airstreetfish Skrevet 29. januar 2010 Del Skrevet 29. januar 2010 hvor endrer man tillatelse til å spille beta på Xboxen. Lenke til kommentar
nub_nutz Skrevet 30. januar 2010 Del Skrevet 30. januar 2010 Finnes det overhodet en slik instilling ? Lenke til kommentar
airstreetfish Skrevet 30. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 30. januar 2010 fikk hjelp av en venn. jeg skulle spille battlefield bc 2 betan men jeg får ikke til å registrere brukeren det bare står system error. please try again later Lenke til kommentar
Hells Prodigy27 Skrevet 4. februar 2010 Del Skrevet 4. februar 2010 Må vær 18 for enkelte nedlastinger på xbox-live.. Lenke til kommentar
Nesumar Skrevet 4. februar 2010 Del Skrevet 4. februar 2010 Kan også være stor trafikk. Vil anbefale en bedre emnetittel også Lenke til kommentar
airstreetfish Skrevet 4. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2010 det er EA som jeg har problemer med har aktivert aktiveringskoden på ea men kommer ikke langt nok til å registrere xbox live brukern på ea derfor jeg ikke kan spille battlefield bad company 2 betan og jeg får ikke hjelp av ea Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 4. februar 2010 Del Skrevet 4. februar 2010 Det er ikke noen beta av Bad Company 2 på Xbox 360. Det er derimot en demo Lenke til kommentar
airstreetfish Skrevet 4. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2010 Irriterende nok når ea ikke svarer på e-postene jeg sente dem og ikke kan aktivere brukern når dem ikke ordner opp til meg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå