller? den er jo i beta i østen så kan da umulig være så forferdelig lenge til det er ferdig? Wow det er liv i tråden min igjen! Men for å svare på spørsmålet ditt Kranic: De har egentlig ikke kommet med noen ordentlig statement, men trolig slutten av 2010 type november-desember eller 2011. Det er En Masse som tar seg av det vestlige, og de skal nå ha sin andre FGT om litt trolig innen midten av april. Det vil si at vesten får en mulighet til å teste det ut litt og gi feedback. Og Closed Beta ja, det sies også at Open Beta info vil komme snart. Mye av dette er fortsatt veldig upresist selv om det kommer fra utviklere og er ennå ikke så mye fast og holde ved enda. For å svare på noen av de som sier off koreansk grind MMO, En Masse gjør alt de kan for å gjøre dette spillet så vestlig vennlig som mulig. Og grind står jo for noe som man må gjøre om og om igjen og man må jo drepe mobs om og om igjen i de fleste spill, men tror de har endel forskjellig måter å gjøre det på + at det nye systemet med non targeting og click to dodge + atck, gjør vel at grinden blir.. vel den blir ikke grind, men noe du gjør fordi det er gøy å slakte monstere. Håper jeg og tror jeg=) Lenke til kommentar
Naiits Skrevet 18. mars 2010 Del Skrevet 18. mars 2010 Da prøver jeg å poste filmen en gang til siden den ble fjernet fra YouTube forrige gang. : ) name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src=" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="660" height="405"></embed></object>"> name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src=" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="660" height="405"></embed></object>" type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" width="425" height="350"> Lenke til kommentar
Prottis_InnleggNO Skrevet 20. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 20. mars 2010 Vil bare si at FGT2 signups er på gang. Så kjapp dere over til forum og sign dere opp om dere ønsker å få muligheten til å teste spillet og gi litt feedback på hvordan forskjellig gaming elementer kan forbedres for å passe den vestlige spillfansen Link : http://www.tera-online.com/news/news_view.php?seq=172&cpage=1 Lenke til kommentar
Naiits Skrevet 20. mars 2010 Del Skrevet 20. mars 2010 Helvete.. Gaming pc'en min er hjemme og jeg kommer ikke hjem før på mandag, så jeg får ikke sendt dxdiag infoen. What to do?? Lenke til kommentar
Novacrash Skrevet 21. mars 2010 Del Skrevet 21. mars 2010 Fikk et positivt syn på En Masse der ja Da har ihvertfall jeg sendt inn application. Lenke til kommentar
Naiits Skrevet 21. mars 2010 Del Skrevet 21. mars 2010 Da har jeg også fått sendt inn. Håper bare ikke at jeg sendte inn for sent Lenke til kommentar
Stifi Skrevet 21. mars 2010 Del Skrevet 21. mars 2010 Litt slapt at de ikke har en egen beta application funksjon på hovedsiden, så du må sende de en mail og alt copy/paste opplegget. Virker veldig uprofesjonelt ut. Lenke til kommentar
Svabr Skrevet 22. mars 2010 Del Skrevet 22. mars 2010 Litt slapt at de ikke har en egen beta application funksjon på hovedsiden, så du må sende de en mail og alt copy/paste opplegget. Virker veldig uprofesjonelt ut. litt smårotete ja, men de har jo bare nylig komme fram fra skyggene og fått vist seg frem på GDC2010, satser på at i månedene fremover så skjer det masse digg.. har skaffe meg konto på hangame.com via kompis så satser på å få prøve å komme meg inn på CB4 eller open beta hvis det kommer. anyways så er dette spillet jeg ser Mest frem til, blade and soul har fallt litt for min del, sikkert fordi de holder for mye informasjon for seg selv.. kun litt flashy gameplay video'er som de har vist frem.. Lenke til kommentar
Prottis_InnleggNO Skrevet 31. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 31. mars 2010 Litt slapt at de ikke har en egen beta application funksjon på hovedsiden, så du må sende de en mail og alt copy/paste opplegget. Virker veldig uprofesjonelt ut. litt smårotete ja, men de har jo bare nylig komme fram fra skyggene og fått vist seg frem på GDC2010, satser på at i månedene fremover så skjer det masse digg.. har skaffe meg konto på hangame.com via kompis så satser på å få prøve å komme meg inn på CB4 eller open beta hvis det kommer. anyways så er dette spillet jeg ser Mest frem til, blade and soul har fallt litt for min del, sikkert fordi de holder for mye informasjon for seg selv.. kun litt flashy gameplay video'er som de har vist frem.. Hehe ja jeg gleder meg som en unge og følger det hver dag jeg poster når FGT starter her på forumet så får de som har meldt seg på vite om de faktisk er kommet inn eller ikke.. Satser på at de kjører en tusen stykk inn eller så kan vi bare drømme.. De kommer til å kjøre andre random tester og sånn da fra En Masse Entertainement sin side ihvertfall hvor alle som la seg inn som FGT2 søker er med i. Og de blir valgt ut randomly til forskjellige tester så det er stor sjanse for å få prøve det før release pluss håper jo seff på en liten open beta liker å ha prøvd MMO's for tiden ettersom det er mye søppel på marketed. Lenke til kommentar
Prottis_InnleggNO Skrevet 2. april 2010 Forfatter Del Skrevet 2. april 2010 Yeah da er det Offesielt. FGT er den 16 April på en fredag. Det blir gitt ut keys mandag den 12 April. Her er en liten linek : FGT Lenke til kommentar
xxTJxx Skrevet 2. april 2010 Del Skrevet 2. april 2010 syntes dette spillet bare virker bedre og bedre jeg asså... Lenke til kommentar
Naiits Skrevet 2. april 2010 Del Skrevet 2. april 2010 Takker for infoen : ) Men må jeg stresse med å få noe key når jeg alt har sendt inn søknad om å komme med i testen? Lenke til kommentar
Narishma Skrevet 2. april 2010 Del Skrevet 2. april 2010 Dette så jo jævla bra ut, elsker ideen om en FPS style combat system. Registrerte meg på forumet dems og sendte inn en FGT søknad nå Kult at det går ann å bruke en kontroll for å spille og, men kan lett se at det vil sannsynligvis være litt selv handikapp ettersom sikte med mus er mer nøye enn sikte med kontroller. Nå spiller jeg alt av FPS på konsoll tho greit å spille med kontroller når alle andre gjør det og Lurer på åssen PVP systemet blir, tror ikke at jeg selv kommer til å holde på med så mye pvp ettersom jeg ikke liker det så veldig mye men spennende alikevel åssen de kommer til å kompensere for melee classer vs ranged classer. Lenke til kommentar
Novacrash Skrevet 3. april 2010 Del Skrevet 3. april 2010 Ja, virket kult det å bruke controlpad.. Bare lurer litt åssen det blir når man får en del skills etc. Men tror nok jeg likevel skal holde meg til gamer musa og tastaturet : ) Førsteinntrykket fra diverse pvp videos jeg har sett så ser det ut som Ranged klassene har mer vanskeligheter mot Melee iforholdsvis til andre mmo's. Regner uansett med at mye blir endret etter tid.. Lenke til kommentar
xxTJxx Skrevet 3. april 2010 Del Skrevet 3. april 2010 Så utrolig digg ut og spille med kontroll så i dag dro jeg til byen og leita etter en xbox 360 kontroll med kabel...gikk innom alle mulig butikker men INGEN hadde, gamestop hadde sin egen versjon men ville ikke satse på den tilfelle den ikke fungerte som den skulle til PC -_- Lenke til kommentar
Naiits Skrevet 3. april 2010 Del Skrevet 3. april 2010 Spillet kommer jo ikke ut før i 2011, så er vel litt tidlig å begynne å gå til innkjøp av kontrollere til det? Eller tenker du å ha det til testen? SITAT tera-online.com - Future implementation of controller support. You’ve seen the initial stages of this running on the version of TERA we had at GDC. The FGT2 build won’t support native controller use, but players will have the option to try controller support through third-party software such as Pinnacle Game Profiler. Future builds of TERA will support native controllers. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå